Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. Новости сайта. 2016-10-31 / russportal Канонъ молебный 8-го гласа преп. Іоанну Рыльскому, чудотворцу.
Святитель Феофан Затворник "Мысли на каждый день года по церковным чтениям из Слова Божия"
- СЕТЬ ПРАВОСЛАВНЫХ САЙТОВ PRIHOD.RU - ПРИХОД.РУ
- Акафист Иоанну Предтече (аудио молитва Иоанну Крестителю с текстом и иконами)
- Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну
- Разместите свой сайт в Timeweb
- Как читать акафист Иоанну Предтече?
- Юридический и почтовый адрес
АКАФИСТ СВЯТОМУ ПРАВЕДНОМУ ИОАННУ КРОНШТАДТСКОМУ
Список акафистов. Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. Радуйся, великий Иоанне, Пророче, Предтече и Крестителю Господень. Радуйся, Иоанне, святый Воине и преславный чудотворче. Акафист святому апостолу и евангелисту Иоанну Богослову.
Правила чтения акафиста святому мученику Иоанну Воину и полный текст
Акафист и молитва по соглашению Иоанну Предтече - БФ ПравЖизнь | Радуйся, Иоанне Апостоле, наперсниче Христов и Богослове. |
Акафист молитва Иоанну Воину мученику - YouTube | Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго послан был еси. |
2 января приглашаем на акафист святому праведному Иоанну Русскому | Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещeнне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плoтски нас ради. |
ДОМАШНЯЯ МОЛИТВА
Егда же узре сия ученик твой Прохор, уже много плакавый о кончине твоей, велиим гласом воззва чудодействующему Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видевше ефесстии жителие преславное чудо, тобою сотворенное, егда отрока Домна, умерщвленнаго от беса, молитвою твоею воскресил еси, воспеша велегласно силу Бога, тобою им проповеданнаго, и избавльшеся от гнуснаго идолослужения, взываху тебе сице: Радуйся, истиннаго Бога служителю; радуйся, бесов прогонителю. Радуйся, мертвецы силою Христовою оживляяй; радуйся, тою жизнь и здравие людем возвращаяй. Радуйся, помраченныя умом к Свету Истины призываяй; радуйся, правыя веры просвещением к добродетели наставляяй.
Кондак 6 Проповедник богоносный слова Божия во Ефесе был еси, и, усердствуя о распространении благодати евангельския, утверждал еси твое учение знаменьми великими и чудесами, капище же Артемидино единою молитвою низпровергл еси, да зряще сие, язычницы познают Единаго Бога, Емуже мы вопием: Аллилуиа. Икос 6 Возсия во Ефесе, якоже солнце, свет веры Христовы, тобою проповеданныя, егда злочестивый Дометиан воздвиже гонение на христианы; тогда и тебе, яко усерднаго исповедника имене Христова, посла епарх в Рим связана, идеже и претерпел еси страшная мучения. Тех ради благочестно возглашаем ти сицевая: Радуйся, Христова ради исповедания биенный; радуйся, чашу смертоноснаго яда невредно испивый.
Радуйся, в котле елеа кипящаго не сваривыйся; радуйся, силою Христовою в лютых мучениих цел сохранивыйся. Радуйся, твоим невреждением кесаря, мучащаго тя, устрашивый; радуйся, сим же народ о величествии Бога, от христиан почитаемаго, уверивый. Кондак 7 Егда узре мучитель, яко и лютейшия муки, яже от него претерпел еси, не возмогоша умертвити тебе, тогда, возмнев тя безсмертна быти, во остров Патмос на изгнание осуждает.
Ты же, повинуяся Промыслу Божию, тако благоволившему, благодарственно воспевал еси Богу, вся во благое устрояющему: Аллилуиа. Икос 7 Новая чудеса показал еси язычником, ища обратити их ко спасительной вере Христове, егда плывущу ти во изгнание твое, повелением твоим отрока утопшаго море на корабль жива изверже, буря укротися, вода сланая в сладкую претворися, воин от чревнаго недуга исцелися, и по пришествии твоем в Патмос, бес пытливый, будущая прорицавый, из одержимаго им изгнася. Тогда вси зрящии таковая дивная знамения, тобою совершаемая, прихождаху к познанию Триипостаснаго Бога и крещахуся.
Мы же тя ублажаем тако: Радуйся, морю и бури повелеваяй; радуйся, сатанинския духи от человек изгоняяй. Радуйся, болезни единым словом исцеляяй; радуйся, всем в нуждах помощь подаваяй. Радуйся, чудесы твоими идолопоклонники удививый; радуйся, учением твоим неверныя во истенней вере утвердивый.
Кондак 8 Странно бе видети жрецем Аполлоновым, яко храм бога их и вся бывшия в нем идолы ты единым словом на землю низпровергл еси. Чудящеся убо о сем и ярящеся на таковое твое дерзновение, идоша к волхву некоему, велию силу от сатаны в себе имевшему, просяще его, да отмстит безчестие бога их; он же, слеп сый душею, не ведая силы, в тебе обитающия, покушашеся привидении различными тебе устрашити и на тя народ подвигнути: обаче сам окаянный погрузися в море и тамо погибе, безсильным бывшим бесом спасти его, ты бо воспретил еси им именем Иисуса Христа Сына Божия, Егоже прослави народ, чудесе свидетель, воспев: Аллилуиа. Икос 8 Весь исполнен быв любве Божественныя, явился еси вместилище даров Святаго Духа: будущая прорицал еси, отстоящая, яко близ сущая, возвещал еси, недужныя исцелял еси, жене игемона на острове Патмосе, в болезни рождения страждущей, едва на праг дому ея вступив, облегчение даровал еси.
Приими убо от нас, грешных, похвалы сицевыя: Радуйся, благодати Божия вместилище; радуйся, Духа Святаго обиталище.
Радуйся, яко в земном Едеме, Церкви Христовой, подвигом добрым просиял еси; радуйся, яко доброты райския, уготованная праведным, восприял еси. Кондак 12 Благодатных даров Духа Святаго кладезь преисполненный яви в тебе Господь, отче наш Иоанне, да тобою и мы сих причастницы будем и тако познаем милость Божию к нам, яко не отступит, ниже посрамит нас Господь, егда благодарными усты и чистым сердцем, уповающе на милость благоутробия Его, воспоем Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще твое достохвальное житие на земли и славу, юже стяжал еси на Небеси, молим тя, блаженне Иоанне, вознеси о нас молитвы Богу, да помиловани будем в день судный и, спасаеми твоими молитвами, тако тебе воззовем: Радуйся, богоизбранне и богопрославленне пастырю земли Российския; радуйся, яко воспел еси имя Божие, аки орган мусикийский. Радуйся, пророком и апостолом добре поревновавый; радуйся, бежати гнева Божия и творити плоды покаяния мудре наставивый. Радуйся, об Отечестве и народе нашем теплый молитвенниче; радуйся, веры православныя истинный исповедниче. Радуйся, пресветлый лучу, путь к жизни вечней осияваяй; радуйся, неисчерпаемую благость Божию нам открываяй. Радуйся, трапезо неоскудеваемая, от неяже монаси и мирстии питаются; радуйся, учителю Правды Божия, еюже старцы и юноши украшаются. Радуйся, яко ихже даде тебе Господь, сотворил еси я Богу в радование; радуйся, яко от небожителей приял еси о Господе целование. Кондак 13 О всеблаженне отче Иоанне, всероссийский пресветлый светильниче и предивный чудотворче!
Приими хвалебное сие пение и умоли Христа Бога в мире и благочестии утвердити Святую Церковь, нас же всяких бед избавити и в единомыслии веры в союзе любве Христовы соблюсти, да единеми усты и единем сердцем воспоем с тобою Богу: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Ангела молитвы…» и 1-й кондак «Избраннаго и вернаго…». Молитва первая О великий угодниче Христов, святый праведный отче Иоанне Кронштадтский, пастырю дивный, скорый помощниче и милостивый предстателю! Вознося славословие Триединому Богу, ты молитвенно взывал: Имя Тебе — Любовь: не отвергни меня, заблуждающагося. Имя Тебе — Сила: укрепи меня, изнемогающаго и падающаго. Имя Тебе — Свет: просвети душу мою, омраченную житейскими страстями. Имя Тебе — Мир: умири мятущуюся душу мою. Имя Тебе — Милость: не переставай миловать меня. Ныне благодарная твоему предстательству всероссийская паства молится тебе: христоименитый и праведный угодниче Божий! Любовию твоею озари нас, грешных и немощных, сподоби нас принести достойныя плоды покаяния и неосужденно причащатися Святых Христовых Тайн.
Силою твоею веру в нас укрепи, в молитве поддержи, недуги и болезни исцели, от напастей, врагов видимых и невидимых избави. Светом лика твоего служителей и предстателей Алтаря Христова на святыя подвиги пастырскаго делания подвигни, младенцем воспитание даруй, юность настави, старость поддержи, святыни храмов и святыя обители озари! Умири, чудотворче и провидче преизряднейший, народы страны нашея, благодатию и даром Святаго Духа избави от междоусобныя брани, расточенныя собери, прельщенныя обрати и совокупи Святей Соборней и Апостольстей Церкви. Милостию твоею супружества в мире и единомыслии соблюди, монашествующим в делах благих преуспеяние и благословение даруй, малодушныя утеши, страждущих от духов нечистых свободи, в нуждах и обстояниих сущих помилуй и всех нас на путь спасения настави. Во Христе живый, отче наш Иоанне, приведи нас к Невечернему Свету жизни вечныя, да сподобимся с тобою вечнаго блаженства, хваляще и превозносяще Бога во веки веков. Молитва вторая О великий чудотворче и предивный угодниче Божий, богоносне отче Иоанне! Призри на нас и внемли благосердно молению нашему, яко великих дарований сподоби тя Господь, да ходатаем и присным молитвенником за нас будеши. Се бо страстьми греховными обуреваеми и злобою снедаеми, заповеди Божия пренебрегохом, покаяния сердечнаго и слез воздыхания не принесохом, сего ради многим скорбем и печалем достойни явихомся. Ты же, отче праведный, велие дерзновение ко Господу и сострадание к ближним своим имея, умоли Всещедраго Владыку мира, да пробавит милость Свою на нас и потерпит неправдам нашим, не погубит нас грех ради наших, но время на покаяние милостивно нам дарует. О, святче Божий, помози нам веру православную непорочно соблюсти и заповеди Божии благочестно сохранити, да не обладает нами всякое беззаконие, ниже посрамится Правда Божия в неправдах наших, но да сподобимся достигнути кончины христианския, безболезненныя, непостыдныя, мирныя и Таин Божиих причастныя.
Мы же, дивящеся любви Христове, на тебе явленней, воспеваем сице: Радуйся, сын Божия Матере быти сподобивыйся; радуйся, того ради наипаче ко Христу, яко некиим духовным родством, присвоивыйся. Радуйся, Матери Божией достойно послуживый; радуйся, Сию, якоже матерь свою, во всякой чести у себя имевый. Радуйся, и во Успении честное и святое Ея тело ко гробу проводивый; радуйся, со блистающеюся райскою ветвию, Архангелом Гавриилом принесенною, одру Ея предшедый. Кондак 5 Боготечная звезда явился еси во Асии, отшед в ню на проповедание слова Божия, якоже жребием указася тебе. Но на пути твоем попусти Господь быти тебе ввержену в море: благодать же Божия, всегда с тобою пребывающая, сохрани тя в водах морских жива, и по четыренадесятих днех повеле волне морстей, да воспенившися извержет тя на брег.
Егда же узре сия ученик твой Прохор, уже много плакавый о кончине твоей, велиим гласом воззва чудодействующему Богу: Аллилуиа. Икос 5 Видевше ефесстии жителие преславное чудо, тобою сотворенное, егда отрока Домна, умерщвленнаго от беса, молитвою твоею воскресил еси, воспеша велегласно силу Бога, тобою им проповеданнаго, и избавльшеся от гнуснаго идолослужения, взываху тебе сице: Радуйся, истиннаго Бога служителю; радуйся, бесов прогонителю. Радуйся, мертвецы силою Христовою оживляяй; радуйся, тою жизнь и здравие людем возвращаяй. Радуйся, помраченныя умом к Свету Истины призываяй; радуйся, правыя веры просвещением к добродетели наставляяй. Кондак 6 Проповедник богоносный слова Божия во Ефесе был еси, и, усердствуя о распространении благодати евангельския, утверждал еси твое учение знаменьми великими и чудесами, капище же Артемидино единою молитвою низпровергл еси, да зряще сие, язычницы познают Единаго Бога, Емуже мы вопием: Аллилуиа.
Икос 6 Возсия во Ефесе, якоже солнце, свет веры Христовы, тобою проповеданныя, егда злочестивый Дометиан воздвиже гонение на христианы; тогда и тебе, яко усерднаго исповедника имене Христова, посла епарх в Рим связана, идеже и претерпел еси страшная мучения. Тех ради благочестно возглашаем ти сицевая: Радуйся, Христова ради исповедания биенный; радуйся, чашу смертоноснаго яда невредно испивый. Радуйся, в котле елеа кипящаго не сваривыйся; радуйся, силою Христовою в лютых мучениих цел сохранивыйся. Радуйся, твоим невреждением кесаря, мучащаго тя, устрашивый; радуйся, сим же народ о величествии Бога, от христиан почитаемаго, уверивый. Кондак 7 Егда узре мучитель, яко и лютейшия муки, яже от него претерпел еси, не возмогоша умертвити тебе, тогда, возмнев тя безсмертна быти, во остров Патмос на изгнание осуждает.
Ты же, повинуяся Промыслу Божию, тако благоволившему, благодарственно воспевал еси Богу, вся во благое устрояющему: Аллилуиа. Икос 7 Новая чудеса показал еси язычником, ища обратити их ко спасительной вере Христове, егда плывущу ти во изгнание твое, повелением твоим отрока утопшаго море на корабль жива изверже, буря укротися, вода сланая в сладкую претворися, воин от чревнаго недуга исцелися, и по пришествии твоем в Патмос, бес пытливый, будущая прорицавый, из одержимаго им изгнася. Тогда вси зрящии таковая дивная знамения, тобою совершаемая, прихождаху к познанию Триипостаснаго Бога и крещахуся. Мы же тя ублажаем тако: Радуйся, морю и бури повелеваяй; радуйся, сатанинския духи от человек изгоняяй. Радуйся, болезни единым словом исцеляяй; радуйся, всем в нуждах помощь подаваяй.
Радуйся, святаго супрyжества благословение; радуйся, неплoдных ложeсн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова глaсе. Кондак 4 Бурею сомнения смущeнный, иерeй Захария не можaше, по словеси ангельскому, проглагoлати. Егдa же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзoшася устa и язык его, и глагoлаше, благословя Бога, и пророчества, глаголя: Благословeн Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречeшися, поя Тому: Аллилyиа. Икос 4 Слышаша oкрест живyщии людие о преслaвном и чудном рождестве твоем, со удивлением глагoлаху в себe: «Что убо отрочa сиe бyдет? Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго наречeнный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещeнный и укреплeнный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плoти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приeмый. Радуйся, зарe, свет новый миру возвестившая; радуйся, звездo, путь, ведущий ко Христу, осветившая.
Радуйся, деннице Сoлнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасaемаго. Радуйся, путь грядyщему Христу уготовляяй; радуйся, ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззакoннаго детоубийцы Ирода изгнa тя из дoму oтча в непрохoдную пустыню, носима мaтерию, Предтече Господень, идeже и пребывaл еси до дне явления твоего ко Изрaилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилyиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвaльне, яко от младeнческих пелeн постническаго жития любитель показался еси, отонюдуже волею Вышняго пoслан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение. Сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиeния тем десницею Вышняго сохранeнный. Радуйся, пустыни шипoк благовoнный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, прaваго пути верный указaтелю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю. Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрoве и утверждение.
Радуйся, богослoвствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзaяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подавaяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогaяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: се, Агнец Божий, вземляй грехи мира; Егоже мы верою познавше, поем Ему: Аллилyиа. Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещeнне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плoтски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготoвателю.
Радуйся, ветхия и новыя благодати ходaтаю; радуйся, пророков предeле и начало апостолов. Радуйся, глaсе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велеглaсный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготoвавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблажeнне, глагoлал еси: «Аз требую Тобою креститися», обaче повинуяся, рeкшу Тому: «Остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилyиа.
Акафист Пророку Предтече и Крестителю Господню Иоанну
Избраннаго раба Царя Небеснаго, добляго Христова страстотерпца, Іоанна, святаго воина и чудотворца, похвальными пѣсньми воспоимъ, яко христіанъ заступника, цѣломудрія. Слушайте и скачивайте акафист святому иоанну воину бесплатно на Хотплеере в mp3 (ID: 41c7). Сборник канонов и акафистов – один из первых сайтов в Интернете, на котором собраны православные акафисты и каноны. Радуйся, Иоанне, святый Воине и преславный чудотворче.
Акафист Иоанну Крестителю
Крестителю Господню Иоанну Кондак. Избранный от лет дрéвних быти Предтечею и Крестителем Спасителя мира Христа Бога,, прославляюще. Текст акафиста утвержден для употребления за богослужением и в домашней молитве на заседании Священного Синода 24 августа 2023 года. Чтобы правильно произносить текст акафиста Иоанну Крестителю, стоит послушать, как это делает чтец на этом видео.
Правила чтения акафиста святому мученику Иоанну Воину и полный текст
Красивое песнопение с иконами. В видео есть красивые иконы Крещения Господня Икона это предмет поклонения — изображение святого или святых в виде портрета в красках. Красивое церковное пение молитва Иоанну Крестителю Какой сегодня церковный праздник? Православный праздник: Собор Иоанна Предтечи. Здесь вы можете слушать молитвы с текстом и иконами.
Читать акафист Иоанну Крестителю можно на службах, но таковые не всегда есть. Поэтому разрешается и дома. Житие Крестителя Согласно легенде, Иван появился у жены преподобного отца.
Их дом находился вблизи святой земли. Родился Иоанн на шесть месяцев раньше Иисуса. Примечательно то, что Иоанн считает кузеном Иисуса Христа по матери. Иоанн стал долгожданным ребенком в своей семье. Дожив до пожилых лет, так и не заимев наследников, родители Иоанна молили Всевышнего даровать им ребенка. О появлении наследника священника Захария оповестил ангел Гавриил, во время проведения службы в церкви. Иоанн практически единственный выжил во время эпидемии в Вифлееме и в округе.
Он вырос в безлюдной пустоши, придерживаясь ежедневного поста и вознося молитвы. Жил он очень бедно, ел только саранчу и мед. Носил одежду из грубой ткани и подпоясывался поясом из кожи. Такой образ жизни он вел до тридцати лет, затем Всевышний велел ему просвещать иерусалимский народ. Выполняя волю Господа, Иоанн явился на реку Иордан. Здесь люди должны были повстречать Спасителя. Все это происходила в преддверии религиозного праздника и большинство людей пришли на реку, чтобы пройти таинство очищение водой.
Иоанн говорил верующим, что сначала надо внутренне очиститься, так как это предшествует таинству познания Библии. Во время крещения Ивана это не считалось божественным обрядом. Главнейшим условием тогда считалось, чтобы Небесный Дух и Агиасма приняли таинство крещения. Когда Иоанн покрестил Христа, он явил свое предназначение миру. Иоанн никогда не делил людей по социальному положению. Он обличал недостатки всех и богатых вельмож и бедняков, говорил о пороках как богатых, так и бедных. За это в скором времени и поплатился.
Владыка Ирод Антипа приказал арестовать Иоанна и бросить его в подземелье. Этому действию послужила проповедь Иоанна о порочном поведении Ирода. Ирод бросил свою супругу и стал вне божьего закона жить с супругой своего брата. Во время празднования своего рождения, дочь его сожительницы так исполнила свой танец, что Ирод оказался доволен и дал обещание что выполнил любую просьбу. Дочь пожелала голову Ивана. Царь не хотел лишать головы Ивана, однако, и не желал выглядеть обманщиком. Слуги казнили Ивана, и его голову преподнесли девице.
Сожительница Ирода долго издевалась над головой и затем вышвырнула ее в отхожее место. Тело ж Иоанна похоронили в Севастии его послушники. Царь в скором времени получил наказание за свершенный поступок, его выслали и посадили в темницу по приказу Калигулы. Потом ее перевезли в Халкедон, а затем в Царьград, после — в Питер. И с помощью божественного провиденья нашли и голову Ивана Крестителя.
Неудивительно, с какой лёгкостью во времена Ивана Грозного предатели-бояре по многу раз каждый нарушали присягу государю и крестоцелование, а боярско-купеческая верхушка русского города Новгорода спокойно вела переговоры с враждебным государством Литвой о переходе Новгорода под власть Литвы. Вот в такое время 16-летний царь Иван IV возглавил государство и сумел не только сохранить его, но возвеличить и расширить его так, как никто не смог ни до него, ни после. Прежде всего, о «жестокости» Ивана Грозного и его опричников. Много поколений интеллигенции обличало царя на основе писем князя Андрея Курбского.
Правда, все интеллигенты умалчивают о том, что свои «обличительные письма» Андрей Курбский писал царю Ивану Васильевичу из враждебной Литвы, куда сбежал, прихватив с собой денежную казну вверенного ему для управления и защиты русского города. Сбежал, бросив жену и малолетнего сына. Сбежал потому, как свидетельствуют летописи, что боялся наказания, после того, как раскрыл литовцам маршрут движения русских военных отрядов. Воспользовавшись этим, литовцы атаковали русские войска на марше, что привело к большим потерям среди русских. На основании утверждений Андрея Курбского и других подобных ему подонков-предателей и строится миф о жестокости Ивана Грозного и его опричников. Сколько же в действительности было казнено? Ни один историк не называет более пяти тысяч человек. Летописи говорят о трёх тысячах казнённых: воров, душегубов убийц и клятвопреступников. Среди трёх тысяч, как сейчас говорят, политических было всего несколько десятков человек — это в основном предатели-бояре, которых до этого царь неоднократно прощал под крестоцеловальную клятву.
Три тысячи казненных за 37 лет царствования Ивана Грозного — это много или мало? Достаточно сказать, например, что в «передовой» Англии за годы царствования Генриха VIII с 1509 по 1547 год, то есть за 38 лет, было казнено 72 тысячи «больших и малых воров». В «просвещённой» Франции только в одну ночь католического святого Варфоломея «Варфоломееву ночь» 24 августа 1572 года христиане-католики убили 30 тысяч христиан-гугенотов. В те же самые годы испанские войска в «особо удачные» дни умудрялись убивать по несколько тысяч жителей Нидерландов, а чуть позже, в самой Испании за небольшой промежуток времени 300 тысяч арабов-морисков принявших христианство были убиты или изгнаны из страны. Вспомните, что в 1571 году, в результате предательства бояр, крымский хан сжёг Москву, где за один день погибло 100 тысяч человек. Вспомните, что большевики в период между Гражданской и Второй Мировой войнами уничтожили 60 миллионов человек, а при нынешних демократах только за прошедший год население России сократилось на 2 миллиона человек. Из этого следует, что Ивана Васильевича Грозного без всякого преувеличения можно назвать самым милосердным и мягкосердечным из всех монархов XVI века. Перед Иваном Грозным, прежде всего, стояла задача устранить внешнюю военную угрозу. Наиболее тяжелым было положение на юге и востоке страны.
В 1572 году, через год после того, как татары сожгли Москву, крымский хан собрал огромное войско, состоявшее из 120 тысяч конников и турецкой артиллерии. Татары ставили своей целью полное уничтожение русского государства и истребление большей части населения. Хан хвастливо писал царю, что ему больше не нужны все богатства мира, что он хочет венец Ивана Грозного и его голову. Это был один из самых критических моментов нашей истории. Защищать страну, казалось, было некому. Татары стремительно дошли до Серпухова, но здесь, в 100 километрах от столицы, их встретило опричное и земское войско, неизвестно каким образом собранное царём в опустевшей от голода и эпидемий стране. Несмотря на то, что татарское войско численностью было намного больше, чем русское, в битве при Молодях татары потерпели сокрушительное поражение. Россия была спасена, а угроза независимости страны с юга была окончательно и полностью ликвидирована. По своим масштабам и значению битва при Молодях превосходит даже всем известную битву на Куликовом поле можно добавить: и Бородино, и Прохоровку, и Ледовое побоище — настолько оно было важным для нашей дальнейшей истории!
Между тем, об этом выдающемся событии не пишут в школьных учебниках и не снимают фильмы. Это не удивительно, потому что, в противном случае, необходимо пересматривать историю и признать героизм Ивана Грозного и главных героев этой битвы: опричного воеводу Дмитрия Ивановича Хворостинина и всех опричников. За несколько лет до этого 100-тысячное войско татар двигалось на Москву. Вторжение было неожиданным и быстрым. Иван Грозный выехал в Суздаль, чтобы собрать там войско, видимо, полагая, что Москву он защитить не успеет. Чтобы выиграть хоть немного времени для сбора войска, царь послал две тысячи опричников, чтобы задержать татар у бродов через Оку. Опричники успели занять город Ростиславль, который защищал броды, до подхода татарского войска. По дороге от Москвы к Ростиславлю опричники собрали еще пять тысяч ополченцев, всего русский отряд насчитывал 7 тысяч человек. В течение нескольких недель опричники и ополченцы отбивали непрерывные атаки 100-тысячного войска.
Героически сражаясь, они не только дали время собрать основное войско в Суздале, но и совершили, казалось бы, невероятное: после нескольких недель обороны ночью они вышли из города и неожиданно напали на огромный татарский лагерь. Они сражались так яростно, что татары подумали, будто на них напало вновь подошедшее огромное русское войско. В страхе побросав всю артиллерию и обозы, крымцы бежали. Всего семь тысяч русских воинов, измученных многодневной осадой и непрерывными сражениями, обратили в бегство огромную орду. Вот как в действительности сражались опричники, а про бояр в этом сражении никто ничего не слышал. Молодой царь понимал, что у России не хватит сил отражать ежегодные набеги сразу трёх татарских ханств, поэтому жизненно необходимым для нашего народа было ликвидировать сами очаги агрессии. Иван Грозный тщательно подготовил военный поход 1552 года на Казанское ханство. В результате этого похода Казань была взята, а ханство ликвидировано. Как свидетельствуют летописи, только в городе Казани были освобождены десятки тысяч русских людей, которых содержали на положении рабов.
Сейчас некоторые татарские националисты сжигают чучело Ивана Грозного в день взятия Казани, а зря. Ведь именно царь Иван Васильевич не допустил поголовного избиения татарского населения города, чего, наверное, желало большинство русских воинов, у каждого из которых были убиты или угнаны в рабство близкие родственники. Почему-то русские своих пленников в рабство не продавали. После взятия Казани, благодаря правильной политике, проводимой Иваном Грозным, отношения с новыми подданными быстро нормализовались. После этого Астраханское ханство было присоединено фактически мирным путем, а степные кочевые орды и северокавказские племена переходили под власть Москвы добровольно. Турция пыталась отвоевать Нижнее Поволжье, но поход янычаров окончился полным провалом. Угроза с востока была полностью и окончательно ликвидирована. Необходимо помнить, что угроза России с юга и востока исходила на протяжении 300 лет, и только царь Иван Грозный сумел полностью избавить от нее Россию. Не меньшую угрозу на протяжении 300 лет представлял Ливонский орден немецких рыцарей — это была передовая ударная армия католической церкви в войне против Православия и России.
Русские князья неоднократно разбивали ливонских рыцарей, наиболее известна битва на Чудском озере, где Александр Невский нанес ордену тяжёлое поражение. Но, тем не менее, орден достаточно быстро восстанавливал свои силы благодаря заинтересованности в нем Ватикана и некоторых враждебных России Европейских государств. Иван Грозный хорошо понимал опасность для России и Православия, исходившую от религиозно-агрессивного католического Ливонского ордена. Иван IV тщательно подготовился к войне с ним. В несколько недель русские полностью разбили Ливонские войска, захватили столицу ордена, заняли почти всю Ливонию, взяли в плен великого магистра, который изъявил верноподданнические чувства русскому царю. Мировое общественное мнение недружественных России «цивилизованных» католических стран испуганно молчало. Но за шаг до окончательной победы предатели: уже упомянутый Андрей Курбский, Алексей Адашев и поп Сильвестр — самовольно остановили военные действия. Развалившийся, было, орден воспользовался передышкой, которую ему предоставили предатели. В Ливонии был избран новый магистр, вновь собраны разбежавшиеся было рыцари.
Оправившиеся от испуга и шока, Польша, Литва, Дания и Швеция, которые раньше даже не отвечали на мольбы ордена о помощи, сколотили антирусскую военную коалицию и вступили в войну с Россией. Пришлось воевать 25 лет, но война велась на территории противника, военные действия велись исключительно силами дворянского ополчения, боевые потери русских за все годы войны не превысили нескольких тысяч человек. Закончилась война полной ликвидацией военной угрозы для России, исходившей от Ливонского ордена на протяжении 300 лет. К военным заслугам Ивана IV следует прибавить еще одну. Этот царь сделал возможным то, что простолюдин в силу своих талантов и верного служения отечеству мог занимать должности государственного управления, в том числе и самые высокие. Очень многие простые люди в царствование Ивана Грозного становились государственными чиновниками, военачальниками разного ранга и т. Зато через 65 лет после смерти Ивана Грозного царь Алексей Михайлович Романов, прозванный Тишайшим, ввёл для русского народа в 1649 году крепостное право.
Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещeнне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плoтски нас ради.
Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом». Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготoвателю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходaтаю; радуйся, пророков предeле и начало апостолов. Радуйся, глaсе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велеглaсный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготoвавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущим предстательства твоего неусыпный заступниче.
Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблажeнне, глагoлал еси: «Аз требую Тобою креститися», обaче повинуяся, рeкшу Тому: «Остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилyиа. Икос 7 Новую подая благодать креститися извoливый от тебе Господь, сподoби тя Духа пришествие видети и глас Отеческий с Небесe, свидетельствующий Его Сыновствo, слышати. Отонюдуже в Триeх Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси, Егоже брeнными прославляюще устнaми, в похвалу сия тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триeх Лицех Единаго Бога истинный поклoнниче. Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидeтелю. Радуйся, Сына Божия избрaнный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческого ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радосте вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Кондак 8 Странное и неизречeнное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблажeнне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приeмша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения.
Испроси убо боголюбeзную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смирeнна вопиeм ему: Аллилyиа. Икос 8 Весь благодaтных даровaний испoлненный, течение времeнныя жизни скончавaя, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождaти Господеви. Сего ради благодарственное хваление тебе, великому учителю истины, воспеваем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпeвый. Радуйся, за истину во главу усечeнный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих чeстне погребeся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдeся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христиaном дадeся. Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебe мнoгая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются.
Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честнeй главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поeм: Аллилyиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рождeнных женaми тя наименоваша.
Please wait while your request is being verified...
Будет правильно, когда человек обращается с верой в силу Божию, а не в силу этой иконы, этого святого или молитвы. Красивое песнопение с иконами. В видео есть красивые иконы Крещения Господня Икона это предмет поклонения — изображение святого или святых в виде портрета в красках. Красивое церковное пение молитва Иоанну Крестителю Какой сегодня церковный праздник? Православный праздник: Собор Иоанна Предтечи.
Радуйся, в бедах и скорбях все упование на Него возлагавый. Кондак 5 Прехвальный в житии и велий в чудесех явился яси яко шипок райский, облагоухая дивными подвиги твоими всю землю нашу, подая неоскудно страждущим утешение и болящим исцеление, воспевая благодарно Богу: Аллилуиа. Икос 5 Святильник бе велий, горяй и светяй даровании духовными, чудотворец преизряднейший был еси. Егда бо прикосновением руки твоей бесноватыя исцелевахуся и от святыя воды и елея язвы неисцельныя у болящих оставляхуся. Сему о тебе Божию благоволению дивящеся, воспеваем ти сице: Радуйся, целителю скорый и в бедах помощниче предивный. Радуйся, прикосновением руки твоея духа злобы победивый. Радуйся, помазанием елеа раны страждущим исцеливый. Радуйся, множеством чудес Господа в житии своем явивый. Радуйся, постом и молитвою бе светильник неугасимый. Радуйся, Духом Святым во вся дни жития твоего водимый. Радуйся, пред престолом Вседержителя ходатаю о нас теплый. Радуйся, молитвенниче Богу за нас неусыпный. Православный молитвослов - постоянно пополняемый сборник православных молитв, канонов, псалтырь, толкования на молитвы и многое другое. Икос 6 Взыскующе в житии ревность по Бозе в подвизех славных, уподобился еси, святче Божий, чудотворцем великим святителю Николаю и преподобному Серафиму. Воистину и утверждая сие, открываху Господь людем зрети в видении преславнем в келии твоей абие тя стояще с ними в ризах равных. Мы же таковому о тебе Божию промышлению с любовью вопием ти: Радуйся, в подвизех дивных чудотворцем великим поревновавый. Радуйся, в видении с угодниками Божиими в ризах равных стоявый. Радуйся, паству пензенскую с любовию ревностно окормлявый. Радуйся, взыскующим грядущая яко настоящая провещавый. Радуйся, притекающих к тебе на путь спасения укреплявый. Радуйся, погибающих в пучине греховней молитвою спасавый.
Поэтому особенно важно, что такой сервис как «Приход. Кроме того, «Приход. Думаю, что и в дальнейшем мы будем развивать сотрудничество. У вас хороший подход: все разумно, эргономично и вместе с тем просто, ясно, так что этим удобно пользоваться.
Кондак 10 Спасти хотя душу свою, презрел еси веления мучителя, и о теле своем нерадив, радостно восприял еси узы железныя и темничную скорбь, Иоанне, Христов Воине, воспевая укреплявшему тя Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и твердое прибежище всем с молитвою к тебе прибегающим, чудотворче Иоанне, сего ради зовем ти: Радуйся, скорый послушниче всех призывающих тя; радуйся, яко честныя мощи твоя благоволи Бог прославити чудесы. Радуйся, яко и от икон твоих подается благодать Божия взирающим на них с верою; радуйся, яко в созданных на прославление имене твоего храмех незримо обитаеши. Радуйся, яко никтоже тамо с верою молящийся тощ и неуслышан исходит; радуйся, яко молитвами твоими подкрепляеши наша моления, ко Престолу Вседержителя восходящия. Радуйся, яко коегождо прошения предварити тщишися; радуйся, яко на стропотнем пути греха идущим вразумления подаеши. Радуйся, яко искушаемым от диавола скорую помощь являеши; радуйся, яко всех идти на путь спасения направляеши. Радуйся, яко грешныя на покаяние наставляеши; радуйся, угодниче Христов и молитвенниче о нас благоприятный. Кондак 11 Пение похвальное приносим тебе, мучениче Христов Иоанне, еже с любовию приемля, моли Господа избавитися нам от бед и скорбей, наипаче же в час кончины нашея твоим заступлением предвари, да не умрем безпокаянны, но сподобимся в Небесных селениих с тобою воспети Богу: Аллилуиа. Икос 11 Свеща еси в церкви Христовей, горящи невещественным светом благодати Божией и озаряющи тьму неразумия нашего, Иоанне преблаженне. Сего ради молим ти ся: просвети ны, омраченныя грехом, да воспоим тебе: Радуйся, свет Божественнаго учения в сердце своем носивый; радуйся, яко тем просвещаем, тьму идольскаго служения обличил еси. Радуйся, яко и нам темже светом просветитися тщишися; радуйся, яко славу Трисияннаго Божества лицем к лицу зриши. Радуйся, луча благодати Божией, от Солнца Правды возжженная; радуйся, озаряяй тьму неведения нашего светом Христовых заповедей. Радуйся, путеводная звезда всем ищущим спасения; радуйся, яко наставляеши нас на всякое дело благое. Радуйся, яко мысль благу нам на сердце во благовремении полагаеши; радуйся, яко воинскому званию образ добраго воина в себе показуеши. Радуйся, озаривый вселенную светом добродетелей твоих; радуйся, яко, видя добрая дела твоя, человецы Отца Небеснаго прославляют. Кондак 12 Благодать дана тебе от Бога во еже руководствовати ко спасению и сохраняти от бед чтущих память твою, сего ради молитвами твоими огради от всякаго зла Церковь и страну Российскую, верныя же вся в добродетелех преуспевати сотвори, да воспоим вси Богу: Аллилуиа. Икос 12 Поюще Бога, дивнаго во святых Своих, хвалим тя, Христова исповедника, воина же и чудотворца хваленьми сицевыми: Радуйся, Церкве Божия украшение; радуйся, к воинству Небесному сопричтенный. Радуйся, всеоружие Божие приемый; радуйся, тем вся козни вражия преодолевый. Радуйся, бронею праведности облеченный; радуйся, щитом веры осененный. Радуйся, шлем спасения стяжавый; радуйся, меч духовный, еже есть слово Божие, паче всякаго оружия возлюбивый. Радуйся, препоясанный от Бога правдою и истиною о чреслех своих; радуйся, яко к званным на брачную вечерю Агнца сопричтен еси. Радуйся, яко тамо воспети песнь нову пред Престолом Его сподобился еси; радуйся, на Небе приобщаяйся ныне Христа истее, неже иногда на земли. Кондак 13 О святый угодниче Христов и чудотворче Иоанне Воине! Приими сие хваление наше и мольбы тебе приносимыя, и благоприятными твоими к Богу молитвами избави нас от всяких зол и обстояний, болезней душевных и телесных, и от вечнаго мучения предстательством твоим сохрани и достойны Царствия Небеснаго быти умоли, да сподобимся в Небесных селениих воспевати Богу: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем 1-й икос «Архангели и Ангели…» и 1-й кондак «Избраннаго раба…». Молитва Молитва О мучениче Христов, Иоанне воине! Храбрый еси во бранех, и врагом прогонитель, и обидимым заступник, всем православным христианом. О великий заступниче и угодниче Христов, Иоанне воинственниче! Помилуй нас, грешных и недостоиных, и заступи в бедах и в скорбех, и в печалех и во всякой злой напасти, и от всякаго злаго и обидящаго человека, тебе бо дана бысть таковая благодать от Бога, еже молитися за ны, грешныя, в бедах и напастех зле страждущия. Избави убо нас от обидящих и ненавидящих, буди нам поборник крепок на вся видимыя и невидимыя враги наша. О великий поборниче, Иоанне воине! Не забуди нас, всегда молящихся тебе, просящих помощи и неоскудныя милости твоея, и сподоби нас, грешных и недостойных, получити от Бога неизреченная благая, яже уготова любящим Его.