Акафист священномученику Иоанну архиепископу Рижскому и всея Латвии молитва святой 3.
АКАФИСТ Иоанну Крестителю.
Акафист святому мученику Иоанну Воину | Кондак 1Избранный от лет древних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога, Иоанне богохвальне, прославляюще прославльшаго тя Господа, похвальная восписуем. |
Акафист святому мученику Иоанну Воину | А 2 января 2023 г. мы приглашаем вас для совместного чтения акафиста святому праведному Иоанну Русскому с помазанием елеем, освященным на его мощах. |
Как помогает акафист Предтече Иоанну Крестителю
У вас хороший подход: все разумно, эргономично и вместе с тем просто, ясно, так что этим удобно пользоваться. Это хорошая основа для плодотворной работы. Когда мы говорим о церковных сайтах — нужна строгая, изящная, интеллигентная простота во всем».
Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары. Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году. Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте. Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену. Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария.
В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел. И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену. Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке. Другой его сын — Федор оказался безплоден. Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену. Поэтому, ввиду этой государственно важной и объективной причины, все вместе уговаривали его жениться в 4-й раз, а фактически в 3-й. Именно это число жен Святого Царя Иоанна и подтверждают 4 гробницы в усыпальнице для цариц. Последняя, 4-я жена, Мария Ногая родила Царевича-Мученика Димитрия Угличского, ныне канонизированного, которому царские враги еще в отроческом возрасте, помогли уйти из жизни. Поэтому, большой грех помышлять, а не только убеждать других, что такой молитвенник и благочестивый богобоязненный верующий человек, как наш Государь Иоанн Грозный, тяготевщий к монашеству и живший по строгому монастырскому Уставу, благословлялся Церковью на браки «распаляемый похотью и для телесного услаждения», как утверждали злопыхатели и его враги, в том числе и в наши дни.
Вплоть до революции, и даже позже, многие люди в молитвах обращались к Святому Царю, особенно в судебных тяжбах, и всегда получали от него скорую помощь. Не помню, кто-то из Отцов Церкви сказал: кто будет почитать и молиться св. Царю Иоанну Васильевичу Грозному, за того будет молиться и его младший сын святой Димитрий Угличский. Верни нам в Россию поскорее грядущего Царя — победителя, великую пламенную веру, мудрость и образ правления которого, как свидетельствуют пророчества, показал нам Грозный Государь, и сотвори свой, хотя и милосердный, но справедливый Суд Божий! Помогите нам спасти наши грешные души и наше многострадальное Отечество — Святую Русь! Да будет так, и свершится воля Твоя, Господи! Со школьной скамьи русским людям внушается, что царь Иван Грозный — «демоническая и злобная натура», в лучшем случае — «психопат и маньяк», который устроил страшную бойню собственного народа. Одержимому манией преследования самодержцу всюду мерещились несуществующие заговоры, в борьбе с которыми он почти уничтожил «национальную элиту в лице прогрессивных бояр и высших государственных чиновников». Под стать своему царю были и сподвижники — опричники. Опричники якобы прославились успехами в уничтожении собственного народа, но трусливо бежали перед татарами и другими иноземными войсками.
Откуда взялся этот грязный и наглый обман? Его авторами были недобитые Иваном Грозным предатели-бояре. Позднее этот миф поддерживался многими историками в угоду династии Романовых, которые в действительности были всего лишь боярским родом, и не имевшим права не только на царство, но даже на княжеское достоинство звание. Отец первого царя из рода Романовых, Михаила, который позднее стал патриархом Филаретом, был одним из тех, кто в Смутное время поехал с делегацией предателей к польскому королю Сигизмунду, чтобы просить на русский престол его сына Владислава. Сигизмунд в это время уже несколько месяцев осаждал русский город Смоленск. Как называть людей, которые поехали во враждебный военный лагерь, чтобы просить у главного врага, его сына на Русское Царство? Имя им только одно — предатели. Одним из первых предателей и был Филарет Романов, отец Михаила, первого царя из рода Романовых. В героической борьбе Русского народа против польских интервентов Филарет Романов никак себя не проявил, потому что так и остался у поляков. К этому нужно добавить, что самозванец Лжедмитрий I фактически сделал его митрополитом, а несколько позже, уже другой самозванец Лжедмитрий II «Тушинский вор» , провозгласил Филарета Романова патриархом, хотя был еще жив настоящий патриарх Святой Гермоген, которого поляки держали в плену за то, что он призывал Русский народ изгнать поляков из Русской Земли.
После победы Русского народа над польско-католическими агрессорами предатели-бояре боялись ответственности в том случае, если будет избран сильный царь, каким был Иван Грозный. Поэтому они организовали «избрание» царём Михаила Романова, который, по их боярскому выражению, «…головой и ножками слаб, а потому нашей боярской воле послушен будет». Да к тому же… Филарет Романов, был такой же боярин-предатель, как и они… Как же в действительности всё обстояло в это драматическое и героическое время? К середине XVI века положение России было не просто тяжёлым, оно было катастрофическим: со всех сторон Русь окружали враждебные и агрессивные соседи. Эти страны составляли католическую военно-политическую коалицию и, кроме захвата территории и ограбления, ставили своей целью уничтожение Православия и насаждение католицизма. К военным действиям против России их подталкивал и «благословлял» Ватикан. С юга и востока находились татары: Крымское ханство, Астраханское ханство, Казанское ханство. Татары, за спиной которых стояла Турция, помимо грабежа, захвата рабов и территорий, также имели своей целью уничтожение Православной Веры и насаждения ислама. Часто набеги татар происходили даже по два раза в год, во время сева и уборки урожая, и это, как правило, помимо всего прочего, вызывало голод. Ежегодно татары угоняли захваченных в плен тысячи русских людей, это продолжалось из года в год и было катастрофично для народа, поскольку всё население страны в то время не превышало 10 миллионов человек.
По свидетельству современника, сидевший на Перекопе еврей — скупщик рабов, наблюдал нескончаемые вереницы пленных, изумленно восклицал: «Остались ли еще люди в той стране?! Постоянные войны и ежегодные татарские набеги, результатом которых был голод, вызывали эпидемии чумы и оспы, которые, как свидетельствуют летописи, через каждые несколько лет опустошали целые области, нередко унося жизни десятков и даже сотен тысяч людей. Все историки признают, что упадок Великого Новгорода был вызван именно страшной эпидемией чумы, а вовсе не конфискациями имущества, порками и немногочисленными казнями сторонников присоединения к Литве. Таково было положение Русского государства к 1547 году, ко времени венчания на царство 16-летнего Ивана IV Васильевича, прозванного впоследствии Грозным. Все выше перечисленное усугублялось внутри национальным духовным кризисом. Этот кризис заключался в самоизоляции значительной части боярства и духовенства. Среди боярства была распространена ересь жидовствующих. Суть ереси заключалась в том, что человек, внешне оставаясь православным, принимал и тайно исповедывал иудаизм. Ересь жидовствующих обязывала относиться честно только к тем, кто ее исповедывал, всех остальных можно было обманывать, считать низшими, и вообще не считать за людей. Боярам это было очень удобно по той причине, что они хотели безраздельно и неограниченно повелевать своими подданными и не хотели подчиняться воле Великого Князя, а потом Царя.
Принятие ереси жидовстующих избавляло их от духовных и морально-нравственных обязательств по отношению к Царю, к своим подданным, государству и православной церкви. Неудивительно, с какой лёгкостью во времена Ивана Грозного предатели-бояре по многу раз каждый нарушали присягу государю и крестоцелование, а боярско-купеческая верхушка русского города Новгорода спокойно вела переговоры с враждебным государством Литвой о переходе Новгорода под власть Литвы. Вот в такое время 16-летний царь Иван IV возглавил государство и сумел не только сохранить его, но возвеличить и расширить его так, как никто не смог ни до него, ни после. Прежде всего, о «жестокости» Ивана Грозного и его опричников. Много поколений интеллигенции обличало царя на основе писем князя Андрея Курбского. Правда, все интеллигенты умалчивают о том, что свои «обличительные письма» Андрей Курбский писал царю Ивану Васильевичу из враждебной Литвы, куда сбежал, прихватив с собой денежную казну вверенного ему для управления и защиты русского города. Сбежал, бросив жену и малолетнего сына. Сбежал потому, как свидетельствуют летописи, что боялся наказания, после того, как раскрыл литовцам маршрут движения русских военных отрядов. Воспользовавшись этим, литовцы атаковали русские войска на марше, что привело к большим потерям среди русских. На основании утверждений Андрея Курбского и других подобных ему подонков-предателей и строится миф о жестокости Ивана Грозного и его опричников.
Сколько же в действительности было казнено? Ни один историк не называет более пяти тысяч человек. Летописи говорят о трёх тысячах казнённых: воров, душегубов убийц и клятвопреступников. Среди трёх тысяч, как сейчас говорят, политических было всего несколько десятков человек — это в основном предатели-бояре, которых до этого царь неоднократно прощал под крестоцеловальную клятву. Три тысячи казненных за 37 лет царствования Ивана Грозного — это много или мало? Достаточно сказать, например, что в «передовой» Англии за годы царствования Генриха VIII с 1509 по 1547 год, то есть за 38 лет, было казнено 72 тысячи «больших и малых воров». В «просвещённой» Франции только в одну ночь католического святого Варфоломея «Варфоломееву ночь» 24 августа 1572 года христиане-католики убили 30 тысяч христиан-гугенотов.
Мы же, поминающие скорое заступничество твоё, благодарно восхваляем Бога, воспевая Ему песнь: Аллилуйя. Икос 10 Стена ты стране Греческой и народу её благочестивому, праведный Иоанн, и необоримый заступник всем призывающим имя твоё, потому что так благоволил Сам Господь — быть тебе защитником христиан не только земли Эллады, но всех любящих и чтущих тебя людей православных. Поэтому Элладской Церкви люди, Афонских отцов собор, Российской страны верные и во всякой стране чтущие Бога восхваляют тебя так: Радуйся, страж земли Эллады, нечестивых отгоняющий; Радуйся, всех благочестивых людей её от бед избавляющий. Радуйся, во всех странах живущим христианам благодатную помощь подаёшь; Радуйся, целебные дары повсюду изливаешь. Радуйся, от Господа власть над духами нечистыми получивший; Радуйся, силою Божьею их изгоняющий. Радуйся, оставленным врачами предивная помощь; Радуйся, от смертоносных болезней многих исцеляющий. Радуйся, болящих младенцев постоянный врачеватель; Радуйся, скорбящих их родителей благой утешитель. Кондак 11 Пение всеумилённое приносим Христу Богу, прославившему тебя, праведный Иоанн, даровав нам великого заступника, утешителя и молитвенника о спасении православных христиан, по всему лицу земли обитающих. Поэтому славим тебя, прося твоего заступничества пред Господом о стране нашей Российской, да избавимся от нашествий иноплеменных и междоусобных войн, и сможем в мире и тишине воспевать Христу Богу песнь: Аллилуйя. Ты, в Российской земле рождённый, повсюду источаешь чудеса великие и молишься обо всех любящих и чтущих тебя. Поэтому моли Христа Бога, чтобы Отечеству твоему и всей стране Греческой непоколебимыми и безмятежными быть, от клеветы вражеской и от агарянского нашествия их огради, воинству православному победу над врагами даруй, да к тебе, как крепкому о нас молитвеннику, взываем так: Радуйся, Церкви Вселенской Православной преславное украшение; Радуйся, о людях православных пред Богом дивный предстатель. Радуйся, в дни бед и испытаний в земле Эллады чтущих тебя не оставивший; Радуйся, об Отечестве нашем и народе его пламенный молитвенник. Радуйся, Ангел земли нашей, в стране Греческой прославленный; Радуйся, и в Российской стране благоговейно почитаемый. Радуйся, светильник, омрачённые души просвещающий; Радуйся, лампада золотая, елеем милости исполненная. Радуйся, радости духовной, чтущим тебя, податель; Радуйся, спасительное христиан прибежище. Кондак 12 Благодать Духа Святого, живущая в тебе, блаженный, дивно проявилась в нетлении твоих честных мощей, в чудесах от них и исцелениях, которые с любовью лобызают, славим через тебя Христа Бога, дивного во святых Своих. Сего ради не забудь и нас, усердно призывающих тебя во времена тяжких бед и напастей, и молитвами твоими от них избавь, не прекращай ходатайствовать всем нам телесного здоровья и душевного спасения, с благоговением чтущих святую память твою и поющих Богу: Аллилуйя. Благодарим и величаем прославившего тебя Господа, даровавшего нам дивного молитвенника и чудотворца, Его же умоли спастись всем поющим тебе так: Радуйся, добропобедный воин Царя Небесного; Радуйся, великий Христов угодник. Радуйся, плачем и скорбями временными, утешения вечного сподобившийся; Радуйся, кротостью своею и смирением землю праведных наследовавший. Радуйся, чистотой и целомудрием от Бога украшенный; Радуйся, цветом неувядаемым почтенный на небесах. Радуйся, Ангельских Воинств собеседник; Радуйся, с преподобными и праведными светло торжествуешь. Радуйся, милостивое заступничество Божией Матери к нам призывающий; Радуйся, светильник, любовью своей нас освящающий. Радуйся, всех святых земли Российской сонаследник; Радуйся, предстоишь ныне со всеми святыми престолу Божию. Кондак 13 О пречудный и преславный чудотворец, святой праведный Иоанн, земли Российской благодатное рождение, подвижников Эллады похвала и украшение. Прими от любящих тебя сердец малое это моление и принеси его к Христу Богу нашему, да сохранит нас от врагов видимых и невидимых, от болезней и голода, от всякой скорби и внезапной смерти, и сподобит совместно с тобой во Царствии Небесном непрестанно петь Спасителю нашему и Богу песнь: Аллилуйя. Ныне, предстоя Небесному Царю, испроси у Него избавить все города и сёла страны нашей Российской и земли Эллады от голода, землетрясения, холода, огня, смертоносных болезней, от нашествий иноплеменных и междоусобных браней, исходатайствуй христолюбивому воинству российскому в битвах с врагами Отечества нашего победу. Помоги всем путешествующим, болящим, в заточении пребывающим, в скорбях и гонениях за святую веру Православную терпящим. Соедини всех православных людей любовью к Христу Богу нашему и Церкви Его Святой, даруй нам дух любви и мира к братскому единению всех верных. Умоли Господа, да подаст нам дух покаяния и сокрушения о грехах наших и всесильною Своею благодатью да поможет и укрепит в борьбе со страстями и похотями, да дарует нам дух смирения и кротости, дух братолюбия и незлобия, дух ревности о Боге и спасении ближних. Помяни и нас, грешных, молящихся тебе: страждущих и болящих исцели, скорбящих утеши, бедствующим скорую помощь подай, всем же чтущим и любящим тебя испроси христианскую кончину жизни, безболезненную, непостыдную, мирную и доброго ответа на Страшном Суде Христове.
Икос 3 Имеяй предыти пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матери Господней. Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатныя и Того матерним гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися. Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира! Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю.
Акафист Святому Иоанну Русскому, праведному
Акафист Иоанну Предтече | Акафист Св. Иоанну Русскому в храме Св. Иоанна Русского в Ульянке, Санкт-Петербург. |
Акафист вторника Предтече Иоанну читать и заказать онлайн в г. Болгар | восхваляем тя с любовию и зовем ти: Радуйся, святителю отче Иоанне, в бедах скорый помощниче! |
Как помогает акафист Предтече Иоанну Крестителю | Akafist Ioannu Predteče#Малая подорожная книжица. |
Мученик Иоанн Воин
АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ, ПРЕСВИТЕРУ КРОНШТАДТСКОМУ, ЧУДОТВОРЦУ Кондак 1 Избраннаго и вернаго во иереех Божиих восхваляем тя, богоносне отче. Текст акафиста утвержден для употребления за богослужением и в домашней молитве на заседании Священного Синода 24 августа 2023 года. Молитва по соглашению и чтение акафиста Иоанну Крестителю о покаянии, избавлении от винопития, о заключенных. Акафист пророку Иоанну паломничество, 2015 г. 23 а.
Рекомендуем
- (Фил.4,4–9; Ин.12,1–18).
- Акафист св. ап. Иоанну Богослову | Покровский Хотьков монастырь
- Акафист праведному Иоанну Кронштадтскому
- Протоиерей Андрей Капульцевич освятил стадион «Борисов-Арена»
Правила чтения акафиста святому мученику Иоанну Воину и полный текст
Мы же, чада Церкви Православныя, с любовию да зовем ти: Тропарь святому Иоанну. + + + АКАФИСТ благоверному царю-мученику Иоанну Грозному, за веру православную со сродниками убиенному и оклеветанному. Акафист святому славному пророку, предтече и крестителю Господню Иоанну.
Домашняя молитва
- Акафист святому Предтече Господню Иоанну
- Акафист Иоанну Русскому.
- Акафист Предтече Иоанну | Православные молитвы ☦
- Акафист праведному Иоанну Русскому
- Последние добавления
- Акафист святому славному Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну
Акафист святому мученику Иоанну Воину
Ангельский образ нося, во плоти аки безплотен пожил еси, Иоанне: во спасение бо братий многия труды подъемля, делы добрыми Отца Небеснаго прославил еси. Акафист святому праведному Иоанну,пресвитеру Кронштадтскому, чудотворцу. Акафист святителю Иоанну Чудотворцу, Шанхайскому и Сан-Францисскому (Максимовичу). Акафист пророку Иоанну паломничество, 2015 г. 23 а. Владимир Колосов» в Дзене: АКАФИСТ Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну, прот.
Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому
Похожие. Следующий слайд. Акафист Иоанну Русскому. Общество памяти игумении Таисии. Радуйся, святый праведный Иоанне, скорый помощниче и преславный чудотворче. Текст акафиста утвержден для употребления за богослужением и в домашней молитве на заседании Священного Синода 24 августа 2023 года.
Акафист Святому Иоанну Воину
Икос 3 Имея любовь велию к людем, Кровию Сына Божия искупленным, потекл еси к неимущим благочестия, трезвения и страха Божия и отчаянием обуреваемым, пастырю добрый Иоанне, сих же кротостию и смиренномудрием покорив Христу, научил еси благодарно взывати тебе таковая:Радуйся, сущих во тьме и сени смертней премудрый просветителю; радуйся, о спасении людей, в пучине греховней обуреваемых, благостный попечителю. Радуйся, неведущих Бога и окамененных сердцем к покаянию пробуждаяй; радуйся, Божественною премудростию в писаниях твоих нас озаряяй. Радуйся, сердец строптивых и злонравных благодатное умягчение; радуйся, ленивых и коснеющих совестию щедролюбивое обличение. Радуйся, Слова Божия и правды Его проповедниче неустрашимый; радуйся, житием благонравным козни духов злобы поднебесных победивый.
Кондак 4 Бурю злонравия воздвизаему на Церковь нашу Святую ведал еси, отче Иоанне, яко верный страж дома Господня, научал еси овцы Христовы бдети и право ходити в истенней вере и в заповедех Господних непорочно пребывати, да чистым сердцем и усты непрестанно взывают к Богу победную песнь: Аллилуиа. Икос 4 Слышаще о тебе, яко ты еси сосуд избранный и благодатных даров преисполненный, подвигов милосердия и нищелюбия ревнитель, вдов и сирот, страждущих и обремененных утешитель и о нераскаянных грешницех молитвенник слезный, не токмо от Кронштадта, но и от всех конец земли потекоша к тебе людие Божии, исцеления от тебе получаху. С ними же и мы, о гресех своих кающеся, яко ходатаю о нас пред Богом теплу, умильно зовем ти:Радуйся, сеятелю правды, слезами твоими землю нашу освятивый; радуйся, обличителю неправды, души верных от прелести греховныя свободивый.
Радуйся, свете сердец кротких и разумных, путь к Богу указуяй; радуйся, ученьми твоими, яко кормилица кроткая, нас греяй и питаяй. Радуйся, всех скорбящих и обремененных неложное упование; радуйся, болящих и от духов злых страждущих благодатное врачевание. Радуйся, сосуде избранный, дары Духа Святаго туне верным источивый; радуйся, не о людех токмо, но и о скотех милосердовавый.
Кондак 5 Яко небосветлая звезда священнолепным житием твоим просиял еси, пастырю Христов Иоанне! Богом дарованное тебе наследие от волков, губящих е, словом Божиим ограждал еси, пастырски взывая: возьмите Крест Господень, на Нем же Христос Царь Славы рукописание грехов наших изглади, в Немже миру востание во веки. Мы же, сим знаменающеся, поем с тобою Богу победную песнь: Аллилуиа.
Икос 5 Видевше тя Российстии людие дивно на свещнице церковней сияюща, правды Божия ищуще, к тебе притекаху, и яко другу Христову, исповедаху грехи своя. Мы же, обремененнии многими прегрешениями, к тебе, блаженне Иоанне, прибегаем и тако глаголем:Радуйся, яко силою благодати, яже в тебе, немощнии духом в любви Божии укрепляются; радуйся, яко твоими молитвами кающиеся плена греховнаго свобождаются. Радуйся, яко труды твоими алчущии и жаждущии Правды Христовой насыщаются; радуйся, яко благовестием твоим врази Христовы посрамляются.
Радуйся, яко молитвами твоими силы ада содрагаются; радуйся, яко воздеянием рук твоих, врата небесная верным отверзаются. Радуйся, в умилостивление за народ наш молитву, яко кадило благовонное, херувимски Богу приносивый; радуйся, за неведущих правды и любве Божия молитися нас подвигнувый. Кондак 6 Проповедницы чудных деяний твоих, блаженне Иоанне, явишася мнози: богатии и нищии, старцы и юноши.
Ты бо всем любовь свою изливал еси. Темже не токмо православнии, но и иновернии силою молитв твоих милость Божию обретаху, поя Богу: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси житием твоим в Церкви Православней лучезарнее сияния севернаго, светом Евангелия Христова Отечество наше просвещал и от сетей вражиих чада ея ограждал.
Темже и ныне молим Господа Сил, да любовь святая утвердится в сердцах наших, во еже ни скорбь, ни теснота, ни смерть не возмогут нас разлучить от любве Божия. И тако достигше сего, тебе воззовем: Радуйся, яко Божиим смотрением грядущая на ны предвозвестивый; радуйся, тесным путем в заповедех Божиих ходити нас научивый. Радуйся, в скорбех и печалех сущим источник радости в Бозе указавый; радуйся, оную радость, яко зеницу ока, свято хранити нам завещавый.
Радуйся, десницею и шуйцею оружие Правды Божия содержавый; радуйся, в словесе истины и любви нелицемерней Сыну Громову уподобивыйся. Радуйся, порфирою покаяния всех облекаяй; радуйся, диадимою благодати славно увенчанный. Кондак 7 Хотя Всеблагий Господь спасти люди земли нашея и, яко злато в горниле огненнем, очистити я, вложи в уста твоя, всеблаженне, дух премудрости и разум провидца, во еже чрез покаяние сердечное и сокрушение слезное преуготовити я, в вере непоколебимых, к жертвенному служению, да со всеми святыми, в земле Российстей просиявшими, ангельски вопиют Богу: Аллилуиа.
Икос 7 Новаго избранника Божия, всеблаженне Иоанне, ведяще тя у Алтаря Господня за всех молитвою слезною Христу сраспинающася, боголюбивии людие с верою к тебе притекаху и душевне и телесне исцеляхуся.
Заказать создание сайта у нашего специалиста. Мы можем предложить вам создание сайта любой сложности. Первый шаг вы уже сделали, зарегистрировав доменное имя. Следующими шагами будут заказ хостинга и создание сайта.
Обаче страхом Божиим водимый, веру Христову в сердце своем сохранил даже до злостраданий и уз темничных, вопия Христу: Аллилуиа. Икос 4 Слышав нечестивый Иулиан твое ко христианом милосердие и уведев тя самаго христианина быти, разъярися на тя злобою и повеле привести в Царьград, яко злодея и противника царева. Ты же, благодатию Божиею укрепляем, страдания претерпел еси мужественно и от веры во Христа никакоже отступил еси. Сего ради величаем тя сице: Радуйся, исповедниче веры во Христа неустрашимый; радуйся, воине Христов непобедимый. Радуйся, яко со Архистратигами Сил Небесных Престолу Божию предстоиши; радуйся, скорый помощниче всем за истину терпящим. Радуйся, искушений и соблазнов от диавола избегнувый; радуйся, яко и всех призывающих тя от искушений избавляеши.
Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, и нам сети диавола избегати помогающий. Радуйся, щитом веры себе самаго от стрел лукаваго защитивый; радуйся, имже и нас от искушений охраняющий. Радуйся, христианскаго рода украшение; радуйся, Небесных чертогов обитателю. Кондак 5 Боготечней звезде подобен был еси, Иоанне, егда, пришед в страны Ифальския, увещал еси тамо сущих христиан не отступати от Солнца Правды Христа Бога, но выну пети Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видя святый приводимыя пред него по повелению цареву верныя Христу люди на мучение за веру Христову, зело скорбе за ня, в сердце своем пекийся, да избавит их от руки мучителевы. Таковое твое попечение о них похваляюще, зовем ти: Радуйся, любовь Христову в сердце своем имевый; радуйся, яко тою согреваем от мучителей верныя рабы Христовы спасал еси.
Радуйся, веления нечестивых презревый; радуйся, заповеди Христовы сохранивый. Радуйся, верных рабов Христовых друже; радуйся, христиан заступниче. Радуйся, сущим в темницех и во узех утешителю; радуйся, нищих кормителю. Радуйся, странных водителю; радуйся, немощствующих врачу. Радуйся, заступниче сирых; радуйся, плачущих утешителю. Кондак 6 Постом и молитвою плоть твою духови поработил еси и во славу Божию духовне пожил еси; сего ради ныне предстоиши Престолу Пресвятыя Троицы, выну воспевая песнь: Аллилуиа.
Икос 6 Возсиял еси, яко новое светило на тверди небесней, всему христианскому роду, егда Божиим изволением обретено бысть нетленное тело твое, источающее обилие чудес с верою к твоему заступлению притекающим и молитвенно тебе взывающим: Радуйся, Богу житием твоим угодивый; радуйся, сего ради от Него прославление приявый. Радуйся, тщету и прелесть мира сего презревый; радуйся, мзду Небесную восприявый. Радуйся, яко о мале верен явился еси; радуйся, яко обилие благодати Божией прияти сподобился еси. Радуйся, яко в житии сем ближняго самоотверженно возлюбил еси; радуйся, яко в скорбех и напастех сущим заступник был еси. Радуйся, душу свою за други полагавый; радуйся, теплый ходатаю за нас у Царя Небеснаго. Радуйся, от мучителева гнева христианы спасавый; радуйся, яко и днесь о спасении нашем печешися.
Кондак 7 Хотящу ти от мира сего преселитися, смиренномудрием побуждаем, повелел еси некоему человеку тело твое положити в доме, идеже страннии и нищии погребахуся. Господь же, смиренныя возносяй, благоволи сохранити оное нетленно и чудотворения источающее всем ко твоему заступлению с верою притекающим и о тебе Богу вопиющим: Аллилуиа. Икос 7 Новую показа милость рабом Своим Человеколюбец Господь, егда благоволи прославити тя и явити в тебе благодать Свою чудотворящу. Мы же таковому промышлению Божию радующеся, благодарне вопием: Радуйся, вместилище благодати Божией; радуйся, сосуде Божий избранный. Радуйся, чудотворче предивный; радуйся, притекающим к тебе с верою скорую помощь подаваяй.
Выбрать и зарегистрировать свободное доменное имя. Заказать хостинг, выбрав подходящий тарифный план или заказать установку выделенного сервера. Заказать создание сайта у нашего специалиста. Мы можем предложить вам создание сайта любой сложности.
Акафист Иоанн Кущник
Заказать хостинг, выбрав подходящий тарифный план или заказать установку выделенного сервера. Заказать создание сайта у нашего специалиста. Мы можем предложить вам создание сайта любой сложности. Первый шаг вы уже сделали, зарегистрировав доменное имя.
Об этом она рассказала в монастыре. Летом сего года девушка лет 20-ти разговаривала в часовне с дежурной и поведала ей, что страдает часто сильными головными болями, и поэтому также часто посещает часовню с чудотворным образом. Каждый раз после молитвы здесь она получает значительное облегчение. Еще один случай произошел в сентябре нынешнего года. Раба Божия Н.
Приложившись к иконе Св. Иоанна Предтечи в первый раз, она почувствовала сильное жжение в области опухоли железы. Оно не давало ей покоя, и она снова пришла помолиться в часовню в третий раз. На другой день обследование показало, что от опухоли нет и следа. В радости она пришла и рассказала об этом чуде, и в порыве радости хотела чуть ли не сразу поступить в обитель, говоря: "Теперь я ваша... Нечестивая Иродиада долго издевалась над святыней — колола язык за то, что пророк обличал ее грехи, а затем закопала в землю. Благочестивая женщина по имени Иоанна, узнавшая об этом, тайно положила главу в глиняный сосуд и похоронила ее на Елеонской горе. Первый раз святыню обнаружили много лет спустя, когда христианин по имени Иннокентий купил этот участок земли и решил построить там церковь.
Когда копали фундамент, то обнаружили глиняный сосуд, а в нем честную главу Иоанна Предтечи. О том, что это за великая святыня, узнали по бывшим от нее знамениям и чудесам. Иннокентий долго хранил святую главу у себя, а перед своей смертью снова спрятал в земле, чтобы она не подверглась поруганию. Чтобы поклониться святыням, на Святую землю стали приходить паломники. Двум монахам, пришедшим в Иерусалим, дважды было видение самого Иоанна Крестителя, указавшего им, где надо найти его святую главу. Иноки пошли на Елеонскую гору и действительно обрели святыню, которую положили в мешок и понесли с собой. По дороге они встретили бедного горшечника, который продолжил свой путь вместе с ними. Монахи отдали ему нести святыню, о которой он даже не знал.
Сам святой Иоанн Предтеча явился горшечнику и велел ему взять мешок, в котором лежала его честная глава и бежать от этих ленивых и нерадивых монахов. Горшечник так и сделал, после чего бережно хранил святыню у себя дома, а перед своей смертью положил ее в сосуд для воды и отдал своей сестре. Так святую главу Иоанна Крестителя хранили и передавали благочестивые христиане, пока она не попала к Евстафию, священнику-еретику. Он жил недалеко от города Эмесы. Когда от святыни, которую Евстафий прятал, стали исходить исцеления и чудеса, он стал приписывать их себе. Когда стало известно о его еретичестве, и ему стала угрожать опасность, он закопал честную главу пророка в пещере, намереваясь потом за ней вернуться. Однако в этой пещере стали жить благочестивые монахи, и на этом месте возник монастырь. Однажды игумену этого монастыря Маркеллу явился Иоанн Креститель и указал на место, где сокрыта его голова.
Святая глава была опять обретена и перенесена сначала в город Эмесу, потом — в Константинополь. Эти события празднуются как первое и второе обретение честной главы Иоанна Предтечи. Третье обретение святой главы Во время периода иконоборчества глава Иоанна Предтечи была опять сокрыта. После того как почитание святых мощей и икон было восстановлено, главу Иоанна Предтечи вновь нашли. Произошло это около 850 года, когда Константинопольскому патриарху святителю Игнатию было ночное видение, в котором ему было показано место где спрятана честная глава великого пророка Иоанна Крестителя. Патриарх послал туда людей, и они действительно нашли святыню. Главу с почестями привезли в Константинополь, где она была встречена императором и патриархом и положена в церкви царского дворца. Это событие празднуется как третье обретение святой главы Иоанна Предтечи.
Исцеления от иконы святого Иоанна Предтечи с обручем В самом центре Москвы расположен один из древнейших монастырей столицы — Иоанно-Предтеченский женский монастырь. Он был основан в XV веке в честь великого святого — Иоанна Крестителя. В монастыре хранится множество святынь — мощей святых угодников Божиих.
Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение.
Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилуиа.
Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещение:, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю.
Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый.
Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблаженне, глаголал еси: «Аз требую Тобою креститися», обаче повинуяся, рекшу Тому: «Остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7 Новую подал благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отнюдуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси, Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия; тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче.
Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидетелю. Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческого ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радосте вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю.
Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождати Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю.
Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдеся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христианом дадеся.
Главу с почестями привезли в Константинополь, где она была встречена императором и патриархом и положена в церкви царского дворца. Это событие празднуется как третье обретение святой главы Иоанна Предтечи. Исцеления от иконы святого Иоанна Предтечи с обручем В самом центре Москвы расположен один из древнейших монастырей столицы — Иоанно-Предтеченский женский монастырь. Он был основан в XV веке в честь великого святого — Иоанна Крестителя. В монастыре хранится множество святынь — мощей святых угодников Божиих. Главными святынями являются образы Иоанна Предтечи. Одна чудотворная икона с частицей мощей великого пророка Божьего хранится в главном храме монастыря.
Другой образ, написанный в середине XVI века, находится в часовне монастыря и имеет уникальную особенность. К иконе на цепочке прикреплен медный обруч, лежащий в специальном ларце рядом с киотом. Точных сведений о происхождении этого обруча нет — скорее всего это чей-то дар за исцеление болезни головы от этой чудотворной иконы. По молитвам перед этой иконой и по возложении обруча и сейчас постоянно происходят чудеса — монахини обители ведут записи многочисленных случаев исцелений. На иконе висят дары — множество драгоценностей, которые приносят люди в благодарность за помощь, которую послал им Иоанн Креститель. Большинство исцелений связаны с болезнями головы — традиционно этому святому обращаются именно с такими недугами. Кроме того, по молитвам к Иоанне Предтече исцеляются и душевные болезни, меняется образ мыслей — великий пророк и проповедник покаяния помогает обрести веру Христову и направить свою жизнь согласно заповедям Божиим. Исцеление опухоли головного мозга Это чудо произошло в 2002 году. У одной женщины обнаружили опухоль головного мозга и ей предстояла трепанация черепа и операция по ее удалению. Женщина всю жизнь была неверующей, но по совету близких пошла в монастырь к чудотворной иконе Иоанна Предтечи с обручем — как к своей последней надежде.
После этого, уже на предоперационном обследовании врачи не обнаружили опухоль — о чем и рассказала благодарная женщина монахиням Иоанно-Предтеченского монастыря. Дважды исцеленная Два случая исцеления произошло по молитвам к святому Иоанну Предтечи у рабы Божией Г. Однажды зимой она упала и сильно ударилась головой. После обследования в Первой градской и Пятидесятой клинической больницах ей были поставлены диагнозы: трещина лобной кости, костный фрагмент в подвешенном состоянии и сотрясение головного мозга, даны направления на операцию. Перед операцией знакомые посоветовали ей помолиться у иконы Иоанна Предтечи с обручем. Помолившись в монастыре и приложившись к иконе, женщина сразу почувствовала облегчение. На следующий день ей сделали компьютерную томографию и не обнаружили никаких повреждений черепа. В 2002 году этой же женщине предстояла операция по перфорации кости из-за хронического гайморита. Перед операцией она снова пришла в Иоанно-Предтеченский монастырь, прочитала канон святому и приложилась к иконе и обручу. На следующий день операцию отменили — она уже не требовалась.
После этого женщина пришла к монахиням и подробно описала эти исцеления. Обращение неверующего мужа Одна женщина Н. По ее словам, он был настоящим атеистом и у них возникало много семейных разногласий и скандалов из-за ее веры и хождения в церковь. По совету знакомой женщина начала молиться Иоанну Предтече и совершенно неожиданно ее муж принял святое Крещение и стал христианином. Кто такой Иоанн Креститель? Его называют Пророком, Предтечей и Крестителем. Что это означает? Пророком он является потому, что он получил откровение, что Иисус Христос — не простой смертный, а Сын Божий. Слово «Предтеча» означает предшествующий. Так Иоанна Крестителя называют потому, что его рождение предшествовало Рождеству Христову.
Также он имеет ещё одно «звание» — Креститель. Так св. Иоанна называли потому, что в начале первого тысячелетия в Иудее существовал обряд омовения.
Акафист праведному Иоанну Кронштадтскому
Кондак 9 Все естество ангельское восхождением твоея души в небесныя обители возрадовалось, мы же удивляясь твоим чудесем на земли, действием Святаго Духа являемым, воспеваем Богу: Аллилуиа! Икос 9 Ветии многовещанные не возмогут извещи крепость святаго жития твоего, о, праведне отче Иоанне, неизреченнаго Бога святилище. О, дивное явление Божие нашему маловерному времени, немолчно прославляем тя, вопиющи таковая: Радуйся, Божественных повелений палата! Радуйся, малое и слабое ангельских обителей вместилище! Радуйся, лествице, еюже удобно восходим на небеса! Радуйся, лечебница всякия недуги скоро врачующая!
Радуйся, молитвеннаго подвига тайное хранилище! Радуйся, светлоукрашенный храме Духа Святаго! Радуйся, святителю отче Иоанне, последних времен Чудотворче! Кондак 10 Спасти хотя мир, иже всех Спаситель новаго святаго послал еси нам. Тем через него из темных глубин греха воззвал еси нас.
Слышаше тя, нас к покаянию взывающе, преблаженне отче Иоанне, мы, в добродетели убогия, взываем сице к Богу: Аллилуиа! Икос 10 Стена еси всем прибегающим к твоему небесному заступничеству, отче Иоанне, тем же и нас от демонскаго ополчения ограждаяй, от недугов, напастей и нужд различных освобождаяй, с верой к тебе взывающих: Радуйся, ослепших прозрение! Радуйся, силою молитвы жизнь на смертном одре сущим подающий! Радуйся, от мятежа и брани соблюдаяй! Радуйся, спасительная влага погибающих в огне печали орошающая!
Радуйся, одиноких и оставленных отеческое заступление! Радуйся, Святый Учителю ищущих истину! Кондак 11 Пение непрестанное ко Пресвятой Троице, преблаженне отче Иоанне, мыслию, речию и доброделанием принесл еси: многим разумением истинной Веры повеления уяснил еси, верою, надеждою и любовию наставляя нас в Троице Единому Богу воспевати: Аллилуиа! Икос 11 Светодательный светильник Православия сущим во мраке невежества явился еси, стада Христова добрый пастырю. Тако и по успении твоем являеши истину неведущим ея, души верных просвещающе, вопиющим ти таковая: Радуйся, просвещение мудрости Божией сущим в неверии!
Радуйся, радуга тихой радости кротких! Радуйся, громе, устрашающий во грехе упорствующих! Радуйся, молния, ереси пожигающая!
Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет?
Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая. Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный.
Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира!
Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало Апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый.
Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущым предстательства твоего неусыпный заступниче. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблаженне, глаголал еси: «Аз требую Тобою креститися», обаче повинуяся, рекшу Тому: «Остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7 Новую подая благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати. Отонудуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси. Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче.
Радуйся, аки Иезекииль, беззаконники ко обращению призывавый; Радуйся, молние, гордыню низложившая. Радуйся, громе, беззаконно жившия устрашивый; Радуйся, корыстолюбия обличителю. Радуйся, студнаго еллинскаго многобожия посрамителю.
Радуйся, смятенных сердец умирителю; Радуйся, споспешниче епископу Флавиану, старцу праведному. Радуйся, со пустынножители царския приставники на милость преклонивый; Радуйся, Ионе, Ниневию спасшему, равный. Кондак 7 Хотя церковь Цареградскую, аки невесту Христову, достойно украсити, во благолепие вся привел еси, Иоанне. Всенощными бо бдении от сборищ арианских верныя отвратил еси и чин Божественныя литургии мудре устроил еси яко благовонное миро, источив молитвы, имиже назидающеся, о тебе Богови поем: Аллилуиа. Икос 7 Новое знамение милости Божия бысть о тебе, святителю: молитвами бо твоими вернии всех времен, Богови беседующе, во спасение умудряются. Приими убо от нас сицевыя хвалы: Радуйся, аки Давид, словесы молитвенными Церковь Божию обогативый; Радуйся, аки брат Божий Иаков, чин Божественныя литургии написавый. Радуйся, тобою бо Дух Святый написа словеса спасительная; Радуйся, яко молитвами твоими, от сна воставше, Отца благодарим. Радуйся, яко твоими словесы, ко сну грядуще, от Духа Святаго прегрешений оставления просим; Радуйся, яко усты твоими Сына Божия умоляем, да не в суд причастие Божественных Таин приимем. Радуйся, рабе Божий, уничиженныя на вечерю Христову глашаяй; Радуйся, проповедниче Распятаго на кресте за мирский живот и спасение.
Радуйся, яко в слово твое, аки в ризы позлащены, тайны веры одеяшася; Радуйся, песнотворче и вития дивный. Кондак 8 Странник во юдоли земней быв, смирения, воздержания и чистоты образ показал еси, Иоанне, житием во царствующем граде: тамо бо обители иноческия обновил и создал еси, и уставы жития монашескаго дал еси девам непорочным; от нихже, аки фимиам благовонный, вознесеся Богови песнь великая: Аллилуиа. Икос 8 Всею душею Христови работая, человеком угождати не восхотел еси, Иоанне. Именитым бо вечери устрояти престав, убогим трапезы умножил еси, странноприимницы же и безмездныя врачебницы недужным создав, научил еси пети тебе: Радуйся, Николая, святителя Мирликийскаго, соревнователю; Радуйся, стяжавый смирением высокая. Радуйся, сими добродетельми иноком образ бывый. Радуйся, гладных питателю; Радуйся, аки Авраам, странныя приимавый. Радуйся, безприютных сирот приятелище; Радуйся, безпомощных старцев и стариц попечителю. Радуйся, избытки своя неимущим расточивый; Радуйся, яко коемуждо в горестех, аки ангел утешитель, являлся еси. Радуйся, руки богатых на благодеяния отверзавый; Радуйся, яко о глубине милосердия твоего Мати Божия возрадовася.
Кондак 9 Всяк язык спасти хотя, проповедники Евангелия ко скифом, праотцем нашим, послал еси Иоанне, из Константина града, в немже храм во имя Апостола Павла создал еси готфом, да и тии, ересь ариеву отвергше, православными усты поют Богови: Аллилуиа.
Кондак 10 Спасти хотя душу свою, презрел еси веления мучителя, и о теле своем нерадив, радостно восприял еси узы железныя и темничную скорбь, Иоанне, Христов Воине, воспевая укреплявшему тя Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и твердое прибежище всем с молитвою к тебе прибегающим, чудотворче Иоанне, сего ради зовем ти: Радуйся, скорый послушниче всех призывающих тя; радуйся, яко честныя мощи твоя благоволи Бог прославити чудесы.
Радуйся, яко и от икон твоих подается благодать Божия взирающим на них с верою; радуйся, яко в созданных на прославление имене твоего храмех незримо обитаеши. Радуйся, яко никтоже тамо с верою молящийся тощь и неуслышан исходит; радуйся, яко молитвами твоими подкрепляеши наша моления, ко Престолу Вседержителя восходящия. Радуйся, яко коегождо прошения предварити тщишися; радуйся, яко на стропотнем пути греха идущим вразумления подаеши.
Радуйся, яко искушаемым от диавола скорую помощь являеши; радуйся, яко всех идти на путь спасения направляеши. Радуйся, яко грешныя на покаяние наставляеши; радуйся, угодниче Христов и молитвенниче о нас благоприятный. Кондак 11 Пение похвальное приносим тебе, мучениче Христов Иоанне, еже с любовию приемля, моли Господа избавитися нам от бед и скорбей, наипаче же в час кончины нашея твоим заступлением предвари, да не умрем безпокаянны, но сподобимся в небесных селениях с тобою воспети Богу: Аллилуиа.
Икос 11 Свеща еси в церкви Христовей, горящи невещественным светом благодати Божией и озаряющи тьму неразумия нашего, Иоанне преблаженне. Сего ради молимтися: просвети ны, омраченныя грехом, да воспоим тебе: Радуйся, свет Божественнаго учения в сердцы своем носивый; радуйся, яко тем просвещаемь тьму идольскаго служения обличил еси. Радуйся, яко и нам темже светом просветитися тщишися; радуйся, яко славу Трисияннаго Божества лицем к лицу зриши.
Радуйся, луча благодати Божией, от Солнца Правды возженная; радуйся, озаряяй тьму неведения нашего светом Христовых заповедей. Радуйся, путеводная звезда всем ищущим спасения; радуйся, яко наставляеши нас на всякое дело благое. Радуйся, яко мысль благу нам на сердце во благовремении полагаеши; радуйся, яко воинскому званию образ добраго воина в себе показуеши.
Радуйся, озаривый вселенную светом добродетелей твоих; радуйся, яко, видя добрыя дела твоя, человецы Отца Небеснаго прославляют. Кондак 12 Благодать дана тебе от Бога во еже руководствовати ко спасению и сохраняти от бед чтущих память твою, сего ради молитвами твоими огради от всякаго зла Церковь и страну Российскую, верныя же вся в добродетелех преуспевати сотвори, да воспоим вси Богу: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Бога, дивнаго во святых Своих, хвалим тя, Христова исповедника, воина же и чудотворца хваленьми сицевыми: Радуйся, Церкве Божия украшение; радуйся, к воинству Небесному сопричтенный.
Радуйся, всеоружие Божие приемый; радуйся, тем вся козни вражия преодолевый. Радуйся, бронею праведности облеченный; радуйся, щитом веры осененный. Радуйся, шлем спасения стяжавый; радуйся меч духовный, еже есть слово Божие, паче всякаго оружия возлюбивый.
Радуйся, препоясанный от Бога правдою и истиною о чреслех своих; радуйся, яко к званным на Брачную Вечерю Агнца сопричтен еси. Радуйся, яко тамо воспети песнь нову пред Престолом Его сподобился еси; радуйся, на Небе приобщаяйся ныне Христа истее, неже иногда на земли. Кондак 13 О святый угодниче Христов и чудотворче Иоанне Воине!
Приими сие хваление наше и мольбы тебе приносимыя, и благоприятными твоими к Богу молитвами избави нас от всяких зол и обстояний, болезней душевных и телесных, и от вечнаго мучения предстательством твоим сохрани и достойны Царствия Небеснаго быти умоли, да сподобимся в Небесных селениих воспевати Богу: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1 Молитвы ко святому Иоанну Воину Молитва первая О преславный угодниче Христов Иоанне Воинственниче, храбрый еси в ратех, врагом прогонитель и обидимым заступник, всем православным христианом великий заступниче и угодниче Христов, помяни нас, грешных и недостойных рабов, в бедах, скорбех и печалех, и во всяцей злей напасти, и от всякаго злаго и обидящаго человека защити нас: дана бо тебе благодать от Бога молитися за нас, грешных, зле страждущих. Избави нас от обидящих нас, буди нам поборник крепок на вся видимыя и невидимыя враги наша, да твоею помощию и крепким предстательством и поборством посрамятся вси являющии нам злая!
О великий поборниче, Иоанне Воинственниче, не забуди нас, грешных, молящихся тебе и просящих твоея помощи и неоскудныя милости, и сподоби нас, грешных и недостойных рабов, получити от Бога неизреченная благая, яже уготована любящим Его, яко подобает Ему и всякая слава, честь и поклонение, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Молитва вторая О, мучениче Христов Иоанне Воине! Храбрый во бранех, и скорый заступник православных христиан в бедах и напастях их, по данной благодати от Бога!
Буди нам поборник крепок на вся видимыя и невидимыя враги наша. Воинству нашему на враги победу даруй, да смирятся противящиися нам и вразумятся, и Бога истиннаго познают и святую Его Церковь Православную.
"Слава Тебе, показавшему нам свет!"
- Акафист - Мученик Иоанн Воин | Сборник канонов и акафистов
- АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ КРОНШТАДТСКОМУ
- Акафист Иоанн Кущник Cкачать Бесплатно Mp3
- Акафист - Иоанну Предтече - 26 треков. Слушать онлайн
- Акафист св. ап. Иоанну Богослову
- Молитвы и акафист рождеству Иоанна Крестителя
Акафист Святому Иоанну Воину
Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе. О чём молятся святому Святой Иоанн Креститель в первую очередь призывал людей к покаянию. Поэтому и молятся верующие люди ему, когда необходимо переосмыслить свою жизнь, избавиться от давно забытых грехов, раскрыть свою душу Богу.
Молитвенное обращение к Предтече помогает принять верное решение. Кроме того, этот подвижник — образец твердой и непоколебимой веры. К нему обращаются с просьбой вразумить заблудших, приобщить к вере тех, кто пока от нее далек. Также святому молятся об избавлении от греха винопития.
Интересный факт11 сентября, в день усекновения главы святого, в России установлен день трезвости. И это неслучайно, ведь обезглавлен святой был по приказу правителя, любившего пьяные пиршества. Во всероссийский день трезвости многие люди дают обет, чтобы отказаться от пагубного пристрастия к спиртному. Чудеса, совершенные Святым пророком Несколько историй чудесных избавлений от недугов по мольбам перед иконой Крестителя христова: «Зимой в январе, я поскользнулась и больно стукнулась головой об землю.
После необходимых анализов мне сказали результат: обнаружено повреждение лобной кости, костный мозг ничем не защищен и в придачу сотрясение. Такой диагноз сказали в двух больницах: в Первой городской и 50-й клинике. Мне назначили операцию, но ехать в больницу я отказалась. В конце января я поехала в церковь святых апостолов Петра и Павла — друзья из этого храма рекомендовали мне помолиться перед иконой Иоанна Сочавского с венцом.
В монастыре мне поведали, что этот лик лишь не так давно вернули сюда домой. С большими усилиями я подошла к обительской церквушке. Произнесла молитву пред иконой и преклонилась перед ней и венцом, потому как я не ведала, что его надо надеть на себя. И сразу после этого я почувствовала себя гораздо лучше.
Назад вернулась своим ходом. Утром следующего дня мне сделали компьютерный рентген головы. И результат всех поверг в шок: на снимке и в помине не было трещин в лобной кости. Второй раз Святой Угодник пришёл мне на помощь в апреле 2000 года.
Обострился хронический гайморит, мне делали два прокола носовой пазухи, и я пила двойную дозу антибиотиков, а результата не было, и мне назначили лечение с помощью операционного вмешательства. Перед днем операции я решилась снова наведаться в Иоанно-Предтеченскую обитель и помолиться у святых мощей Чудотворца. Я произнесла акафист преподобному, и преклонилась к лику с венцом. Наутро следующего дня операцию отменили, потому что результаты обследования показали, что операция не требуется.
Я, честно, признаюсь, никогда особо не верила в Господа. Однако решила, что терять мне нечего и, послушав совета друзей, поехала в монастырь и преклонилась перед чудодейственным образом Иоанна Крестителя. На следующий день я сдавала анализы перед предстоящей операцией, и они показали невероятное — опухоли не было. Доктора не могли в это поверить.
И всякий раз после мольбы перед чудотворным образом ей становится лучше. Еще одно чудесное исцеление получила женщина от заболевания щитовидки. Первый раз приехав в монастырь и преклонившись к мощам преподобного Иоанна, женщина ощутила довольно сильную боль на месте опухоли щитовидной железы.
По вопросам, связанным с использованием контента заявленных выше Правообладателей, просьба обращаться на support advmusic. По вопросам, связанным с использованием контента Правообладателей, не имеющих Лицензионных Договоров с ООО «АдвМьюзик», а также по всем остальным вопросам, просьба обращаться в службу технической поддержки сайта на skymuz yandex.
Иоанн лишь встревал иногда, чтобы миловать. Более того, Псков за эту же измену, по просьбе блаженного Николая, он, увидев в том волю Божию, помиловал и никого не тронул, хотя все там этого заслуженно ждали и тряслись.
К сожалению, в клевете на Святого Царя, после его смерти, особенно в распространении лжи о причастности его к убийству свт. Филиппа, большую лепту внес патриарх Никон — ярый противник самодержавия, желавший не только безраздельной церковной, но и государственной власти, так называемый папоцесаризм. Но за свои неугодные Богу действия он был посрамлен. По согласованию с 4-мя Восточными патриархами, двое из которых даже присутствовали там, решением Собора Никон был извержен из сана, и не только из патриаршего, но даже и из священнического. То есть он был разжалован до простого монаха, и до конца своих дней был сослан в монастырь на покаяние, по дороге куда и умер. Теперь об опричниках. Это был отряд всего в 300 человек, созданный по числу воинов ветхозаветного Гедеона и скорее всего, еще и по числу патрицианских родов Великого Рима, заседавших в Сенате: историю Иоанн Васильевич знал хорошо!
Возможно, Государь задумал сделать из них «патрициев» Третьего Рима — ред. Отбирались в него, как и там, самые достойные, чистые и богобоязненные. Все они проходили два пострига — княжеский и монашеский. Не зря их народ называл «государева светлость». Когда эти молитвенники, Христовы воины — монахи ехали через селения, бесноватые и колдуны истошно орали и разбегались в разные стороны. И к митр. Филиппу они, во главе с благочестивейшим их предводителем Малютой Скуратовым, приехали лишь в день похорон святителя, поскольку против них врагами Царя был выслан отряд в 500 человек, чтобы их задержать, пока они умерщвляли Владыку, знавшего всех заговорщиков.
В этой стычке был тяжело ранен Малюта, и лишь ему полегчало — они сразу прибыли туда, хотя было поздно. Царь Иоанн был одним из образованнейших людей своего времени, это признавали все, даже враги. А разве не известно, что Государь знал наизусть Священное Писание, чему все удивлялись, в т. А как истово и по сколько часов Государь ежедневно молился? От 6 до 10 часов, а то и более! Способен ли лицемер и изувер прости Господи! Более того, не его ли заслугами на Руси построено около 300 городов, в т.
При нем же началось книгопечатание на Руси первопечатник Иван Федоров. Проведены пять церковных Соборов. В это же время была создана 1-я регулярная армия и конница в 100 тыс. Из-за постоянной угрозы с моря был переделан под боевые корабли торговый флот. Была создана первая минноподрывная школа и первая обозная армейская служба. Положено начало военной науки и военного искусств. При Иоанне Грозном были прославлены 39 русских святых — святителей, преподобных, благ.
Приросла она в основном за счет территорий ханств — Сибирского, Казанского, Астраханского, Ногайского, постоянно совершавших набеги и уводивших сотни тысяч русских людей в рабство, а также за счет добровольного вхождения в Русь многих иных земель и народов. Когда мы научимся воздавать должное нашим великим предкам по их заслугам? Может ли хоть кто-то сравниться с этим Царем — созидателем Русского государства по масштабам дел во время его правления? Иоанн был твердо убежден, что Московское Царство должно стать образцом добродетели и справедливости пред лицеем всех народов. Он был горд, что является Русским Царем, главным ревнителем веры. Вот эта его ревность о чистоте Православной Веры и славе Божией и была всегда ненавистна, как прежним, так и нынешним врагам нашего Отечества. Немного о моем отношении к Государю.
Я очень почитаю, люблю и уважаю Величайшего из Царей — этого первого Богопомазанника на Святой Руси, и каждый день ему молюсь. Именно при нем и его многими трудами Русь стала именоваться Святою, очистившись опричниною от ересей и еретиков, стала истинным Домом Пресвятой Богородицы, Третьим и последим Римом в мировой истории человечества. Несколько лет назад мне очень посчастливилось, о чем я давно мечтал, приложиться к гробнице с его святыми мощами в алтаре Архангельского Собора Кремля. Там два раза в год проходят патриаршие службы на архангельские праздники. Я дважды был в данном Соборе на этих службах. Во второе посещение меня завели в алтарь, где мне, именно по промыслу Божию, пришлось минут 15 ожидать ныне усопшего патриарха Алексия II. И за это время я много раз молясь прикладывался к металлической гробнице Святого Царя и к рядом стоящему его черного цвета бюсту, накрытому платком, а также гробнице его старшего сына, там же находящемуся.
После минутной встречи, разговора и патриаршего благословения, я приложился и к мощам младшего сына Царя Иоанна — убиенного святого отрока Царевича-Мученика Димитрия Угличского, украшенная рака с мощами которого находится в центре храма. Там же, прямо в храме, стоят более 2-х десятков металлических гробов со святыми мощами — князей: Димитрия Донского и др, царей Романовых: первого из них — Михаила Федоровича, его сына — Алексия Михайловича и др. Становится до слез обидно когда видишь, что не воздается должное столько сделавшему для Родины, и не просто человеку, а Богопомазаннику, Православному Самодержцу, великому защитнику, труженику и молитвеннику за Святую Русь. Аналогично, не оценен до сих пор по достоинству, ни священноначалием МП, не говоря уже о властях, спасительный не только для нас, но и для всего человечества, величайший христоподражательный подвиг Святого Царя — искупителя Николая II. К сожалению, носителем и хранителем Божественной Истины, исторической правды и веры в такие периоды истории, как это и было неоднократно, становятся лишь отдельные Отцы Святой Матери Церкви и простой русский православный народ. Подождем немного, ибо скоро придет время и все Богом будет открыто. Кто есть кто, кто и как служил Родине, нашей любимой и дорогой России.
В 19-м веке с целью опорочивания святого Государя было специально создано очень деятельное еврейское лобби из художников, писателей, артистов. Нет сомнения, что и сегодняшние клеветники на святого Царя, обманщики народа, получат заслуженное еще здесь, в этом мире, а тем более, на справедливом и безпристрастном Божьем Суде, как в свое время получили все предыдущие, причем очень наглядно. Так у художника еврея Ильи Репина, после написания лживой картины «Иван Грозный убивает своего сына», стала сохнуть писавшая ее правая рука. Другой перспективный художник Шварц, также негативно изобразивший «раскаявшегося после убийства сына» Грозного Царя, вдруг скоропостижно умирает в 30-летнем возрасте. А артисты, хульно игравшие его, вскоре умирали. Господь еще раз предупреждает всех: «Не трогайте помазанных Мною! Несколько слов о пресловутом многоженстве Святого Царя.
Его первая и любимая супруга Анастасия Романова была кроткой, благочестивой женщиной, истинно христианской женой, которую очень любил народ. С ней Государь повенчался в 1547 году. Но перед этим таинством Царь с будущей царицей наложили на себя 40-дневный строгий пост и пешком прошли из Москвы в Свято-Троицкую Сергиеву лавру на благословение к преподобному Сергию. Это ли не показатель духовной чистоты этой венценосной пары. Но Анастасию очень невзлюбили приближенные и доверенные царя — князь Адашев и поп Сильвестр, видевшие, что та своим ангельским сердцем раскрыла и поняла их лицемерные, изменнические и лживые душонки. Поэтому, с помощью польской еврейки Марии, занимавшейся каббалой и тайно сожительствовавшей с Адашевым, они смогли ее хитро отравить в 1560 году. Царь очень долго горевал, больше вовсе не хотел жениться и 10 лет жил в чистоте.
Но митрополит Макарий упорно убеждал его взять другую жену. Наконец Государь согласился, а точнее подчинился уговорам святителя. Второй женой стала черкесская княжна Мария. В 40-летнем возрасте Иоанн вновь овдовел. И снова, теперь уже бояре упрашивали его привести третью жену. Всем нужен был наследник. Старший сын Царя Иоанн был очень болезненный, просился в монахи и вскоре умер, тяжело заболев в паломнической поездке.
Другой его сын — Федор оказался безплоден. Выбор Царя пал на Марфу Собакину, которая также была отравлена, причем на своей же свадьбе и отошла к Богу после тяжелой болезни уже через 2 недели, и которую Иоанн даже не познал как жену.
Будет правильно, когда человек обращается с верой в силу Божию, а не в силу этой иконы, этого святого или молитвы.
Красивое песнопение с иконами. В видео есть красивые иконы Крещения Господня Икона это предмет поклонения — изображение святого или святых в виде портрета в красках. Красивое церковное пение молитва Иоанну Крестителю Какой сегодня церковный праздник?
Православный праздник: Собор Иоанна Предтечи.
Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу
Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Акафист святителю Иоанну Шанхайскому сегодня вечером. Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень.
Акафист Предтече Иоанну
Акафист св. Иоанну Русскому | Избраннаго раба Царя Небеснаго, добляго Христова страстотерпца, Іоанна, святаго воина и чудотворца, похвальными пѣсньми воспоимъ, яко христіанъ заступника, цѣломудрія. |
Акафист святому Предтече Господню Иоанну — Воскресенский храм в деревне Ботово | Акафист иоанну крестителю Иоанн Креститель является самым известным и любимым божьим угодником, которого так же почитают, как и Пречистую Деву Марию. |
Акафист св. прав. Иоанну Кронштадтскому - Акафисты - Новый Завет - Статьи - Школа радости | Рекомендуем скачать первую песню Акафист Иоанну Предтече, Крестителю Господню размером 55.94 MB. |
Акафист Иоанну Оленевскому – Сергиевский храм | По воле Господней Иоанн отправился к берегам реки Иордан, его задачей было рассказать всем о грядущем Спасителе. |
Акафист Иоанну Крестителю | Акафист святому Иоанну воину, Акафист - Святому мученику Иоанну Воину и другие музыкальные треки в хорошем качестве (128-320kbps). |