Сретение Господне история Когда Она в церковь впервые внесла Дитя, находились внутри из числа людей, находившихся там постоянно, Святой Симеон и пророчица Анна. С Праздником, дорогие братья и сестры! Тропарь Сретения Господня. Считается, что особенной силой на Сретение Господне обладает икона называемая «Умягчение злых сердец».
Молитвы и акафист на праздник Сретения Господня
Празднование Сретения Господня установлено в царствование Юстиниана[10], ранее же, хотя Сретение Господне и воспоминалось в Церкви[11], но торжественно не праздновалось. В Сретение Господне верующие люди читают молитвы, чтобы просить у Бога удачу и счастье. Чему посвящён праздник Сретение Господне и чего категорически нельзя делать 15 февраля Сретение Господне — один из двунадесятых праздников у православных. это хороший способ привлечь в свою жизнь любовь, богатство и удачу.
Как попросить Господа о благополучии в день Сретения - 15 февраля: молитва
Он изберет не мудрых, мудрых же века сего посрамит, — на падение ветхозаветного иудейского соборища, и на возстание благодатной Церкви Божией. Сей послужит знаменем для пререканий [6] , ибо великий раздор произойдет в людях изъ-за Него: одни назовут Его благим, другие же скажут, что он обманывает людей; и положат Его, — по слову пророка Иеремии, "как бы целью для стрел" Плч. В то время, безмужная Матерь, — продолжал старец, — душу Твою пройдет оружие печали и сердечной боли, когда увидишь пригвожденным ко кресту Сына Своего, когда Ты с великою болью в сердце и рыданиями будешь провожать из мира сего Того, Кого в мир Ты родила без болезни. Здесь же в храме была и Анна пророчица, дочь Фануилова, из колена Ассирова. Она была вдова, уже сильно состаревшаяся, — ей было восемьдесят четыре года; -она семь лет только прожила со своим мужем и, овдовев, проводила Богоугодную жизнь, не отходя от храма, но в посте и молитве служа Богу день и ночь. Придя в тот час в храм, Анна много пророчествовала о принесенном в храм Господень Младенце, ко всем ожидавшим избавления в Иерусалиме [7]. Слыша и видя всё сие, книжники и фарисеи распалялись в сердцах своих, и негодовали на Симеона и Анну за их свидетельства об Отроке. Они не умолчали, но обо всём случившемся и сказанном в храме известили Ирода царя [8]. Тотчас он послал воинов с приказанием отыскать Божественного Младенца Христа-Господа и убить Его; но они не нашли уже Его: по повелению, данному Иосифу во сне, Он обретался в Египте. Святой Иосиф с Пречистою Богородицею, исполнив в храме всё требуемое законом, не возвращались в Вифлеем, а пошли в Галилею, в свой город Назарет [9] , а оттуда быстро скрылись в Египет Мф. Отрок же возрастал, и укреплялся духом, исполняясь премудрости, и благодать Божия пребывала на Нем Мф.
Празднование Сретения Господня установлено в царствование Юстиниана [10] , ранее же, хотя Сретение Господне и воспоминалось в Церкви [11] , но торжественно не праздновалось. Благочестивый же царь Юстиниан установил праздновать сей праздник, как Господский и Богородичный, наряду с другими великими праздниками. Побуждением к установлению сего праздника были особенные обстоятельства. В царствование Юстиниана в Византии и окрестностях ея, в течение трех месяцев, начиная с последних чисел октября месяца, был сильный мор, так что сначала умирало по пяти тысяч человек в день, а потом по десяти тысяч; тела даже богатых и высокопоставленных людей оставались без погребения, ибо слуги и рабы все вымерли и не кому было погребать самих господ. А в Антиохии [12] к моровой язве, за грехи людей, присоединилась и другая казнь Божия — страшное землетрясение, от которого попадали все большие дома и высокия здания и храмы, и погибло много народа под их стенами; в числе погибших был Евфрасий [13] , епископ Антиохийский, задавленный до смерти при падении храма. В это страшное и погибельное время одному благочестивому человеку было откровение, чтобы установлено было торжественное празднование Сретению Господню, как и прочим Господским и Богородичным великим праздникам. И вот, при наступлении дня Сретения Господня, февраля второго числа, когда начали праздновать со всенощным бдением и исхождением с крестами [14] , смертоносная язва, мор и землетрясение тотчас прекратились, по милосердию Божию и по молитвам Пречистой Богородицы. Ей с родившимся от Нее Христом Богом да будет честь, слава, поклонение и благодарение во веки. Примечания [1] По силе этого закона в память того, что в ночь пред исходом евреев из Египта Ангел-Погубитель истребил всех первенцев египетских, все первенцы еврейские должны были быть посвящены в особенное служение Богу, т. Когда же впоследствии для сего избрано было одно только колено Левиино, то за первородных назначен был выкуп в пять сиклей серебра.
И когда книжники и фарисеи, при виде сего, начали выражать негодование, Захария, став пред ними, возвестил, что сия Матерь и по рождестве есть Дева чистая. Когда же они не поверили сему, Захария сказал, что человеческое естество, как и всякое создание, должно служить Создателю своему, и в Его всесильных руках находится устроение Своей твари, как угодно Его изволению, — а равно — и устроение того, чтобы Дева родила, и по рождестве пребыла Девою: "по сему и я сию Матерь не устранил — сказал он, — с места, назначенного для девиц, потому что Она превыше всех дев". В Свящ. Писании старость иногда служит символом вечности Божией. Господь стал знаменем пререкания в том же смысле, что одни — неверующие — силились уничтожить Его чего и мнили достигнуть распятием Сына Божия , другие же — верующие — стояли и стоят под этим знаменем и за него ратуют. Вифлеем — маленький город, недалеко от Иерусалима, по направлению к югу, а от Назарета, галилейского города, Вифлеем находится на расстоянии дней трех пути или немного более. Указ о торжественном праздновании Сретения Господня по всей империи издан был им в 542 году. Оронте, верстах в 10-ти от впадения ее в Средиземное море. Для христианской церкви Антиохия имеет особенную важность, как второе после Иерусалима великое средоточие христианства, и как мать христианских церквей из язычников. В настоящее время Антиохия представляет собою небольшой и бедный городок, в котором насчитывается до 10-ти тысяч жителей.
К истории праздника Древнейшее исторически достоверное свидетельство о богослужебном чествовании Сретения Господня на христианском Востоке находим в знаменитом Itinerarium Aetheriae, иначе — "Паломничестве ко Святым местам" Peregrinatio ad Loca Sancta ; этот ценнейший памятник датируется концом IV в. Ее Перегринацио, один из первых христианских памятников этого жанра, еще не дает Сретению самостоятельного литургического заголовка и именует его просто "сороковым днем от Эпифании Богоявления ", — зато кратко описывает само торжество, совершающееся в этот день в Иерусалиме. Приведем это свидетельство полностью. В этот день бывает процессия в Анастасис , и все шествуют, и всё совершается по порядку с величайшим торжеством, как бы в Пасху. Проповедуют все пресвитеры, и потом епископ, толкуя всегда о том месте Евангелия, где в сороковой день Иосиф и Мария принесли Господа в Храм, и узрели Его Симеон и Анна пророчица, дочь Фануила, и о словах их, которые они сказали, узрев Господа, и о приношении, которое принесли родители. И после этого, отправив все по обычному порядку, совершают Литургию, и затем бывает отпуст» Itinerarium Aetheriae, 26. Источники свидетельствуют, что праздник Сретения возник и в IV-V веках существовал в богослужебном календаре Иерусалимской Церкви в качестве торжества, завершающего сорокадневный цикл Богоявления греч. Эпифания, или Тэофания , посвященного воспоминанию целого ряда евангельских событий. Этим объясняется первоначальное отсутствие у него собственного литургического заголовка и именование его, по формальному хронологическому принципу, — «Сороковым днем от Эпифании». По завершении решающей стадии христологических споров на Халкидонском Соборе 451 г.
К этому времени и относится появление Сретения в качестве самостоятельного владычнего господского праздника годового цикла в календарях столичных Церквей: Рима конец V в. Канон Сретению Господню глас 3 Песнь 1 Ирмос: Сущу глубородительную землю солнце нашествова иногда, яко стена бо огусте обаполы вода, людем пешомореходящим, и богоугодно поющим: поим Господеви, славно бо прославися. Припев: Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Да каплют воду облацы, солнце бо на облаце легце носимо настало есть, на нетленную руку, Христос в церкви, яко младенец. Темже, вернии, возопиим: поим Господеви, славно бо прославися Дважды. Слава: Крепитеся руце Симеони старостию ослабленнии, лыста же претружденна старча, правобыстро движитася Христу на сретение, лик со безплотными составльше, поим Господеви, славно бо прославися. И ныне: Разумом простертыя небеса веселитеся, и радуйся, земле: из пребожественных бо недр хитрец прошед Христос, Материю Девою Богу Отцу приносится Младенец, иже прежде всех: славно бо прославися. Песнь 2 Ирмос: Утверждение на Тя надеющихся, утверди, Господи, церковь, юже стяжал еси честною Твоею кровию. Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе. Перворожден из Отца прежде век, перворожден Младенец из Девы нетленныя, Адаму руку простирая явися Дважды.
Слава: Младоумна бывша прелестию первозданного паки исправляяй Бог Слово, младенствовав явися. И ныне: Земли исчадие, паки потекшее в ню, Божества сообразное естество Зиждитель, яко непреложне, младенствовав яви. Седален, глас 4-й На горе Синайстей древле виде Моисей задняя Божия, и тонкий Божественный глас сподобися во мраце же и вихре слышати: ныне же Симеон воплощенного Бога, непреложне нас ради на руки прият, и радостно тщашеся ити от сущих зде к животу вечному. Темже вопияше: ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко. Песнь 4 Ирмос: Покрыла есть небеса добродетель Твоя, Христе, из кивота бо прошед, святыни Твоея нетленныя Матере, в храме славы Твоея явился еси, яко Младенец руконосим: и исполнишася вся Твоего хваления. Радуйся, Симеоне, неизреченных таиниче, Богородица вопияше, о немже от Святаго древле известися тебе Духа, младенствовавшего вся твоего хваления Дважды. Слава: На негоже уповал еси, Симеоне, возраст детищный радуяся подъими Христа, Израиля божественнаго утешение, закона Творца и Владыку, исполняющаго закона чин, зовый Ему: исполнишася вся Твоего хваления. И ныне: Видя Симеон слово Безначальное, с плотию яко на престоле херувимстем Девою носимо, виновнаго еже быти всяческих, яко младенцу дивяся вопияше Ему: исполнишася вся Твоего хваления. Песнь 5 Ирмос: Яко виде Исаиа образно на престоле превознесена Бога, от ангел славы дориносима, о окаянный, вопияше аз: провидех бо воплощаема Бога, Света невечерня, и миром владычествующа. Разумев божественный старец проявленную древле пророку славу, руками Слово зря Матерними держимо: о, радуйся, вопияше, чистая, яко престол бо держиши Бога, Света невечерняго, и миром владычествующа Дважды.
Слава: Поклонься старец, и стопам Божественне прикоснувся неискусобрачныя и Богоматере: огнь, рече, носиши Чистая, Младенца боюся объяти Бога, Света невечерняго и миром владычествующа. И ныне: Очищается Исаиа от Серафима угль прием, старец вопияше Богоматери: Ты якоже клещами руками просвещаеши мя, подавши Егоже носиши, Света невечерняго и миром владычествующа. Сиону Ты камень возложился еси, непокоривым претыкание, и соблазна камень: нерушимое верных спасение Дважды. Слава: Известне нося начертание, иже прежде век Тя израстившаго, земных за милосердие ныне немощию обложися. Кондак, глас 1-й Утробу Девичу освятивый рождеством Твоим, и руце Симеоне благословивый, якоже подобаше, предварив, и ныне спасл еси нас, Христе Боже: но умири во бранех жительство и укрепи люди, ихже возлюбил еси, Едине Человеколюбче. Икос К Богородице притецем, хотящи Сына Ея видети, к Симеону носима, Егоже с небесе безплотнии видяще, дивляхуся глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая, несказанная. Иже бо Адама создавый, носится яко младенец: Невместимый вмещается на руках старчих: иже в недрех неописанных Сый Отца Своего, волею описуется плотию, а не Божеством, един Человеколюбец. Песнь 7 Ирмос: Тебе во огни оросившаго отроки богословившая, и в Деву нетленну всельшагося, Бога Слово поим, благочестно поюще: благословен Бог отец наших. Адаму известити хотяй иду, во аде жувущу, и Еве принести благовестие, Симеон вопияше, со пророки ликуя: благословен Бог отец наших Дважды.
Гряди, даже до рабия образа низшедый, да нас рабов греха в рабы Правды Божией сотвориши. Гряди, Закона Исполнителю, птенцы голубины Богу принесый, да мы паче голубиц чистых на небеса возлетим. Гряди, милости Подателю, милости, а не жертвы восхотевый, да и мы с елеем милования Тебе усрящем. Той, юношествуя духом, престарев же телом, праведен бе и благочестив, верою живя, чая Утехи Израилевы, обещано бо бе ему Духом Святым не видети смерти, дондеже не видит Христа Господня во плоти пришедша. Той воззрев на Пречистую Деву и на держимое Ею Отроча, виде благодать Божию, и познав Духом, яко Сей есть ожидаемый Мессия, приступи к Нему со тщанием, и воздав Богу благодарение велие, со страхом Божиим и с радостию сердечною воспе Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видев старец Симеон на руку Девичу создавшаго человеки, и Владыку разумев Его, аще и яко Младенец виден бысть, весь исполнися радости неизреченныя, и себе забыв, глаголет весело: Тебе желаю, Боже отцев и Господи милости, на Тя взираю, объемлющаго вся Словом Своим, Тебе сретаю, владычествующаго жизнию и смертию, Тебе чаю, соединившаго небо и землю. Тебе алкаю, мертвыя воскрешаюшаго. Тебе жаждаю, страждущия утешающаго и Тебе вопию сице: Гряди, всеми пророки чаемый, посетити нас Твоим спасением. Гряди, всеми языки желаемый, просветити нас Твоим откровением. Гряди, от юга пришедый Искупителю наш, да избавиши Адама и Еву от греха и клятвы древния. Гряди, на земли явивыйся, Спасителю наш, да с человеки поживеши и изведеши я из тьмы и сени смертныя. Гряди, Просветителю наш, благовестити лето Господне приятно. Гряди, Свободителю наш, отпустити сокрушенныя сердцем во отраду. Гряди, Пастырю и Учителю, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение. Гряди, Творче и Владыко, возвестити нищим спасение и всем человеком прощение. Кондак 6 Проповедник дивный пришествия Христова явися Богоносец Симеон, егда паче исполняяся Духа, первый от человек позна Творца своего, во плоти пришедша, и первый исповеда Того Божество, вопиюще Ему, яко от лица всех живущих на земли: Тебе поклоняемся, яко Ты еси Бог наш; Тебе молимся, яко Ты еси храм наш; Тебе служим, яко Ты еси закона Творец. Тобою живем и движемся и есмы. Ты красен еси паче всех сынов человеческих, яко Бог и человек. Сего ради веселися ныне небо, яко помилова Бог люди Своя и ликуйте основания земли и сущия во аде, яко явися ныне мертвым Воскресение, увидех бо ныне Спасителя мира, вопиюще Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсия всему миру просвещение Истины, егда Пресвятая Дева подаде старцу Симеону пречистыма рукама Своима Божественнаго Младенца, яко Угль Животворящ таинственно от жертвенника Божия, глаголюще: Приими, честный старче, Господа Твоего, приими Сокровище неисчерпаемое и Силу непостижимую. Обыми Нетление и обновися и просветися от Солнца Правды. Не опаляет бо огнь благодати Господа Моего, но паче просвещает, Той бо очистит грехи твоя и вся беззакония твоя очистит, да будеши начаток очищения всего мира, и тако совлечеши вся ветхая и во вся новая да облечешися. Сему милостивому вещанию Пречистый внемлюще, возопием Ей таковая: Гряди, небесною чистотою сияющая Девице, Свет Невечерний нам просиявшая. Гряди, пречудная мира горняго Царице, во горния обители нас возводящая. Гряди, Купино Таинственная, Еюже огнь Божества от горних высот всему миру возжеся. Гряди, Светоносный облаче, Еюже Богомладенец Христос во спасение всем принесеся. Гряди, Огненный Престоле Невидимаго Царя. Гряди, Небесный Кивоте, вместившая Христа. Гряди, Пресвятаго Духа Святейшая Палато. Гряди, Безсмертнаго Царя Нескверная Невесто. Гряди, Пречистая, Господь с тобою и Тобою с нами. Кондак 7 Хотяй святый старец Симеон новое очищение получити, якоже древле Исаия, поклонися Пречистей Богоматери, прикоснуся Божественным стопам Ея, глаголюще: Огнь носищи, Чистая, боюся объяти Младенца, миром владычествующа. Ты бо, яко крылами ангельскими, рукама просвещаеши мя, подавши, Егоже Херувими крылами носити трепещут. Сего Симеон, простер руце, прият в честныя объятия своя, и с радостию возопи: Аллилуиа. Икос 7 Новое и преславное чудо совершися днесь: Симеон старец приемлет тленныма рукама Творца, создавшаго человека, да Бог с человеки поживет и человека небеса сотворит. Прием же Желаемого, и видев обещаний сбытие, той, якоже зрелая пшеница, просяще о разрешении телеснем, и якоже лебедь белый, сединами украшенный, на закате жития своего весело возопи: видеста очи мои спасение Твое, еже от века таинство сокровенное.
Я прошу Тебя подарить мне счастье земное и благо духовное. Молю, услышь меня в этот светлый день, не отрекайся от меня, дай мне сил. Прости меня грешного и отпусти все грехи мои, ибо каюсь я и желаю встать на путь истинный, чтобы быть ближе к Тебе, мой Господь. Молю Тебя, подари мне счастье, благополучие и радость в жизни. Во имя Отца, и Сына, и Святого Духа. Сретение Господне — это важное празднество в жизни каждого христианина.
Молю Тебя, подари мне счастье, благополучие и радость в жизни. Во имя Отца, и Сына, и Святого Духа. Молитва о благополучии в праздник Сретения О, Пресвятая Дева! Подари мне свое благословение и прощение. Молю Тебя, избавь меня от грехов, наставь на путь истинный.
Сретение Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа
- 15 февраля Церковь празднует Сретение Господне | Братская епархия - официальный сайт
- Молитвы Сретению Господню | Православные молитвы ☦
- Три дела которые нужно сделать до сретения. 15 февраля сретение господне. Молитва на сретение
- 15 февраля — Сретение Господне
Сретение Господне
- Сретение: икона праздника
- Сретение Господне: коротко о празднике
- 15 ФЕВРАЛЯ, ЦЕРКОВНЫЙ ПРАЗДНИК СРЕТЕНИЕ
- 15 февраля – Сретение Господне: история, смысл, молитвы. Видео. Иконы.
Значимость праздника Сретение Господне
- 15 февраля - Сретение Господне
- Сретение Господне
- На Сретение Господне 15 февраля верующие читают особую молитву «Песнь Симеона Богоприимца»
- Заговоры на Сретение Господне, молитвы на 15 февраля
- Сретение: икона праздника
- Молитвы и История Праздн Сретению Господню!
Православное сретение: молитвы на благополучие 15 февраля
Гряди, Светоносный облаче, Еюже Богомладенец Христос во спасение всем принесеся. Гряди, Огненный Престоле Невидимаго Царя. Гряди, Небесный Кивоте, вместившая Христа. Гряди, Пресвятаго Духа Святейшая Палато. Гряди, Безсмертнаго Царя Нескверная Невесто. Гряди, Пречистая, Господь с тобою и Тобою с нами. Кондак 7 Хотяй святый старец Симеон новое очищение получити, якоже древле Исаия, поклонися Пречистей Богоматери, прикоснуся Божественным стопам Ея, глаголюще: Огнь носищи, Чистая, боюся объяти Младенца, миром владычествующа. Ты бо, яко крылами ангельскими, рукама просвещаеши мя, подавши, Егоже Херувими крылами носити трепещут.
Сего Симеон, простер руце, прият в честныя объятия своя, и с радостию возопи: Аллилуиа. Икос 7 Новое и преславное чудо совершися днесь: Симеон старец приемлет тленныма рукама Творца, создавшаго человека, да Бог с человеки поживет и человека небеса сотворит. Прием же Желаемого, и видев обещаний сбытие, той, якоже зрелая пшеница, просяще о разрешении телеснем, и якоже лебедь белый, сединами украшенный, на закате жития своего весело возопи: видеста очи мои спасение Твое, еже от века таинство сокровенное. Темже ныне отпусти мя, Владыко, раба Твоего по глаголу Твоему с миром от соуза сея плоти к чудному и нестареемому животу да отходя от здешних, радостную весть принесу отцем моим о Твоем в мир пришествии. Гряди, Владыко, смерти Низложителю, от вечныя смерти люди Твоя свободи. Гряди, Безсмертный Царю, от тьмы и сени смертныя вечные узники разрешити. Гряди, Сладчайший Животе, врата райския к чудному животу паки Адаму отверсти.
Гряди, Желаемый Женише, яко желает и скончавается душа моя во дворы Господни. Гряди, Превожделенный Свете, яко обрете сердце мое в юдоли плача храмину о Бозе Живе. Гряди, Предвечный Боже, яко близь боящихся Тебе спасение Твое. Кондак 8 Странные глаголы дивнаго старца о Отрочате слышавше, Иосиф и Пречистая Дева чудяхуся о глаголемых о Нем: видеста бо Симеона к Младенцу вещающа, но не яко к Младенцу, но яко к Ветхому деньми и к Богу молящагося, Живота и смерти власть Имущему и Могущему абие к иной Жизни отпустити того, и слагающе вся глаголы сия в сердце своем, благодарственно возопиша Богу: Аллилуиа. Икос 8 Весь быв в Бозе, Святый старец Симеон, исполнися духа пророческаго и многая изрече о Божественном Младенце, яко даже до ада приидет и плененным подаст всем оставление и слепым прозрение и яко и немым глаголати. И обращаться к Марии Матери Его, провозгласи Ей: Се лежит Сей на падение непокоривым и на востание верным многим во Израиле, и в знамение пререкаемое. И Тебе Самой, о Безсмертная Мати, душу пройдет оружие печали, егда узриши Сына Твоего на Кресте пригвожденна, да открыются помышления многих сердец во спасение от грех их.
Сему предречению внемлюще, вопием Пречистей тако: Гряди, Мати и Дево, в девственнем рождестве Твоем болезней матерних избегшая. Гряди, в печалех Утешение, искуситися, яко злато в горниле, да и Сама искушаемым помощи возможеши. Гряди, Обрадованная, печаль родившую женам Еву возвеселити имущая. Гряди, Препрославленная, весь мир скорбями Своими от скорбей свободити Хотящая. Гряди, Честнейшая всея твари Дево, всю видимую тварь рождеством Своим Обновившая. Кондак 9 Всякое естество Ангельское удивися великому Бога нашего к человеком нисшествию, глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая и несказанная: Адама бо Создавый в объятиях старчих вмещается. Полны концы мира благости Его, полна вся тварь хваления Его, полно все человечество снисхождения Его.
Небесная, земная и преисподняя полны суть благоутробия Его, полны милости Его, полны щедрот, полны даров, полны благодеяния Его. Исполнь небо и земля славы Его! Сего ради вси языцы восплещите руками, поюще Ему: Аллилуиа. Икос 9 Вития Божественный Боговидец Симеон, аще и много изрече, хваляще и благодаряще Пренепорочную Матерь Божию, рождшую миру Бога и человека, Спаса душ наших, обаче не возможе благохвалити по достоянию, Юже и премирные умы недоумевают воспевати, обаче любовию побеждаемый, величаше Ю, глаголюще: Святейшее и Дивное Жилище Божие, Ты — еси начало, середина и конец нашего праздника. Ты возсияла еси Свет Солнца, Ты отверзла еси источник человеколюбия Сына Твоего, память Твоя превыше всякаго слова и величие Твое превосходит немощь нашу. Молю Тя: непрестанно памятуй нас хвалящих Тя и в восторзе духовном вопиющих Тебе сице: Гряди, вечно нескончаемая Радосте наша, радость Христа всему миру явившая. Гряди, присно ублажаемая Сладосте наша, Огнь Божества рукама неопально держащая.
Гряди, Заре присносиятельная, от ветхаго мира новою благодатию храм просветившая. Гряди Огнь Небесный рукама носившая, да Тобою святыня и красота во Святилище возгорится. Гряди, Свет Невечерний нетленно, яко Приснодева, родившая, да Тобою спасение всем концем земли возвестится. Гряди, Одушевленный Кивоте Божий, яко Тобою новая благодать спасительная всему миру явися. Кондак 10 Спасения проповедница явися Богодухновенная Анна пророчеством сияющая и в законе непорочная: не отхождаше бо от храма Господня день и нощь в молитвах и посте служащи. Та исшедши с праведным Симеоном во сретение Богомладенцу Христу, провещаше страшная, исповедующе Его Творца небу и земли. Ты слышиши и безмолвствуеши, видиши и невидим еси, всеведущ и сокровен.
И та многая пророчески изрече о принесенном Младенце всем чающим избавления во Иерусалиме, Богородицу же проповедающе величаше. О, дщи Фануилева, прииди и стани с нами, вопиюще Богу: Аллилуиа. Икос 10 Царю Превечный и Слове Божий! Ты плотию ныне всему миру явился еси во храме, от Девы Матери, яко Младенец руконосим, да с человеки поживеши и всем сущим от Адама, да возвестиши спасение.
Ты же, о Богомати, в Иерусалим идуще и Божественнаго Младенца во объятиях носяще, помышляше, како Матерь содеяся и Дева пребысть. Обаче ведуще, яко паче естества рождение сие бысть, со трепетом глаголаше в Себе: Како возименную Тя, Сыне Мой?
Аще нареку Тя человека, вем, яко превыше человека еси, девство Мое соблюдый нетленно, яко Божествено есть зачатие Твое. Аще нареку Тя Бога, вижду Тя во всем подобна человеку, кроме греха. Сего ради проповедуют Тя совершенна Бога и совершенна человека суща. Гряди, Безмужная Мати Еммануилова, брака непознавшая. Гряди, честнейшая Херувим, Еяже чистоте Гавриил удивися. Гряди, Славнейшая без сравнения Серафим, Ейже все естество Ангельское поклонися.
Гряди, Земле ненасеянная, Яже израсти нам Клас Живота. Гряди, Вместилище невместимое, на Нюже шестокрилатии и многоочитии взирати не могут. Гряди, Престоле огнезрачный, Юже земнороднии по достоянию восхвалити недоумеют. Гряди, Пречистая, Господь с Тобою, и Тобою с нами. Сия бо яве явися Престол Херувимский, зело высок славою девственною превознесен, Та бо на руку Своею носит Царя Славы, Емуже незримо предстоят шестокрилатии Серафими, со всеми небесными силами вопиюще: Аллилуиа. Икос 3 Имущи богоприятную Дева утробу, востече ко храму, держащи на руку Своею Богомладенца Христа, и приклонив колена Своя пред Господом, с веселием и благоговением глагола: О, Превечный Отче, се — Сын Твой, Егоже послал еси воплотитися от Мене спасения ради чсловеческаго.
Гряди, Сладчайший Животе, яко капля каплющая на землю в воплощении незримо Себе явивый. Гряди, Всемилостивый Спасе, взыскати и спасти погибшия пришедый. Гряди, Пастырю Предобрый, заблудшии овцы понести на Себе восхотевый. Гряди, Врачу безнадежных, немощи и болезни наши на Себе носити изволивый. Гряди, Агнче Божий, грехи всего мира взяти на Себе возжелавый. Гряди, Господи Славы, на облаце легце носимый, прелести тьму отгнати имевый.
Гряди, Царю мира, на престол Давидов пришедый, Царство не от мира сего являяй. Кондак 4 Бурю внутрь имеяй помышлений сумнительных, великий Архиерей Божий Захария смутися, зря Пресвятую Деву со Отрочатем, на месте нечистых жен пред дверьми храма ставшую и законнаго очищения просити пришедшую, ведуще бо Ю во Святая Святых воспитанную, и уразуме духом, яко сия Матерь и по рождестве есть Дева Чистая. Сего ради постави Ю на месте девиц, идеже женам имущим мужа стояти не подобаше, и сретающе Ю, со страхом и с радостию воспе явльшемуся Богу: Аллилуиа. Икос 4 Слыша Захария дивныя пред Богом глаголы Твоя, Пречистая, и видев, яко хощеши возложити возлюбленное чадо Свое на руце его, яко Архиерею Божию, аки в руне Самому Богу влагающи, и яко вкупе принесла еси Богу в жертву нищих, по реченному в законе, два птенца голубиныя, умилися сердцем и с верою и со страхом Божиим прият Богомладенца, и яко законну Творцу и Богу, изрече Ему тако: Гряди, Ветхий деньми, древле на Синае Моисеем закон даровавый. Гряди, Отроча Младо, ныне закон исполнити хотяй ко храму пришедый. Гряди, Престол имея и Небо, земный храм небесною славою исполнити восхотевый.
Гряди, воплотивыйся от Девы человеческое естество обожити возжелавый. Гряди, даже до рабия образа низшедый, да нас рабов греха в рабы Правды Божией сотвориши. Гряди, Закона Исполнителю, птенцы голубины Богу принесый, да мы паче голубиц чистых на небеса возлетим. Гряди, милости Подателю, милости, а не жертвы восхотевый, да и мы с елеем милования Тебе усрящем. Той, юношествуя духом, престарев же телом, праведен бе и благочестив, верою живя, чая Утехи Израилевы, обещано бо бе ему Духом Святым не видети смерти, дондеже не видит Христа Господня во плоти пришедша. Той воззрев на Пречистую Деву и на держимое Ею Отроча, виде благодать Божию, и познав Духом, яко Сей есть ожидаемый Мессия, приступи к Нему со тщанием, и воздав Богу благодарение велие, со страхом Божиим и с радостию сердечною воспе Ему: Аллилуиа.
Икос 5 Видев старец Симеон на руку Девичу создавшаго человеки, и Владыку разумев Его, аще и яко Младенец виден бысть, весь исполнися радости неизреченныя, и себе забыв, глаголет весело: Тебе желаю, Боже отцев и Господи милости, на Тя взираю, объемлющаго вся Словом Своим, Тебе сретаю, владычествующаго жизнию и смертию, Тебе чаю, соединившаго небо и землю. Тебе алкаю, мертвыя воскрешаюшаго. Тебе жаждаю, страждущия утешающаго и Тебе вопию сице: Гряди, всеми пророки чаемый, посетити нас Твоим спасением. Гряди, всеми языки желаемый, просветити нас Твоим откровением. Гряди, от юга пришедый Искупителю наш, да избавиши Адама и Еву от греха и клятвы древния. Гряди, на земли явивыйся, Спасителю наш, да с человеки поживеши и изведеши я из тьмы и сени смертныя.
Гряди, Просветителю наш, благовестити лето Господне приятно. Гряди, Свободителю наш, отпустити сокрушенныя сердцем во отраду. Гряди, Пастырю и Учителю, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение. Гряди, Творче и Владыко, возвестити нищим спасение и всем человеком прощение. Кондак 6 Проповедник дивный пришествия Христова явися Богоносец Симеон, егда паче исполняяся Духа, первый от человек позна Творца своего, во плоти пришедша, и первый исповеда Того Божество, вопиюще Ему, яко от лица всех живущих на земли: Тебе поклоняемся, яко Ты еси Бог наш; Тебе молимся, яко Ты еси храм наш; Тебе служим, яко Ты еси закона Творец. Тобою живем и движемся и есмы.
Ты красен еси паче всех сынов человеческих, яко Бог и человек. Сего ради веселися ныне небо, яко помилова Бог люди Своя и ликуйте основания земли и сущия во аде, яко явися ныне мертвым Воскресение, увидех бо ныне Спасителя мира, вопиюще Ему: Аллилуиа. Икос 6 Возсия всему миру просвещение Истины, егда Пресвятая Дева подаде старцу Симеону пречистыма рукама Своима Божественнаго Младенца, яко Угль Животворящ таинственно от жертвенника Божия, глаголюще: Приими, честный старче, Господа Твоего, приими Сокровище неисчерпаемое и Силу непостижимую.
Сейчас верующие люди воспевают к Господу молитвы, которые помогают не только встать на путь истинный, но и исцелиться от болезней, скверны, грехов и начать новую жизнь, полную счастья, тепла и света. Любая молитва в это время обладает особой силой. Ежегодно 15 февраля во всех храмах и церквях проходят торжественные литургии в честь светлого и чистого праздника Сретения Господня. Молитва на счастье в Сретение Господне: Прежде, чем просить Создателя о счастье, следует воздать благодарственные молитвы Господу и всем святым. Благодарственная молитва Господу: «Господь наш Бог, преклоняемся пред Тобой в словах благодарности! Ты — Отец наш, Создатель всего живого, а мы — рабы Твои! Говорим спасибо Тебе за все дары щедрые, что привносишь Ты в жизни наши! Ты — сила наша, Ты — опора наша, Ты — воля и дух непоколебимый в нас! Благодарю за пищу, что даруешь Ты нам изо дня в день, благодарю за защиту от врагов и несчастий! Спасибо, Господи, что даровал нам жизнь и что остаешься с нами, помогая в трудные дни нашей жизни! Прости нас за грехи наши, очисти сердца наши от ненависти, сохрани чистоту наших душ и не дай утратить силы, дабы шли мы по пути духовному до конца дней мирских наших! Лишь Ты один, Господь, способен укрыть нас от всех бед и подарить лучшую жизнь в вечности! Благодарим Тебя, Боже, за семью, что на земле поддержкой служит, за друзей верных и за все блага, что дарованы Тобой нам на этой земле! Восхвалять Тебя будем вечно! Ты — сердце наше, Ты — любовь наша! Прими слова благодарности неподдельные и вовек не покидай нас, Отец наш! Царица земли и небес! Мать Спасителя нашего! Ты — надежда наша, опора наша и поддержка! В Тебе утешение наше! Благодарю Тебя, о Пречистая Дева, за деяния светлые, за исцеление недугов души и тела, за сострадание к нам Твое, за избавление душ наших от злобы, печали и помыслов дурных! В Тебе — бессмертие, сила и любовь вся! Прошу, прими от меня слова благодарности к Тебе! Спасибо, Святая Дева, что молишься Ты перед Господом за душу каждого! Благодарю Тебя за спокойствие и свет в душе моей, за здоровое тело и ясные, добрые мысли! Да прибудет со мной сила Твоя до конца пути моего!
Подари мне свое благословение и прощение. Молю Тебя, избавь меня от грехов, наставь на путь истинный. Каюсь я во всех своих поступках грешных и прошу Тебя, Святая Мария, подари мне благополучие и счастье да убереги от всех бед. Да восславлю я имя Твое! Во веки веков. Я прошу Тебя подарить мне счастье земное и благо духовное.
Сретение Господне
Молитвослов, напечатанный увеличенным шрифтом, помимо привычных утренних и вечерних молитв, раздельных канонов и правила ко Святому Причащению, содержит множество разных молитв — протяженных и кратких. 2023В отличие от светских праздников церковные торжества связаны не только с определенными традициями, но и запретами, рекомендуемыми каждому , например, церковь не поощряет уныние в этот день. О кондаке на Сретение Господне и преподобном Романе Сладкопевце. На Сретение Господне православными христианами совершаются молитвы, которые носят благодарственный характер.
Православное сретение: молитвы на благополучие 15 февраля
И Сретение Господне – это день, когда Младенца Христа на сороковой день после Его рождения приносят в храм, чтобы поставить Его перед Богом. 15 февраля — один из 12 главных (двунадесятых) праздников Православной Церкви — Сретение Господне. Обряд на исполнение желания Наберите в стакан святой воды, набранной в церкви на Сретение Господне, отпейте 3 глотка и прочитайте молитву «Отче наш». АКАФИСТ СРЕТЕНИЮ ГОСПОДНЮ Кондак 1 Избраннаго Царя избранная Мати зрится ныне от Вифлеема в Иерусалим грядуща, Богомладенец же Иисус, яко на облаце легце во объятиях Тоя носим бывает. это хороший способ привлечь в свою жизнь любовь, богатство и удачу. Подробности события Сретения Господня верующие узнают из Евангелия от Луки.
15 ФЕВРАЛЯ, ЦЕРКОВНЫЙ ПРАЗДНИК СРЕТЕНИЕ
Мы же сему тайному молению Твоему, Пречистая, внемлюще, вопием Сыну Твоему и Богу нашему тако: Гряди, пресладкий Иисусе, яко дождь с небесе на чистую землю кротко и тихо снисшедый. Гряди, сладчайший Животе, яко капля каплющая на землю в воплощении незримо Себе явивый. Гряди, всемилостивый Спасе, взыскати и спасти погибшия пришедый. Гряди, Пастырю предобрый, заблудшии овцы понести на Себе восхотевый.
Гряди, Врачу безнадежных, немощи и болезни наши на Себе носити изволивый. Гряди, Агнче Божий, грехи всего мира взяти на Себе возжелавый. Гряди, Господи Славы, на облаце легце носимый, прелести тьму отгнати имевый.
Гряди, Царю мира, на престол Давидов пришедый, Царство не от мира сего являяй. Кондак 4 Бурю внутрь имеяй помышлений сумнительных, великий архиерей Божий Захария смутися, зря Пресвятую Деву со Отрочатем, на месте нечистых жен пред дверьми храма ставшую и законнаго очищения просити пришедшую, ведуще бо Ю во Святая Святых воспитанную, и уразуме духом, яко сия Матерь и по рождестве есть Дева Чистая. Сего ради постави Ю на месте девиц, идеже женам имущим мужа стояти не подобаше, и сретающе Ю, со страхом и с радостию воспе явльшемуся Богу: Аллилуия.
Икос 4 Слыша Захария дивныя пред Богом глаголы Твоя, Пречистая, и видев, яко хощеши возложити возлюбленное чадо Свое на руце его, яко архиерею Божию, аки в руце Самому Богу влагающи, и яко вкупе принесла еси Богу в жертву нищих, по реченному в законе, два птенца голубиныя, умилися сердцем и с верою и со страхом Божиим прият Богомладенца, и яко законну Творцу и Богу, изрече Ему тако: Гряди, Ветхий деньми, древле на Синае Моисеем закон даровавый. Гряди, Отроча младо, ныне закон исполнити хотяй ко храму пришедый. Гряди, Престол имеяй небо, земный храм небесною славою исполнити восхотевый.
Гряди, воплотивыйся от Девы человеческое естество обожити возжелавый. Гряди, даже до рабия образа низшедый, да нас рабов греха в рабы Правды Божией сотвориши. Гряди, Закона Исполнителю, птенцы голубины Богу принесый, да мы паче голубиц чистых на небеса возлетим.
Гряди, милости Подателю, милости, а не жертвы восхотевый, да и мы с елеем милования Тебе усрящем. Той, юношествуя духом, престарев же телом, праведен бе и благочестив, верою живя, чая Утехи Израилевы, обещано бо бе ему Духом Святым не видети смерти, дондеже не видит Христа Господня во плоти пришедша. Той воззрев на Пречистую Деву и на держимое Ею Отроча, виде благодать Божию, и познав Духом, яко Сей есть ожидаемый Мессия, приступи к Нему со тщанием, и воздав Богу благодарение велие, со страхом Божиим и с радостию сердечною воспе Ему: Аллилуия.
Икос 5 Видев старец Симеон на руку Девичу создавшаго человеки, и Владыку разумев Его, аще и яко Младенец виден бысть, весь исполнися радости неизреченныя, и себе забыв, глаголет весело: Тебе желаю, Боже отцев и Господи милости, на Тя взираю, объемлющаго вся Словом Своим, Тебе сретаю, владычествующаго жизнию и смертию, Тебе чаю, соединившаго небо и землю. Тебе алкаю, мертвыя воскрешающаго. Тебе жаждаю, страждущия утешающаго и Тебе вопию сице: Гряди, всеми пророки чаемый, посетити нас Твоим спасением.
Гряди, всеми языки желаемый, просветити нас Твоим откровением. Гряди, от юга пришедый Искупителю наш, да избавиши Адама и Еву от греха и клятвы древния. Гряди, на земли явивыйся, Спасителю наш, да с человеки поживеши и изведеши я из тьмы и сени смертныя.
Гряди, Просветителю наш, благовестити лето Господне приятно. Гряди, Свободителю наш, отпустити сокрушенныя сердцем во отраду. Гряди, Пастырю и Учителю, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение.
Гряди, Творче и Владыко, возвестити нищим спасение и всем человеком прощение. Кондак 6 Проповедник дивный пришествия Христова явися Богоносец Симеон, егда паче исполняяся Духа, первый от человек позна Творца своего, во плоти пришедша, и первый исповеда Того Божество, вопиюще Ему, яко от лица всех живущих на земли: Тебе поклоняемся, яко Ты еси Бог наш; Тебе молимся, яко Ты еси храм наш; Тебе служим, яко Ты еси закона Творец. Тобою живем и движемся и есмы.
Ты красен еси паче всех сынов человеческих, яко Бог и человек. Сего ради веселися ныне небо, яко помилова Бог люди Своя и ликуйте основания земли и сущия во аде, яко явися ныне мертвым воскресение, увидех бо ныне Спасителя мира, вопиюще Ему: Аллилуия. Икос 6 Возсия всему миру просвещение Истины, егда Пресвятая Дева подаде старцу Симеону пречистыма рукама Своима Божественнаго Младенца, яко Угль Животворящ таинственно от жертвенника Божия, глаголюще: Приими, честный старче, Господа Твоего, приими Сокровище неисчерпаемое и Силу непостижимую.
Обыми Нетление и обновися и просветися от Солнца Правды. Не опаляет бо огнь благодати Господа Моего, но паче просвещает, Той бо очистит грехи твоя и вся беззакония твоя очистит, да будеши начаток очищения всего мира, и тако совлечеши вся ветхая и во вся новая да облечешися. Сему милостивому вещанию Пречистей внемлюще, возопием Ей таковая: Гряди, небесною чистотою сияющая Девице, Свет Невечерний нам просиявшая.
Гряди, пречудная мира горняго Царице, во горния обители нас возводящая. Гряди, Купино таинственная, Еюже огнь Божества от горних высот всему миру возжеся. Гряди, светоносный Облаче, Еюже Богомладенец Христос во спасение всем принесеся.
Гряди, огненный Престоле невидимаго Царя. Гряди, небесный Кивоте, вместившая Христа. Гряди, Пресвятаго Духа Святейшая Палато.
Гряди, Безсмертнаго Царя нескверная Невесто. Гряди, Пречистая, Господь с тобою и Тобою с нами. Кондак 7 Хотяй святый старец Симеон новое очищение получити, якоже древле Исаия, поклонися Пречистей Богоматери, прикоснуся Божественным стопам Ея, глаголюще: Огнь носиши, Чистая, боюся объяти Младенца, миром владычествующа.
Ты бо, яко крылами ангельскими, рукама просвещаеши мя, подавши, Егоже Херувими крылами носити трепещут. Сего Симеон, простер руце, прият в честныя объятия своя, и с радостию возопи: Аллилуия. Икос 7 Новое и преславное чудо совершися днесь: Симеон старец приемлет тленныма рукама Творца, создавшаго человека, да Бог с человеки поживет и человека небеса сотворит.
Прием же желаемого, и видев обещаний сбытие, той, якоже зрелая пшеница, просяше о разрешении телеснем, и якоже лебедь белый, сединами украшенный, на закате жития своего весело возопи: видеста очи мои спасение Твое, еже от века таинство сокровенное. Темже ныне отпусти мя, Владыко, раба Твоего по глаголу Твоему с миром от соуза сея плоти к чудному и нестареемому животу да отходя от здешних, радостную весть принесу отцем моим о Твоем в мир пришествии. Гряди, Владыко, смерти Низложителю, от вечныя смерти люди Твоя свободи.
Гряди, безсмертный Царю, от тьмы и сени смертныя вечные узники разрешити. Гряди, сладчайший Животе, врата райския к чудному животу паки Адаму отверсти. Гряди, желаемый Женише, яко желает и скончавается душа моя во дворы Господни.
Гряди, превожделенный Свете, яко обрете сердце мое в юдоли плача храмину о Бозе Живе. Гряди, предвечный Боже, яко близ боящихся Тебе спасение Твое. Гряди, всещедрый Спасе, яко мир много любящим Тя принесе Слово Твое.
Кондак 8 Странные глаголы дивнаго старца о Отрочате слышавше, Иосиф и Пречистая Дева чудяхуся о глаголемых о Нем: видеста бо Симеона к Младенцу вещающа, но не яко к Младенцу, но яко к Ветхому деньми и к Богу молящагося, Живота и смерти власть имущему и могущему абие к иной жизни отпустити того, и слагающе вся глаголы сия в сердце своем, благодарственно возопиша Богу: Аллилуия. Икос 8 Весь быв в Бозе, святый старец Симеон, исполнися духа пророческаго и многая изрече о Божественном Младенце, яко даже до ада приидет и плененным подаст всем оставление и слепым прозрение и яко и немым глаголати. И обращашеся к Марии Матери Его, провозгласи Ей: Се лежит Сей на падение непокоривым и на востание верным многим во Израиле, и в знамение пререкаемое.
И Тебе Самой, о, безсмертная Мати, душу пройдет оружие печали, егда узриши Сына Твоего на Кресте пригвожденна, да открыются помышления многих сердец во спасение от грех их. Сему предречению внемлюще, вопием Пречистей тако: Гряди, Мати и Дево, в девственнем рождестве Твоем болезней матерних избегшая. Гряди, в печалех Утешение, искуситися, яко злато в горниле, да и Сама искушаемым помощи возможеши.
Гряди, обрадованная, печаль родившую женам Еву возвеселити имущая. Гряди, препрославленная, весь мир скорбями Своими от скорбей свободити хотящая. Гряди, честнейшая всея твари Дево, всю видимую тварь рождеством Своим обновившая.
Кондак 9 Всякое естество Ангельское удивися великому Бога нашего к человеком нисшествию, глаголюще: чудная зрим ныне и преславная, непостижимая и несказанная: Адама бо создавый в объятиях старчих вмещается. Полны концы мира благости Его, полна вся тварь хваления Его, полно все человечество снисхождения Его. Небесная, земная и преисподняя полны суть благоутробия Его, полны милости Его, полны щедрот, полны даров, полны благодеяния Его.
Наипаче же даруй нам, Пречистая, яко же Симеону, неосужденно носити Сына Твоего и Бога нашего в сердечных объятиях Своих, егда причастницы будем Пречистаго Тела и Крови Его, и помози нам тогда сугубо хранити себе во святыне и страхе Божиим, да не растлим храм плоти нашея. И тако выну сретаюше, о Богомати, Сына Твоего в сердцах и душах наших, да сподобимся молитвами Твоими достигнути и блаженнаго онаго Сретения Господня на воздусе, егда со всеми святыми выну будем славити и воспевати Пресвятое Имя Его со Отцем и Святым Духом и Твое милостивое предстательство ныне и присно и во веки веков. Я прошу Тебя подарить мне счастье земное и благо духовное. Молю, услышь меня в этот светлый день, не отрекайся от меня, дай мне сил.
Прости меня грешного и отпусти все грехи мои, ибо каюсь я и желаю встать на путь истинный, чтобы быть ближе к Тебе, мой Господь.
Красная пелена поверх строений храма на иконах традиционно символизирует, что действие происходит внутри помещения. Праведный Иосиф держит в руках корзинку с двумя голубями. Первый голубь — жертва за первенца, положенная по закону Моисееву. Когда ангел Господень сошел на землю и убил всех первенцев мужского пола в земле Египетской, он не тронул детей тех, кто, по наставлению Моисееву, отметил свою дверь кровью ягненка. В воспоминание об этом событии все первенцы мужского пола должны были быть посвящены Богу, и за них полагалось приносить Богу символическую «заместительную» жертву — голубя.
Второй голубь — жертва очищения и благодарения после рождения ребенка, которую полагалось принести Марии, Матери Христа. Жертва за первенца также тесно связана и с празднованием иудейской Пасхи. Как и в момент бегства из Египта, иудеи каждый год на Пасху вкушали специально приготовленного пасхального агнца, кровь которого спасла их первенцев от смерти. Пасхальный агнец — это образ Христа, принявшего смерть за всех первенцев мира.
В этот светлый день нельзя обойтись без молитв, которые помогут обрести счастье и благополучие. Данное празднество в православном мире имеет огромное значение и сравнимо с такими великими праздниками, как Рождество Христово, Пасха и Крещение. В этот день каждый верующий возносит молитвы к Господу , которые обретают особую чудотворную силу. Как правильно молиться В великий праздник Сретения Господня священнослужители настоятельно рекомендуют посетить церковную службу, где можно приобрести специальную свечу Громницу, которая, по преданиям, обладает особой силой и оберегает человека от зла. Также в храме следует вознести молитву перед иконой «Сретение Господне» и покаяться во грехах. Если в этот светлый день на службу попасть не удается, то можно прочесть молитву дома, лучше всего несколько раз за день.
Молитвы Сретению Господню
Во Святилище пришла еси очищения ради законного, очищения не требующая, яко Дева чистая и сим научи нас како подобает нам хранити себе в целомудрии и чистоте и с каковым смирением подобает нам провождати подвиг девства, памятуя, како Ты, превыше Херувим Сущая, стала еси на месте нечистых жен. Ты, о, Мати Пресвятая, Сама Сущи Боговместимый храм Божий принесла еси в Церковь законную Превожделеннаго сына Твоего, Христа Бога нашего, сподоби и нам паче всего на земли любити храмы Сына Твоего, посещати я во вся дни живота нашего, зрети тамо красоту Господню, яко лучше един день приметатися во дворех Господних, паче неже жити в селениях грешничих. Наипаче же даруй нам, Пречистая, яко же Симеону, неосужденно носити Сына Твоего и Бога нашего в сердечных объятиях Своих, егда причастницы будем Пречистаго Тела и Крови Его, и помози нам тогда сугубо хранити себе во святыне и страхе Божиим, да не растлим храм плоти нашея. И тако выну сретающе, о Богомати, Сына Твоего в сердцах и душах наших, да сподобимся молитвами Твоими достигнути и блаженнаго онаго сретения Господня на воздусе, егда со всеми святыми выну будем славити и воспевати Пресвятое имя Его со Отцем и Святым Духом и Твое милостивое предстательство ныне и присно и во веки веков.
Она называется «Песнь Симеона Богоприимца». Именно она считается главной молитвой этого великого праздника. Служители храмов отмечают, что 15 февраля прихожане в своих молитвах просят о прощении грехов, о помощи в укреплении в вере, о защите и покровительстве, о даровании мира и согласия в семье. Также на Сретение Господне принято возносить молитвы перед иконой Богородицы «Умягчение злых сердец».
Это самый продолжительный праздник во Вьетнаме; он продлится более двух месяцев. Если сюжет сна вас испугал и никак не выходит из головы, воспользуйтесь старым проверенным методом: возьмите стакан воды, размешайте в ней чайную ложку соли и вылейте в раковину, сказав: «куда ночь — туда и сон». Несколько образов этой ночи трактуются весьма конкретно. Если вам приснится, что вы бежите куда-то или едете на большой скорости — это к новым возможностям. Если не побоитесь ответственности, вас ждет успех.
Если вам привидится умерший родственник — хороший знак: вы находитесь под защитой свыше. Запомните все, что будет сказано в таком сне, и постарайтесь выполнить наказ близкого человека. Если в ночных грезах вам явился ваш начальник или тот, кто имеет власть над вами, в роли вашего подчиненного — это сигнал. Не бойтесь прыгнуть выше головы — у вас все получится. Именинник 15 февраля Василий.
В детстве очень любит возиться со зверюшками и птичками, никогда не обидит беззащитное существо. Вася — любимчик бабушек и дедушек. Ему постоянно необходимо находиться в обществе сверстников.
Коль преславно и пресветло Твое на руку Богоматери во храм Господень принесение и от святаго старца Божественное сретение Твое! Древле Моисей восходит видети славу Твою, но не возможе увидити лица Твоего, зане явил еси ему точию задняя Своя. В пресветлый же день сей сретения Твоего Ты явил еси Себе человеком во святилище, сияя неизреченным Светом Божества, да вкупе с Симеоном видят Тя лицем к лицу и руками да осяжут Тя, и восприемши во объятия своя, да познают Тя Бога во плоти пришедша.
Сего ради прославляем неизреченное снисхождение и велие человеколюбие Твое, яко пришествием Твоим даровал еси ныне небесную радость падшему древле роду человечу: Ты бо праведным судом Своим изгнал еси прародители наши из рая сладости в мир сей, ныне же помиловал еси нас и паки отверзл нам райския обители и обратил еси плач наш на радость, да падший Адам к тому уже да не стыдится Тебе за преслушание и да не будет скрыватися Лица Твоего, Тобою призываемый, яко Ты пришел еси ныне, да возьмеши на Себе грех его, да омыеши его Своею кровию и да облечеши его нага суща в ризу спасения и одежду веселия и украсиши его, яко невесту красотою. Нам же всем Божественное Твое сретение воспоминающим, сподоби с мудрыми девами изыти на сретение Твое, Небесному Жениху нашему, с горящими светильниками веры, любви и чистоты, да улицезрим очами веры Божественное лице Твое, да восприимем Тя в душевныя объятия своя, и да понесем Тя в сердце своем во вся дни Живота своего, да будеши нам в Бога и мы в людие Твои.
Народные приметы 15 февраля
Чему посвящён праздник Сретение Господне и чего категорически нельзя делать 15 февраля Сретение Господне — один из двунадесятых праздников у православных. Молитвы Сретению Господню. ЧТ 2024.02.15 Текст старообрядческого богослужения, ДЛЯ ДОМАШНЕЙ МОЛИТВЫ (Сретение Господне). Сретение Господне — Богородичный двунадесятый праздник с отдельными признаками Господского, в нём есть черты обоих (характерно, что в Западной Церкви у этого праздника другое название — не Сретение Господне, а Сретение Божией Матери). Молитвослов, напечатанный увеличенным шрифтом, помимо привычных утренних и вечерних молитв, раздельных канонов и правила ко Святому Причащению, содержит множество разных молитв — протяженных и кратких. Сретение Господне подробно описывает вторая глава Евангелия от Луки.