Бо Зан Аз Дахон Ва Аз пушт хамхобаги Кардан Бади Шаби Якум Чанд Руз хамхобаги накард. Дуои дахон банди рамазон. Сахарлик нияти Руза ОГИЗ ёпиш дуоси. сообщил сегодня пресс-секретарь столичного УМВД Мухсинджон Мухаммади. "В результате проведения оперативной. Тибқи ин банди қонун, барои бо истифодаи воситаҳои ахбори омма, интернет ё шабакаҳои дигари алоқаи барқӣ паҳн намудани маълумоти баръало бардурӯғ дар шароити пайдоиш ва паҳншавии беморие, ки барои инсон хавфнок аст.
Масштабные рейды по задержанию преступных групп и «уличных банд» проводятся в Ташкенте
Однако в последнее время сотрудничество дало сбой и причиной тому стало довольно нахальное поведение индийского премьера Наренды Моди. Об этом сообщает издание Tencent. АБН24 представляет пересказ статьи. Судно несколько дней дрейфует вблизи индийских берегов в ожидании итогового решения от правительства Моди», — рассказали авторы китайского издания. Авторы Tencent отметили, что поведение Индии вызывает вопросы. Дело в том, что американские власти далеко не вчера ввели ограничения против России, их санкции действуют порядка двух лет. И до сих пор Нью-Дели это совершенно не смущало, он с радостью выкупал огромные партии российских энергоносителей, да еще и требовал хорошую скидку.
Обычно мужчины перед праздником специально идут стричься в парикмахерскую, приводят в порядок бороду и одежду. Считается также, что духи умерших родных в эти дни воскрешают и прилетают в дом, чтобы удостовериться, помнят и чтят ли их потомки? Эти десять дней особенно благословенны, поэтому если в течение этого периода кто-то умрет, то люди говорят: «Умер в даху», то есть в хорошие дни и надеются, что его душа попадет в рай. Насчет поста. Обязательный пост в исламе — это пост в месяц Рамазан, который завершается праздником разговения Ид-ал-Фитр. Все остальные посты, в том числе однодневный или десятидневный пост перед Иди Курбон, исполняются по желанию. Благочестивые люди соблюдают все эти посты, считая, что они ведут к очищению души и прощению грехов. Арафа Обычно праздник начинают отмечать за день до самого события и этот день называют «арафа» — преддверие праздника. Хотя исторически название происходит от дня Арафат, когда паломники, совершающие хадж, в этот день приходят в долину Арафат, чтобы покаяться в грехах. В этот день в Таджикистане принято ходить на кладбище, чтобы расчистить территорию вокруг могил родных и прочитать молитву за усопших. А дома обычно проводят ритуал буйбарори или дудбарори, когда женщины готовят на костре халву, жарят орзук жареные кусочки теста , салу то же самое, но раскатанное тонко тесто и в форме кругов размером в ладонь или же хрустящий хворост. В общем, любое тесто должно в этот день жариться, чтобы из дома человека в арафу выходил дым от масла. Именно накануне праздника, по поверьям взрослого населения, души умерших воскрешают. Поэтому многие хозяйки кладут на чистую поверхность миску с порцией халвы на ночь, и если утром они видят в ней изменения, то считается, что души мертвых навестили дом, попробовали сладость и дали свое благословение. Эту халву, впоследствии, никому не разрешается есть, позже ее закапывают под чистым деревом. На севере принято готовить вечером арафы — плов, при этом, перед тем, как вылить масло в казан, человек должен сделать омовение и прочитать молитву за усопших, чтобы их души могли быть спокойны: о них помнят.
Об этом сообщает CanIndia со ссылкой на полицию. Как уточнил источник в правоохранительных органах, инцидент произошел в ночь на четверг на трассе Ченнаи - Бангалор. Происшествие попало на камеры видеонаблюдения.
Маpосими дафн аз назаpи Восифй xамчyн маpосими хоси доpои хислати шаpкй мансуби аpзишxои «ислом» - й ва xам замон доpои ypфияти маpдyмй тасвиp шудааст. Даp асаpи нависанда ва вокеанигоpи охиpxои асpи XV ибтидои асpи XVI Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ» даp ду мавpид оид ба маpосими дафн ишоpат pафтааст, аз чумла чунин ишоpат чой доpад: «Сад xамчyнон гулом фидои он азизон ин гуфт ва ба богча даpомад дид, ки гулом афтода ва мypда... Тадкики ин масъала нишон дод, ки маpосими дафн аз дигаp маpосимxои маpдyмй фаpк каpда меистад. Даp маpосими дафн бахусус маpги чавон, гаму гусса, андyx, нолаю фигони волидайн, наздикон, хешу пайвандони оилаи мусибатзада ва саpy либоси мотамй азодоpй чолиби таваччух аст. Аз чумла даp боби 36 - уми асаp «Достони Хоча Низомулмулки Хавофй» аз боби саpy либоспyшиxои азодоpй ва таpзи таъзият чунин кайд шудааст: «Миpзо даp xоли мастй фаpмyданд, ки нишоне ба Бибимyxиби Чднгй навиштанд... Мyxаммад Мyъминpо бо чиллаи камон ба чиллахонаи адам фиpистод. Ними шаб буд, ки нишон pасида ва кутволи калъа ба муктазои фаpмyда амал намуд. Сабо хабаp даp шаxp афтод, ки аз pyзи pастохез хабаp медод. Томоми шаxp аз маpд ва зан кабудпуш шуданд ва таpхи таъзиятpо даp боги нав, ки каpиби боги Зогон аст, андохтанд». Мyxтавои назаpи Восифй даp ин гyфтоp ба xодисаи катли писаpи шоx Дусайн Бойкаpо Муъмин Миpзо аз таpафи калъабон бахшида шудааст, вобастагй доpад. Даp мавpиди пушидани саpy либоси мотамй даp ин асаp низ ишоpа pафтааст. Маpдxо даp ин pyз чомаву токи пушида мжнбанди кабуд мебанданд. Дили азодоp даp ин xолат пypхyнy pyхсоpааш заpд аст». Дамзамон даp «Бадоеъ-ул- вакоеъ» xолати маpсияхонй ишоpа pафтааст, ки бевосита ба маpосими дафн алокамандй доpад. Дофизон бошанд, он маpсияxоpо даp pyзxои азодоpй месаpоиданд. Ба андешаи мо ин анъана дар байни точикон xaнyз аз давраи Кушондан, Сосондан ва Сомонжн пaxн шуда омадааст. Имpyзxо xaм ин анъана дар байни мардуми точик мавчуд аст. Восифй, тавре мyxaккики осори y устод С. Айнй овардааст, мapcияxояшpо бештар дар вафоти Севунчхочахон гуфтааст. Бщили талабидан дар суннати мардум чунин аст, ки пеш аз сакароти мавт шахси чонсупор аз зану фарзандон, хешу таборон, наздикону дустон ва пеш аз xaмa аз xaмcоягон бо максади осон гардидани чонсупорй талабида мешавад. Бщилиро xaмчyн воситаи осон баромадани чон низ истифода мебурданд. Пеш аз лaxзaи марг аз хешу табор xaмcояxо, дустон агар шaвxap бошад, аз завчаи худ ва фарзандон биxилй металабад. Ин расм xоло xaм дар байни мардумони мусулмон мавчуд аст. Вакте ки шахс аз олам мегузарад, аввало чашмонашро пушонида дар болои чашмонаш хок мемоланд, то ин ки аз дуте сер равад, коматашро рост карда, нapaнгyштxои пояшро мебанданд. Пас аз ичрои ин амал бо дока манаашро мебанданд ва болояшро бо карбос мепушонанд. Маросими ба хок супурдани майит аксаран дар рузи аз дуте гузаштан баргузор мегардид ва амали хеле мураккаб ба Xиcоб мерафт. Маросими шустани майит аз тарафи мурдашуйхо гузаронида мешавад. Майитро чор нафар мешуянд, ки онxоpо дар байни мардум мурдашуй меномиданд. Fycли мурда дар асари Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ» дар як чой ишорат шудааст. Аслан шустани майит, чаноза хондан, дар гур мондан ва гaйpaxо ба васияти пешакй сурат мегирифт. Шустушуи майит дар рузи дафн баргузор мешуд. Майитро дар дохили хона шустушуй мекарданд. Дамон тaxдегие, ки дар он об гарм мекарданд, барои майит худсоз буд. Майитро ба пушт хобонида, ду нафар чодарро медоранд, то мурдашуй дастонашро аз таги он дароварда тавонад.
1 сентябрдан бошлаб ўзини ўзи банд қилувчиларга гувоҳнома беришни бошлайдилар
Мавзолей Бахауддина Накшбанди, ПОСЕЩЕНИЕ ШЕЙХ БОХОУДДИН НАКШБАНДИЙ 2-част | The Mosque of BAHOUDDIN NAQSHBANDIY in BUKHARA, Бахауддин Мухаммад Накшбанди. Тўлиқ ижро этилган бандлар бўйича. 2020 йил 30 июнь ҳолатига Давлат дастурининг 70 та банди (9 та банд муддатидан олдин) тўлиқ ижро этилди. Ин зан нияти кушатани кудак дошт. Ўзбекистон Республикасининг “Фуқароларнинг давлат пенсия таъминоти тўғрисида”ги Қонунига мувофиқ эркаклар – 60 ёшга, аёллар – 55 ёшга тўлганда ва меҳнат стажи камида 7 йил бўлганда тўлиқсиз ёшга доир пенсия тайинланиши белгилаб қўйилган. Президент қарорига кўра. РИА Новости разбиралось в причинах и возможных последствиях ия в горахО проведении контртеррористической операции в Горно-Бадахшанской автономной области (ГБАО, или Памир) Душанбе объявил 18 мая. Накшбанди́я — суфийское братство (тарикат), появившееся в государстве Тимуридов в конце XIV века и получившее свое название от имени шейха Бахауддина Накшбанди из Бухары.
Мемориальный комплекс Бахауддин Накшбанди в Бухаре
Ин асаp аз 46 боб ибоpат бyда, xаp боби онpо худи мyаллиф «Гyфтоp» номидааст. Аз боби 1 - ум то боби 11 - уми «Бадоеъ-ул- вакоеъ» байни солxои 1517 - 1518, бобxои дигаpи он то охиpи соли 1551 навишта шудаанд. Дадафи мо даp ин макола омузиши маpосими дафн аз нигоxи Восифй даp «Бадоеъ-ул-вакоеъ» ибоpат аст. Маpосими дафн аз назаpи Восифй xамчyн маpосими хоси доpои хислати шаpкй мансуби аpзишxои «ислом» - й ва xам замон доpои ypфияти маpдyмй тасвиp шудааст. Даp асаpи нависанда ва вокеанигоpи охиpxои асpи XV ибтидои асpи XVI Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ» даp ду мавpид оид ба маpосими дафн ишоpат pафтааст, аз чумла чунин ишоpат чой доpад: «Сад xамчyнон гулом фидои он азизон ин гуфт ва ба богча даpомад дид, ки гулом афтода ва мypда... Тадкики ин масъала нишон дод, ки маpосими дафн аз дигаp маpосимxои маpдyмй фаpк каpда меистад. Даp маpосими дафн бахусус маpги чавон, гаму гусса, андyx, нолаю фигони волидайн, наздикон, хешу пайвандони оилаи мусибатзада ва саpy либоси мотамй азодоpй чолиби таваччух аст. Аз чумла даp боби 36 - уми асаp «Достони Хоча Низомулмулки Хавофй» аз боби саpy либоспyшиxои азодоpй ва таpзи таъзият чунин кайд шудааст: «Миpзо даp xоли мастй фаpмyданд, ки нишоне ба Бибимyxиби Чднгй навиштанд...
Мyxаммад Мyъминpо бо чиллаи камон ба чиллахонаи адам фиpистод. Ними шаб буд, ки нишон pасида ва кутволи калъа ба муктазои фаpмyда амал намуд. Сабо хабаp даp шаxp афтод, ки аз pyзи pастохез хабаp медод. Томоми шаxp аз маpд ва зан кабудпуш шуданд ва таpхи таъзиятpо даp боги нав, ки каpиби боги Зогон аст, андохтанд». Мyxтавои назаpи Восифй даp ин гyфтоp ба xодисаи катли писаpи шоx Дусайн Бойкаpо Муъмин Миpзо аз таpафи калъабон бахшида шудааст, вобастагй доpад. Даp мавpиди пушидани саpy либоси мотамй даp ин асаp низ ишоpа pафтааст. Маpдxо даp ин pyз чомаву токи пушида мжнбанди кабуд мебанданд.
Дили азодоp даp ин xолат пypхyнy pyхсоpааш заpд аст». Дамзамон даp «Бадоеъ-ул- вакоеъ» xолати маpсияхонй ишоpа pафтааст, ки бевосита ба маpосими дафн алокамандй доpад. Дофизон бошанд, он маpсияxоpо даp pyзxои азодоpй месаpоиданд. Ба андешаи мо ин анъана дар байни точикон xaнyз аз давраи Кушондан, Сосондан ва Сомонжн пaxн шуда омадааст. Имpyзxо xaм ин анъана дар байни мардуми точик мавчуд аст. Восифй, тавре мyxaккики осори y устод С. Айнй овардааст, мapcияxояшpо бештар дар вафоти Севунчхочахон гуфтааст.
Бщили талабидан дар суннати мардум чунин аст, ки пеш аз сакароти мавт шахси чонсупор аз зану фарзандон, хешу таборон, наздикону дустон ва пеш аз xaмa аз xaмcоягон бо максади осон гардидани чонсупорй талабида мешавад. Бщилиро xaмчyн воситаи осон баромадани чон низ истифода мебурданд. Пеш аз лaxзaи марг аз хешу табор xaмcояxо, дустон агар шaвxap бошад, аз завчаи худ ва фарзандон биxилй металабад. Ин расм xоло xaм дар байни мардумони мусулмон мавчуд аст. Вакте ки шахс аз олам мегузарад, аввало чашмонашро пушонида дар болои чашмонаш хок мемоланд, то ин ки аз дуте сер равад, коматашро рост карда, нapaнгyштxои пояшро мебанданд. Пас аз ичрои ин амал бо дока манаашро мебанданд ва болояшро бо карбос мепушонанд. Маросими ба хок супурдани майит аксаран дар рузи аз дуте гузаштан баргузор мегардид ва амали хеле мураккаб ба Xиcоб мерафт.
Маросими шустани майит аз тарафи мурдашуйхо гузаронида мешавад. Майитро чор нафар мешуянд, ки онxоpо дар байни мардум мурдашуй меномиданд. Fycли мурда дар асари Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ» дар як чой ишорат шудааст. Аслан шустани майит, чаноза хондан, дар гур мондан ва гaйpaxо ба васияти пешакй сурат мегирифт. Шустушуи майит дар рузи дафн баргузор мешуд.
Xлены группировки отправляли груз в разные страны, там их подельники прятали в "тайниках", а место определяли через спутник и отправляли Курбанову. Тот в свою очередь отправлял карту тайника покупателям. Следствие выяснило, что последний груз — 55 кг героина - группировка переправила 10 октября 2019 года в одну из стран СНГ и реализовала иностранной наркогруппировке.
Об инциденте стало известно после того, как семья рэпера заявила о его внезапном исчезновении. По словам источника в полиции, незадолго до этого брат артиста взял крупную ссуду у частного лица и не вернул деньги. В настоящее время выясняется, связаны ли как-то меж собой две эти ситуации.
Стало известно, что российские компании резко нарастили поставки топлива в Китай — страну, которая является главным геополитическим противником Индии. Речь идет не только о нефти, а также о газе. Россия демонстрирует, что будет себя неплохо чувствовать и без экспорта нефти в Индию. Последняя едва ли сможет найти аналогичного России поставщика, готового оперировать такими большими объемами и предоставлять скидки. Путин намекнул Нью-Дели, что ему не составит труда разрушить его многомиллиардный бизнес. На этом фоне в Китае убеждены, что индийский премьер Моди уже жалеет о своих интригах и в итоге ему придется выполнить все условия РФ.
1 сентябрдан бошлаб ўзини ўзи банд қилувчиларга гувоҳнома беришни бошлайдилар
Ўзбекистон расмийлари сартарош, этикдўз, новвой, темирчи, дурадгор, тикувчи, таксист, таржимон, дизайнер, компьютер дастурчиси каби ўзини ўзи банд қилган 60 дан зиёд касб эгаларини даромад солиғидан озод қилишга қарор қилдилар. Бу ҳақда 19 май куни республика. “Agar uning bunday niyati bo‘lmasa, nega bu haqda gapirishni davom ettirmoqda? Nega u taktik yadro qurolini qo‘llash imkoniyati haqida gapiryapti? Шавҳарам нияти гирифтани зани дуюмро дорад, вале барои ману фарзандонам оддитарин шароитҳои зиндагиро фароҳам оварда наметавонад. Мо иҷора мешинем. News life sport travel guide edu auto.
Лидеру новосибирской этнической банды вымогателей предъявили обвинение
Ба у мардакой ки ба занакой бегона зино мекнан боз бо зани худашон хамхобаги аз дахон мекнан ихел одамхо ичозат нест барой ки об зинокорро тоза намекна. Тоҷикон Наврӯзро аз замонҳои қадим бо дилу нияти нек, яъне бо ботини тоза истиқбол мегирифтанд. Дуои дахон банди рамазон. Таквими мохи шарифи Рамазон. В Астане продолжается суд над экс-министром Куандыком Бишимбаевым и директором «Гастроцентра» Бахытжаном Байжановым. Бишимбаева обвиняют в убийстве жены, передает корреспондент
Ўзини ўзи банд қилган аҳоли даромад солиғидан озод қилинади
Автомобильные новости. Дрифт и гонки. Вокеан ин банди конун (банде ки рафтани чавононро ба масид то синни 18 солаги манъ мекунад) аслан ичроношуданист. “Agar uning bunday niyati bo‘lmasa, nega bu haqda gapirishni davom ettirmoqda? Nega u taktik yadro qurolini qo‘llash imkoniyati haqida gapiryapti? Коронавирус пандемияси бутун дунё ҳамжамиятини жиддий ташвишга солмоқда. Мазкур пандемик вазият нафақат инсонлар саломатлигига балки кўплаб мамлакатлар иқтисодиётига ҳам ўз тасирини ўтказмасдан.
НИЯТИ ДАХОНБАНДИ
Ханака Абдулазизхана Выходим из этого двора. Слева у нас, насколько я смогла разобраться, мечеть Кушбеги и захоронения эмиров. Справа - минарет и медресе, там же рядом музей, источник с водой и выход на аллею, которая ведёт ещё к одному небольшому комплексу. Проходим мимо всего этого к ним вернёмся позже и идём к хаузу и тутовому дереву. Рядом с прудом стоит ещё какое-то здание без табличек, поэтому мною оно никак не опознано.
Буду рада, если кто-нибудь подскажет, что это У водоёма лежит сухой ствол тутового дерева, которое, по поверью, выросло из посоха Накшбанди. Люди верят, что если пролезть под ним, то ваше желание сбудется. Если пролезть под ним трижды, то отпустятся все грехи, а бесплодные женщины получат шанс на рождение ребёнка. Тутовое дерево в Накшбанди Рядом с тутовым деревом - ещё одно здание, которое мне неизвестно.
Проходим мимо тутового дерева, обходим хауз с другой стороны и идём по направлению к большому дереву Мемориальный комплекс Бахауддин Накшбанди Направо - музей, минарет, дальше мечеть и захоронения, к ним вернёмся на обратном пути. Идём налево и попадаем на длинную аллею. Как видите, сюда приезжает очень много людей, причём это был не выходной или праздничный день, а какой-то из будней. Перед нами ещё один минарет, за ним хауз, что за здание прямо - я не знаю, тут же есть чартак - "место, дающее воду" и айван для молитв.
Проходим через эту арку и идём к минарету, музею и мечети. Слева от нас, прямо рядом с входом - сувенирные магазинчики и здесь не обошлось без них , дальше - опять источник воды. А если свернёте налево, то попадёте к хаузу и тутовому дереву, где мы уже с вами были. Мемориальный комплекс Бахауддин Накшбанди Здание с правой стороны за деревьями - это музей Накшбанди, где вы сможете узнать больше о суфии и суфизме, увидеть одежды и книги, котлы, в которых готовилась еда и т.
Вход в музей - платный: от 500 до 3000 сум, экскурсия - 5000 сум. Что за экспонаты выставлены в музее - я не знаю, все двери были закрыты, кассира на месте не было, поэтому мы просто сфотали стоявший по центру музея чан.
Пеш аз лaxзaи марг аз хешу табор xaмcояxо, дустон агар шaвxap бошад, аз завчаи худ ва фарзандон биxилй металабад. Ин расм xоло xaм дар байни мардумони мусулмон мавчуд аст.
Вакте ки шахс аз олам мегузарад, аввало чашмонашро пушонида дар болои чашмонаш хок мемоланд, то ин ки аз дуте сер равад, коматашро рост карда, нapaнгyштxои пояшро мебанданд. Пас аз ичрои ин амал бо дока манаашро мебанданд ва болояшро бо карбос мепушонанд. Маросими ба хок супурдани майит аксаран дар рузи аз дуте гузаштан баргузор мегардид ва амали хеле мураккаб ба Xиcоб мерафт. Маросими шустани майит аз тарафи мурдашуйхо гузаронида мешавад.
Майитро чор нафар мешуянд, ки онxоpо дар байни мардум мурдашуй меномиданд. Fycли мурда дар асари Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ» дар як чой ишорат шудааст. Аслан шустани майит, чаноза хондан, дар гур мондан ва гaйpaxо ба васияти пешакй сурат мегирифт. Шустушуи майит дар рузи дафн баргузор мешуд.
Майитро дар дохили хона шустушуй мекарданд. Дамон тaxдегие, ки дар он об гарм мекарданд, барои майит худсоз буд. Майитро ба пушт хобонида, ду нафар чодарро медоранд, то мурдашуй дастонашро аз таги он дароварда тавонад. Обе, ки майитро мешуянд, дар кузачаи сафолин гирифта мешуд.
Бидуни обгаpдонкyнии даxонy бинй Руи майит, баъд дастxояшpо то оpинч шуста саpашpо масx каpда, пойxояшpо то бучулак мешустанд. Майитpо ба таpафи чап хобонида, таpафи pостpо се боp мешуянд. Боз ба таpафи pост хобонида, таpафи чапашpо низ об pехта мешуянд. Оби мypдашypо даp кунчи хона меpехтанд.
Баъд аз шуста тамом каpдан, таxдегиеpо, ки даp он баpои мypдашyй об гаpм каpда мешуд, вайpон мекаpданд. Ин аз он сабаб аст, ки вакте майит аз дуте pафт, дигаp дилаш ба манзилаш насузад. Баъди шустани майит ба вай кафан мепушонанд, ки онpо даp байни маpдyмони шаxpи Диpот такфин, таъфин, тадфин, кафан ва либоси охиpат низ ном мебаpанд. Ё ин,ки «Шоxзода Мyxаммад Мyъминpо кафан каpда, даp хок гypонида буданд» [8, с.
Кафанpо баpои майти маpд пиpони pyзгоpдида, баpои майити зан бошад, защои тачpибадоp поpа мекунанд. Кафани майити маpд аз 21-метp каpбос ибоpат аст. Ранги матои кафан xатман сафед бояд буд. Даp вакти поpа каpдани кафан 1-метp каpбосpо гиpифта, даp сутуни пешайвонихона мебанданд,ки ин pамзи мyсибатдоpиpо нишон медод.
Кафан аз кисмxои зеpин ибоpат аст: кypта аз саpи китфxои майит то зонyxояшpо фаpо мегиpифт. Баъди ичpои ин амалxо даp тобут чой мекаpданд. Даp шаxpи Диpот тобyтpо тахти pавон мегуянд. Аз чуби бед сохта мешавад.
Ба тавpи зинапоя алоxида-алоxида аст. Даpозии тобут 3 м. Майитpо даp байн мегyзоpанд ва аз xаpдy таpаф нимметpй даста баpои дошта бypдани тобут муайян шудааст. Тобyтpо аслан 6-8 нафаp дошта мебypд.
Пожаловаться Самбист-нацист: Уроженец Украины сколотил банду и держал в страхе весь Таганрог Сбежавший из Украины мужчина получил русское гражданство и поселился в Таганроге. Там он сколотил собственную банду и используя навыки самбо, стал жестоко избивать людей на улицах ради треш-контента. В своих соцсетях он предлагает подписчикам «зигануть» на Красной площади и купить у него поддельные удостоверения.
Ошибка стала для следствия фатальной. За время, проведенное на свободе, Тед совершил еще не одно преступление — пострадали как минимум 5 девушек в общежитии Флориды, была убита 12-летняя девочка.
Наоборот, общался с прессой, создавая образ несправедливо осужденного парня, а на судебных заседаниях устраивал представления. В какой-то момент Тед отказался от адвоката, решив защищать себя сам. На последнем слушании он публично сделал предложение Кэрол Энн Бун — девушка хорошо знала обвиняемого, она работала с ним в службе доверия кризисного центра для самоубийц в Сиэтле и согласилась выступить в его защиту. После подобных выходок, благодаря журналистам, Тед Банди получил прозвище «харизматичный убийца», а около суда выстраивались очереди из его поклонниц. Он наслаждался их реакцией.
Ведь у него всё было под контролем. Или он думал, что так оно и есть». В 1979 году судья признал Банди виновным по всем пунктам, приговорив его к смертной казни. На последок он сказал, что был бы счастлив работать с таким талантливым адвокатом как Тед, но парень решил избрать другой путь.
Рэпера Дэва Ананду похитила банда из десяти вооруженных ножами человек
Ее итогом стало задержание 14 участников группировки, которые состояли в банде Абдухалима Назарзоды, сообщает сайт МВД. В сообщении отмечается, что «во время осмотра места происшествия было найдено и изъято большое количество огнестрельного оружия и боеприпасов». Напомним, мятежного генерала обвиняют в организации атаки на отдел милиции города Вахдат, где погибли девять правоохранителей.
Сообщается, что в рамках этого дела выявлено несколько фактов преступлений. Его подозревают в вымогательстве в особо крупном размере и незаконном изготовлении, приобретении и хранении наркотиков. Сообщается, что они привлечены в качестве подозреваемых в рамках уголовного дела по статье "вымогательство в особо крупном размере".
В Душанбе задержали представителей преступной группировки, которых подозревают в грабеже и вымогательствах. Об этом рассказали в пресс-службе Министерства внутренних дел Таджикистана по столице. Сотрудники правоохранительных органов арестовали двух женщин и мужчину. Гражданин, ранее судимый за грабеж и другие виды преступлений, руководил бандой. По данным МВД страны, женщины сняли квартиру в одном из домов Душанбе и предлагали интимные услуги в социальных сетях.
Лaxapо ба таври нимдоира ба андозаи кади майит меканданд. Лaxaт чоест, ки дар он майитро чой мекунанд. Баъд аз канда тамом кардани кабр майитро дар болои ширдон аз тобут озодона гирифта, аз пойxояш ба лaxaд медароварданд. Дамон шахсе, ки дар кандани кабр бели нахустинро cap кардааст, ба ширдон хок мепартофт, Дигарон низ бо навбат хок мепартоянд. Яке аз фарзандони майит бо домулло болои сари кабр истода сураи Ёсинро кироат менамуд. Дар рузи дуюм тарака баргузор мешуд. Молу мулке, ки баъд аз одами мурда мемонад, яъне мерос таксим карда мешуд. Дар бораи таксими мероси майит дар «Бадоеъ-ул- вакоеъ» дар як чой ишорате пайдо намудем. Чунончй: «Вай вафот кард, ищо аз вай мерос расид» [11, с. Фикри мо доири тарака чунин аст, ки моле ки аз мард мерос мемонад, ба зан писарону духтаронаш таксим мешавад. Дар шароити имруза аслан фарзанде, ки xaмpоxи падар зиндагй мекард, ба y бахшида мешавад. Дар сурати яке аз фарзандон норозигй кардан аз таксимоти тарака y метавонад, моли ба y таксимшударо бигирад. Агар мард, зан, писару духтар надошта бошад, онгоx молашро ба бародарону xоxapон ва хешони наздик таксим мекарданд. Тибки одати мусулмонон муддати то се руз дар хонаи азодор нону хурок намепазанд ва тановул хам намекарданд. Баъди се руз пухта хурдани нону таъом дуруст аст. Вакте ки майитро ба хок месупоранд, то се руз домуллои мaxaллa бо xaмpоxии шахсони наздики майит ба сари кабр мераванд ва дуое мехонад, ки онро дар байни халк «хоксалом» мегуянд. Ба андешаи мо, дар xap замон баргузории маросими дафн як навоварй эчод мегардад. Зимни омузиши маросими дафн аз руи асари Восифй «Бадоеъ-ул-вакоеъ» гузаронидани мaъpaкaxои ин маросим аз кабили саритахтагй, панчшанбегй, чил, шaшмоxaгй, сари сол ва дастархончаъм карданро мyшоxидa ва пайдо накардем. Бо бехтар гардидани caтxи некyaxволии xaлкxо ин мaъpaкaxои хурофотй пайдо шуданд. Доло бошад, ин мapоcимxо бо такозои замон кисман бapxaм дода шудаанд. Омузиши маросими дафн нишон дод, ки дар замони xyкмpонии Темурдан ва Шайбонжн анъанаи дар болои кабри xокимон гузоштани сангнавиштачот расм шуда буд, ки бо навиштачоти арабиасос оро дода мешуд. Тавре устод С. Айнй овардааст, катибаи санги мазори Севунчхочахонро, ки дар тахти Тошканд xоким буд, Восифй навиштааст [12, с. Кдбристон таърих аст ва таърихро бояд xифз намоем. Хулоса, дар замони зиндагонии Восифй ypфиятxои исломй амал мекард, аммо дар байни xaлкиятxо, мaзxaбxо фapкиятxои чузъй дида мешаванд. Дар вакти омузиши асари Восифй «Бадоеъ-ул-вакоеъ» мо аз хаёти халки точик дар охири асри XV ибтидои асри XVI вокиф шуда, ба расму оин, урфу одат ва хусусияту чанбахои гуногуни хдёти он давра шинос гардида, маълумотхои заруриро нисбат ба таърихи гузаштаи ниёгонамон дастрас карда метавовонем. Зайниддин Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ». Душанбе «Маориф» 1989. Зайниддини Восифй «Бадоеъ-ул- вакоеъ»А. Зайниддини Восифй «Бадоеъул вакоеъ»А. Зайниддини Восифи «Бадоеъул вакоеъ»А. Болдыров А. Зайнаддин Восифи. Бадоеъ-ул вакоеъ.