Тропарь и кондак рождеству Иоанна Предтечи Молитва Иоанну Крестителю Акафист рождеству Иоанна предтечи Величание.
Акафист Святому Иоанну Воину
Акафист праведному Иоанну Кронштадтскому | Акафист святому славному пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну. |
Акафист иоанну воину (найдено 80 песен) | печалех изнемогшим, состраданием и молитвою облегчение подававый; Радуйся, Иоанне, земли Российския молитвенниче предивный. |
Акафист Иоанну Предтече : Храм во имя иконы Божией Матери "Казанская" (г.Екатеринбург) | Акафист Иоанну Предтече читается в дни памяти пророка, текст был составлен в 1872 году иеросхимонахом Иеронимом. |
Правила чтения акафиста святому мученику Иоанну Воину и полный текст | Акафист святому апостолу и евангелисту Иоанну Богослову. |
Протоиерей Андрей Капульцевич освятил стадион «Борисов-Арена»
- Акафист Иоанну Крестителю
- Святитель Феофан Затворник "Мысли на каждый день года по церковным чтениям из Слова Божия"
- Значение акафиста Иоанна Предтече
- Акафист и молитва Иоанну Крестителю – смотреть видео онлайн в Моем Мире | Валентина Ивановна
- Протоиерей Андрей Капульцевич освятил стадион «Борисов-Арена»
Акафист святому праведному Иоанну Русскому, исповеднику
Это было последнее прославление в лике святых в царствование Императора Николая Второго — святого Царя-стратотерпца. Святитель Иоанн Шанхайский, в миру Михаил Борисович Максимович, носил в монашеском постриге имя своего предка. Михаил был пострижен в монашество в 1926 в Мильковом монастыре в Сербии митрополитом Антонием Храповицким и получил имя Иоанн в честь святителя Иоанна Тобольского. По свидетельствам современников, с владыкой Иоанном во всех его странствиях была икона святителя Иоанна Тобольского с частицей мощей.
Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа. Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый. Радуйся, праваго пути верный указателю; радуйся, чистоты и целомудрия предивный хранителю.
Радуйся, евангельскаго самоотвержения образе совершенный; радуйся, монашествующих покрове и утверждение. Радуйся, богословствующих умов просвещение; радуйся, грешным милосердия Божия двери отверзаяй. Радуйся, кающимся грешником от Господа прощение подаваяй; радуйся, плоды достойны покаяния творити помогаяй. Кондак 6 Проповедник славный ты, божественный Предтече, показался еси в пустыни Иорданстей во дни явления Христа Бога миру. Сего бо, Грядущаго к тебе, показал еси людем, глаголя: «Се, Агнец Божий, вземляй грехи мира! Икос 6 Возсиял еси свет истины, Иоанне богопросвещенне, всем являяй Славы Отчия сияние, явльшееся плотски нас ради. Вопиял бо еси в пустыни людем: «Покайтеся, приближи бо ся Царствие Небесное: сотворите плоды достойны покаяния. Се бо грядет по мне, Иже крестит вы водою и Духом».
Сего ради похвальная тебе вопием: Радуйся, пришествия Мессии возвестителю; радуйся, путей Господних уготователю. Радуйся, ветхия и новыя благодати ходатаю; радуйся, пророков пределе и начало Апостолов. Радуйся, гласе Слова благознаменитый; радуйся, покаяния проповедниче велегласный. Радуйся, многих сынов Израилевых ко Господу обративый; радуйся, люди совершенны Господеви уготовавый. Радуйся, фарисеев и саддукеев дерзновенно обличивый; радуйся, плоды достойны покаяния творити научивый. Радуйся, просвещения духовнаго указателю; радуйся, ищущым предстательства твоего неусыпный заступниче. Кондак 7 Хотящу от тебе креститися Господу Иисусу, Иоанне богоблаженне, глаголал еси: «Аз требую Тобою креститися», обаче повинуяся, рекшу Тому: «Остави ныне», воздвигл еси десницу твою на главу Его и, крестив не требующаго очищения, вопиял еси: Аллилуиа. Икос 7 Новую подая благодать креститися изволивый от тебе Господь, сподоби тя Духа пришествие видети и глас Отческий с Небесе, свидетельствующий Его Сыновство, слышати.
Отонудуже в Триех Лицех Единому Богу покланятися нас научил еси. Егоже бренными прославляюще устнами, в похвалу сия тебе приносим: Радуйся, Троическаго Богоявления первый проповедниче; радуйся, в Триех Лицех Единаго Бога истинный поклонниче. Радуйся, Духа Святаго в виде голубине яснозрителю; радуйся, снисхождения Его от Отца на Сына свидетелю. Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческаго ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радости вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу приклонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием Ему: Аллилуиа.
Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси исполнением Закона и покаянием благоугождати Господеви.
По вопросам, связанным с использованием контента Правообладателей, не имеющих Лицензионных Договоров с ООО «АдвМьюзик», а также по всем остальным вопросам, просьба обращаться в службу технической поддержки сайта на skymuz yandex.
Сего ради таковое мужество твое похваляюще, блажим тя сице: Радуйся, адаманте веры Христовы; радуйся, столпе Церкве Божия. Радуйся, верных надеждо и заступление; радуйся, неверных страх и посрамление. Радуйся, венец исповедника Христова стяжавый; радуйся, оружием Креста врага Христова низложивый. Радуйся, Христа паче мира возлюбивый; радуйся, за христианы душу свою положивый. Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, яко в темницех сущих и во узех посещал еси. Радуйся, яко и сам за Христа в темницу всажден был еси; радуйся, язвы Господа своего на теле носивый. Кондак 4 Бурею помышлений сумнительных колебашеся блаженный Иоанн, егда послан бысть в Нумеры Ифальския, да мучит тамо верующия во Христа. Обаче страхом Божиим водимый, веру Христову в сердце своем сохранил даже до злостраданий и уз темничных, вопия Христу: Аллилуиа. Икос 4 Слышав нечестивый Иулиан твое ко христианом милосердие и уведев тя самаго христианина быти, разъярися на тя злобою и повеле привести в Царьград, яко злодея и противника царева. Ты же, благодатию Божиею укрепляем, страдания претерпел еси мужественно и от веры во Христа никакоже отступил еси. Сего ради величаем тя сице: Радуйся, исповедниче веры во Христа неустрашимый; радуйся, воине Христов непобедимый. Радуйся, яко со Архистратигами Сил Небесных Престолу Божию предстоиши; радуйся, скорый помощниче всем за истину терпящим. Радуйся, искушений и соблазнов от диавола избегнувый; радуйся, яко и всех призывающих тя от искушений избавляеши. Радуйся, замыслы богомерзкаго мучителя разсеявый; радуйся, и нам сети диавола избегати помогающий. Радуйся, щитом веры себе самаго от стрел лукаваго защитивый; радуйся, имже и нас от искушений охраняющий. Радуйся, христианскаго рода украшение; радуйся, Небесных чертогов обитателю. Кондак 5 Боготечней звезде подобен был еси, Иоанне, егда, пришед в страны Ифальския, увещал еси тамо сущих христиан не отступати от Солнца Правды Христа Бога, но выну пети Ему: Аллилуиа. Икос 5 Видя святый приводимыя пред него по повелению цареву верныя Христу люди на мучение за веру Христову, зело скорбе за ня, в сердце своем пекийся, да избавит их от руки мучителевы. Таковое твое попечение о них похваляюще, зовем ти: Радуйся, любовь Христову в сердце своем имевый; радуйся, яко тою согреваем от мучителей верныя рабы Христовы спасал еси. Радуйся, веления нечестивых презревый; радуйся, заповеди Христовы сохранивый. Радуйся, верных рабов Христовых друже; радуйся, христиан заступниче. Радуйся, сущим в темницех и во узех утешителю; радуйся, нищих кормителю. Радуйся, странных водителю; радуйся, немощствующих врачу. Радуйся, заступниче сирых; радуйся, плачущих утешителю. Кондак 6 Постом и молитвою плоть твою духови поработил еси и во славу Божию духовне пожил еси; сего ради ныне предстоиши Престолу Пресвятыя Троицы, выну воспевая песнь: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси, яко новое светило на тверди небесней, всему христианскому роду, егда Божиим изволением обретено бысть нетленное тело твое, источающее обилие чудес с верою к твоему заступлению притекающим и молитвенно тебе взывающим: Радуйся, Богу житием твоим угодивый; радуйся, сего ради от Него прославление приявый. Радуйся, тщету и прелесть мира сего презревый; радуйся, мзду Небесную восприявый. Радуйся, яко о мале верен явился еси; радуйся, яко обилие благодати Божией прияти сподобился еси. Радуйся, яко в житии сем ближняго самоотверженно возлюбил еси; радуйся, яко в скорбех и напастех сущим заступник был еси.
Акафист святому праведному Иоанну Русскому, исповеднику
Здесь вы можете слушать молитвы с текстом и иконами. Христианские песни и христианская музыка особо проникновенны и красивы. Убедиться в этом можно послушав это аудио Акафист Иоанну Предтече. In this video you can hear the Church choir Is Orthodox Christian songs В этом видео можно услышать церковный хор. Google Play Музыка.
Кондак 8 Странное чудо видим на тебе, предивный пастырю Христов Иоанне!
Сама бо Пречистая Матерь Божия ублажи тя и последующих тебе и с радостию благоволение Божие всем возвести: о милейшая вы чада Отца Небеснаго! Сице бо радость Церкве Небесныя о подвизе земнем предвозвести. Сего ради и мы, надеждею на предстательство о нас Матере Господа Сил согреваеми, вопием Царю всех веков: Аллилуиа. Икос 8 Весь желанием Божиим распаляемь, носитель любве Христовы явился еси, пастырю добре. В ней бо милость и истина сретостеся, правда и мир облобызастася; всякая же лесть упразднися, еретическое же злонравие, яко тля, попалися, скорби же человеческия елеем милосердия твоего утолишася.
Мы же нерадивии сокровищ сих не стяжахом, праведным судом Божиим многим скорбем и печалем достойни явихомся. Но ведуще тя помощника неусыпна, умильно зовем ти: Радуйся, любве Христовы неутомимый носителю; радуйся, мира и правды ревностный сеятелю. Радуйся, веры православныя незыблемый хранителю; радуйся, благочестия и добронравия насадителю. Радуйся, о всем мире печальниче и слезный молитвенниче; радуйся, Церкве Христовы немеркнущий светильниче. Радуйся, отцев наших похвало, нам же надеждо и утешение; радуйся, богоизбранный пастырю, Святыя Руси благодатное украшение.
Кондак 9 Всем сущим в бедах и скорбех житейских воздвиже Господь на радость пастыря и чудотворца предивна Иоанна, да хромыя и разслабленныя, слепыя и от духов злых томимыя исцелит, в пагубнем пианстве и супружестей неверности растлеваемыя к непостыдней жизни призовет, во озлоблении же сущия к Богу приведет и сице в душах верных Царство правды Божия насадит, да воспоем вси спасительную песнь Богу: Аллилуиа. Икос 9 Ветии многовещании недоумеют изъяснити силу молитвы твоея, Иоанне предивне, егда три юноши, дерзнувшия поглумитися о тебе и молитве твоей, спасительне наказал еси. Узрев же я кающияся и слезно молящияся, исцеление злохулителем от Бога испросил еси. Тии же, познавше молитвы твоея силу чудодейственную и любве твоея милосердие теплейшее, яко Божия провидца, ублажиша тя похвалами таковыми: Радуйся, благое икономство чина своего богомудренно соблюдый; радуйся, данный тебе залог, Тело Христово, цел и невредимь до последняго твоего издыхания сохранивый. Радуйся, скрижали Богоначертанныя обою Завету достойне возвестивый; радуйся, Церковь Христову благочестием пастыря добра прославивый.
Радуйся, истиннаго просвещения и христианскаго благочестия ревностный насадителю; радуйся, кающихся грешников, сирых и убогих милостивый покровителю. Радуйся, мудрый путеводителю, стези правды юным указуяй; радуйся, судие нелицеприятный, зломудрствующия любовию наказуяй. Кондак 10 Спасти хотя души ближних своих, ересьми и маловерием обуреваемыя, противу козней диавольских воздержанием и смирением вооружился еси, отче Иоанне, апостольское и святоотеческое веры исповедание твердо сохранив. Жертвенною же любовию Христу сраспинаяйся, душу твою за спасение народа Божия положив, Царствия Небеснаго достигл еси, идеже со Ангелы и лики святых непрестанно Бога славословя, поминай нас, славную память твою празднующих и поющих Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена твердая бысть любовь твоя ко Господу, в нейже утвердися сердце твое, богоносне отче Иоанне.
Сего ради всем притекающим к тебе с верою прибежище и утверждение явился еси, да всяческая Христу приобрящеши. Темже и нам, к тебе припадающим, буди стена крепкая и ограждение непреодолимое, да не посмеются хотящии нам злая, во еже в мире и любви Христове пребывати и приносити сия похвалы: Радуйся, светильниче неугасимый, огнем Духа Святаго возжженный; радуйся, крине, присно благоухаяй, росою благодати Божия напоенный. Радуйся, росо сладкоплодная, благодатными дары верных оживотворяющая; радуйся, соле земли, от греховнаго тления нас сохраняющая. Радуйся, в море житейстем обуреваемым тихое пристанище; радуйся, яко о помощи душевне и телесне изенемогающим Бога умоляеши. Радуйся, сердцеведче предивне, верныя от лжемудрствования ограждаяй; радуйся, силою молитвы чистыя союз супружеский в верности укрепляяй.
Кондак 11 Песнь достохвальную приносим ти, всеблаженне отче Иоанне, всем житием твоим прославившему Бога. И якоже видехом тя на земли долу у престола Господня за всех и за вся Владыку мира умолявшаго, сице и ныне на Небеси горе вознеси молитвы твоя, во еже непоколебимей быти Церкви нашей, да из рода в род во Отечестве нашем благочестно славится имя Триединаго Бога поющими Ему: Аллилуиа. Икос 11 Светозарную свещу, во мраце жития сущую, зрим тя, Богом избранне отче Иоанне, ты бо на Небесех у Престола Божия в сонме святых и Сил Небесных о нас присно ходатайствуеши; воззри на нас, чад твоих, облегчи наша скорби и исцели наша недуги, да зовем ти: Радуйся, яко в подвизе твоем имя Пресвятыя Троицы дивно прославися; радуйся, яко благочестием веры твоея Церковь Христова украсися. Радуйся, яко состраданием к ближним твоим скорби, и болезни, и печали всяческия утоляются; радуйся, яко молитвами твоими кающиися грешницы Царствию Небесному приуготовляются.
Радуйся, верных рабов Христовых друже; радуйся, христиан заступниче.
Радуйся, сущим в темницех и во узех утешителю; радуйся, нищих кормителю. Радуйся, странных водителю; радуйся, немощствующих врачу. Радуйся, заступниче сирых; радуйся, плачущих утешителю. Кондак 6 Постом и молитвою плоть твою духови поработил еси и во славу Божию духовне пожил еси; сего ради ныне предстоиши Престолу Пресвятыя Троицы, выну воспевая песнь: Аллилуиа. Икос 6 Возсиял еси, яко новое светило на тверди небесней, всему христианскому роду, егда Божиим изволением обретено бысть нетленное тело твое, источающее обилие чудес с верою к твоему заступлению притекающим и молитвенно тебе взывающим: Радуйся, Богу житием твоим угодивый; радуйся, сего ради от Него прославление приявый.
Радуйся, тщету и прелесть мира сего презревый; радуйся, мзду Небесную восприявый. Радуйся, яко о мале верен явился еси; радуйся, яко обилие благодати Божией прияти сподобился еси. Радуйся, яко в житии сем ближняго самоотверженно возлюбил еси; радуйся, яко в скорбех и напастех сущим заступник был еси. Радуйся, душу свою за други полагавый; радуйся, теплый ходатаю за нас у Царя Небеснаго. Радуйся, от мучителева гнева христианы спасавый; радуйся, яко и днесь о спасении нашем печешися.
Кондак 7 Хотящу ти от мира сего преселитися, смиренномудрием побуждаем, повелел еси некоему человеку тело твое положити в доме, идеже страннии и нищии погребахуся. Господь же, смиренныя возносяй, благоволи сохранити оное нетленно и чудотворения источающее всем ко твоему заступлению с верою притекающим и о тебе Богу вопиющим: Аллилуиа. Икос 7 Новую показа милость рабом Своим Человеколюбец Господь, егда благоволи прославити тя и явити в тебе благодать Свою чудотворящу. Мы же таковому промышлению Божию радующеся, благодарне вопием: Радуйся, вместилище благодати Божией; радуйся, сосуде Божий избранный. Радуйся, чудотворче предивный; радуйся, притекающим к тебе с верою скорую помощь подаваяй.
Радуйся, душевных и телесных недугов наших целителю; радуйся, бесов о имени Христове изгонителю. Радуйся, лукавство врага человеческаго обличителю; радуйся, целомудрия охранителю. Радуйся, благочестивых супружеств от всякаго диавольскаго прельщения незримая оградо; радуйся, татьбы и грабительства скорый обличителю. Радуйся, совратившихся на путь истины наставителю; радуйся, прошения наша на пользу исполняяй. Кондак 8 Странное и дивное явление твое чрез сонное видение некоей жене благоговейней уведевшей и новаго чудотворца и угодника Божия в тебе познавшей, людие константинопольстии умилишася и возопиша Богу: Аллилуиа.
Икос 8 Весь добродетельми исполненный в жизни сей, по смерти же славою Божиею озаренный, преклоняеши ухо твое на молитвы чтущих тя, от нихже слышиши сицевая: Радуйся, милосердию Отца Небеснаго подражателю; радуйся, алчущих питателю. Радуйся, странных невидимый сопутниче; радуйся, сирых покровителю. Радуйся, озлобляемых утешителю; радуйся, за истину терпящих подкрепителю. Радуйся, недугующим ослабу и исцеление подаваяй; радуйся, в бедах сущих заступниче. Радуйся, нищия возлюбивый; радуйся, яко с ними и по отшествии от мира сего телом разлучитися не восхотел еси.
Радуйся, яко в доме убогих погребсти тело свое завещал еси; радуйся, за смиренномудрие твое венцем от Бога увенчанный. Кондак 9 Все воинство ангельское возрадовашеся, видя тя, воина Царя Небеснаго непреоборима, победивша миродержителя тьмы и прелести века сего, темже и воспе Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити страдания твоя, за Христа претерпенныя, и милосердия и целомудрия твоего подвиги.
Начать молитву акафистом можно обратившись - «Господи, благослови! В завершающей молитве акафиста поминаем поданные имена в любом месте по смыслу «помогай нам….
После завершения молитвы можно своими словами поблагодарить и попросить помощи в своей нужде.
Акафист Предтече Иоанну
Радуйся, Сына Божия избранный Крестителю; радуйся, воли Его святыя исполнителю. Радуйся, славнаго служения спасению рода человеческого ревностный рачителю; радуйся, великаго Таинства Крещения первый совершителю. Радуйся, Божественныя радосте вестниче; радуйся, Новаго Завета первый учителю. Кондак 8 Странное и неизреченное смирение воплотившагося Бога Слова видев, богоблаженне Крестителю, Божественную Свою главу при-клонивша и рабское крещение приемша, ты и сам весь исполнился еси великаго смирения. Испроси убо боголюбезную добродетель сию и нам, одержимым гордостию, яко да от сердца смиренна вопием ему: Аллилуиа. Икос 8 Весь благодатных дарований исполненный, течение временныя жизни скончавая, Иоанне богознамените, всех поучал еси испол-нением Закона и покаянием благоугождати Господеви. Сего ради благодарст-венное хваление тебе, великому учителю истины, вос-певаем: Радуйся, Закона и оправданий Господних насадителю; радуйся, Иродова беззакония обличителю. Радуйся, о исправлении того рачителю; радуйся, правды ради темничное заключение и узы претерпевый. Радуйся, за истину во главу усеченный; радуйся, яко тело твое от учеников твоих честне погребеся. Радуйся, яко Божиим смотрением глава твоя нетленна соблюдеся; радуйся, яко та на утешение, освящение и цельбы христианом дадеся.
Радуйся, яко и деснице твоей, крестившей Господа, вернии благочестне покланяются; радуйся, яко от тебе многая чудеса теми доныне совершаются. Радуйся, яко тобою вернии от страстей безчестия избавляются; радуйся, яко тобою грешнии к покаянию воздвизаются. Кондак 9 Все естество ангельское удивися высоте служения твоего, и Церковь благоговейно прославляет тя, яко друга Христа Бога, предшедшаго пред Ним духом и силою Илииною. Ревнуя бо по истине, дерзновенно обличал еси фарисеев и беззаконнаго Ирода, от него же и мученическую кончину приял еси. Покланяющеся убо честней главе твоей, молимся ти: избави нас от страстей безчестия, да чистым сердцем и усты поем: Аллилуиа. Икос 9 Ветийство всякое земнородных не довлеет достойно восхвалити тя, Иоанне богохвальне: тебе бо уста Христова похвалиша, высша пророков и больша всех рожденных женами тя наименоваша. Отнюдуже достойную похвалу принести тебе недоумевающе, вопием ти сицевая: Радуйся, Церкве Христовы великая славо; радуйся. Ангелов предивное чудо. Радуйся, праотцев радость и прославление; радуйся, пророков высокая похвало.
Радуйся, апостолов богосветлый венче; радуйся, святителей велелепая красото. Радуйся, мучеников в новой благодати начало; радуйся, преподобных совершение. Радуйся, правед-ных удобрение; радуйся, девственников и постников основание. Радуйся, всех христиан великое утешение; радуйся, яко от всех хрис-тианских родов имя твое прославляется. Кондак 10 Спасти мир Пришедшаго во плоти Христа Бога благовестил еси и сущим во аде, якоже бо денница, предходящая солнцу, осветил еси во тьме и сени смертней седящих. Отнюдуже вскоре Господем изведен был еси со всеми от века праведными, поя Ему, яко Избавителю и Победителю смерти: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси и прибежище спасительное всем, молитвенно к тебе притекающим, божественный Иоанне. Сего ради песньми похваль-ными ублажаем тя сице: Радуйся, мощный заступниче наш и верный от бед хранителю; радуйся, злостраждущих от духов злобы скорый помощниче и избавителю. Радуйся, неплодствующим благословение от Бога низпосылаяй; радуйся, притекающих к тебе с верою от треволнения страстей избавляяй.
Радуйся, Матери Божией достойно послуживый; радуйся, Сию, якоже матерь свою, во всякой чести у себя имевый. Радуйся, и во Успении честное и святое Ея тело ко гробу проводивый; радуйся, со блистающеюся райскою ветвию, Архангелом Гавриилом принесенною, одру Ея предшедый. Кондак 5 Боготечная звезда явился еси во Асии, отшед в ню на проповедание слова Божия, якоже жребием указася тебе. Но на пути твоем попусти Господь быти тебе ввержену в море: благодать же Божия, всегда с тобою пребывающая, сохрани тя в водах морских жива, и по четыренадесятих днех повеле волне морстей, да воспенившися извержет тя на брег. Егда же узре сия ученик твой Прохор, уже много плакавый о кончине твоей, велиим гласом воззва чудодействующему Богу: Аллилуиа.
Икос 5 Видевше ефесстии жителие преславное чудо, тобою сотворенное, егда отрока Домна, умерщвленнаго от беса, молитвою твоею воскресил еси, воспеша велегласно силу Бога, тобою им проповеданнаго, и избавльшеся от гнуснаго идолослужения, взываху тебе сице: Радуйся, истиннаго Бога служителю; радуйся, бесов прогонителю. Радуйся, мертвецы силою Христовою оживляяй; радуйся, тою жизнь и здравие людем возвращаяй. Радуйся, помраченныя умом к Свету Истины призываяй; радуйся, правыя веры просвещением к добродетели наставляяй. Кондак 6 Проповедник богоносный слова Божия во Ефесе был еси, и, усердствуя о распространении благодати евангельския, утверждал еси твое учение знаменьми великими и чудесами, капище же Артемидино единою молитвою низпровергл еси, да зряще сие, язычницы познают Единаго Бога, Емуже мы вопием: Аллилуиа. Икос 6 Возсия во Ефесе, якоже солнце, свет веры Христовы, тобою проповеданныя, егда злочестивый Дометиан воздвиже гонение на христианы; тогда и тебе, яко усерднаго исповедника имене Христова, посла епарх в Рим связана, идеже и претерпел еси страшная мучения.
Тех ради благочестно возглашаем ти сицевая: Радуйся, Христова ради исповедания биенный; радуйся, чашу смертоноснаго яда невредно испивый. Радуйся, в котле елеа кипящаго не сваривыйся; радуйся, силою Христовою в лютых мучениих цел сохранивыйся. Радуйся, твоим невреждением кесаря, мучащаго тя, устрашивый; радуйся, сим же народ о величествии Бога, от христиан почитаемаго, уверивый. Кондак 7 Егда узре мучитель, яко и лютейшия муки, яже от него претерпел еси, не возмогоша умертвити тебе, тогда, возмнев тя безсмертна быти, во остров Патмос на изгнание осуждает. Ты же, повинуяся Промыслу Божию, тако благоволившему, благодарственно воспевал еси Богу, вся во благое устрояющему: Аллилуиа.
Икос 7 Новая чудеса показал еси язычником, ища обратити их ко спасительной вере Христове, егда плывущу ти во изгнание твое, повелением твоим отрока утопшаго море на корабль жива изверже, буря укротися, вода сланая в сладкую претворися, воин от чревнаго недуга исцелися, и по пришествии твоем в Патмос, бес пытливый, будущая прорицавый, из одержимаго им изгнася. Тогда вси зрящии таковая дивная знамения, тобою совершаемая, прихождаху к познанию Триипостаснаго Бога и крещахуся. Мы же тя ублажаем тако: Радуйся, морю и бури повелеваяй; радуйся, сатанинския духи от человек изгоняяй. Радуйся, болезни единым словом исцеляяй; радуйся, всем в нуждах помощь подаваяй. Радуйся, чудесы твоими идолопоклонники удививый; радуйся, учением твоим неверныя во истенней вере утвердивый.
Но нет никаких убедительных доказательств навязываемого мнения о нем, как о жестоком кровожадном тиране. Вспомним, на основании чьих свидетельств писалась его история — предателя перебежчика князя Курбского, лживых измышлений иезуита Антонио Поссевина, иноземца — проходимца и вора англичанина Джерома Гарсея, историка — масона с 18 лет — Карамзина, о котором еще наш М. Кутузов который, надо сказать, и сам был масоном высокого градуса посвящения — ред. Недостойных поступков Царь не совершал, да и не мог бы, поскольку был глубоко верующим, не нам чета! Наш современник, духовный авторитет и дивный старец, прот. У него они даже мироточили. Батюшка о нем говорил так: «Святому Царю Иоанну Грозному не нужно оправдываться. Совесть его перед Богом и Церковью чиста: он хранил Господом врученное Царство и Церковь от врагов и ереси жидовствующих.
Он был Первовенчанным Царем, собравшим воедино Святую Русь. Какое величие Духа и Веры в Царе Иоанне! И Царское, небесное, и человеческое, земное — все у него было очищено в очах Божиих, и было законное. Это был высокой духовной жизни и святости Царь! Хула же на одного из самых благочестивых Государей, — страшный грех пред Богом! Следует помнить, такими Царями как он, понимающими власть как «тягло Божие для служения Отечеству», а не как средство к обогащению и абсолютизации власти, как самоцели, подобно многим другим монархам и правителям во все времена и странах, не говоря о современных, Русь и становилась Святой и Великой. Много ли в земной истории царей добровольно слагали с себя такую власть, как у него? По-моему, не было.
В подобных ситуациях другие пускали моря крови, казня всех неугодных, причастных и сочувствующих, либо устраивали гражданские войны. Иоанн же вернулся на трон лишь после многочисленных слезных просьб людей из всех сословий. Руководитель государства во все времена оценивался историей и памятью народной своими делами: какой он оставил страну после своего периода правления? Это и духовность, и образованность, культура, мощь, международное положение, и главные показатели — прирост населения и территорий. Нам сегодня хотя бы вполовину такого, как Царь Иоанн! Куда втоптали Россию?.. Тем более, ельциноиды — эти духовно-политические пигмеи-предатели? Более того, как Богопомазанник, не прегрешающий перед совестью, а это именно так, он не судится не только судом человеческим, но даже Вселенскими Соборами, а лишь Судом Божиим.
Грех хулить Помазанника. Если же это делается осознанно, — Боже, сохрани от такого шага, — то грех вдвойне! Нет вины Царя Иоанна ни в смерти игумена Корнилия, ни митр. Филиппа, ни тем более собственного сына. Сплошные организованные ребусы. Почему, например, 3,5 века Корнилий поминался просто как игумен, устроитель монастыря без причисления к лику святых, и лишь при Святом Царе — искупителе Николае II он был прославлен как преподобный, то есть Угодник Божий умерший своей смертью. Почему вдруг, по какой то злой воле, впрочем ясно чьей, в 1954 году, вскоре после смерти Сталина, очень почитавшего Грозного Царя, прп. Корнилий вдруг стал именоваться церковью преподобномучеником, то есть уже умученным.
Более того, в наше время 90-е годы и ближе во многих церковных календарях он записан можете проверить где преподобномученик, а где священномученик. На случайность это совсем не тянет, уж больно много заинтересованных его обвинить во всем. Впрочем, чтобы явить истину народу нужно немного: соблюдая необходимые церковные правила и процедуры, как это много раз делалось, открыть стоящую в Псково — Печерском монастыре раку с мощами святого и комиссионно освидетельствовать. А отрублена ли была голова у него или нет, специалисты поймут. Да и все остальные «страшные грехи», приписываемые Царю, при внимательном рассмотрении и по документам — рассыпаются. А то, что за несколько десятилетий у него в личном синодике накопилось около 3-х тысяч имен, о чем говорит? То, что он лично поминал их всех. Казалось бы — чужих, даже врагов!
Это ли не великое благочестие и христианская любовь к ближнему. А ведь это Богопомазанник — Государь Великой страны снизошел до этого, при его то загруженности делами в то тяжелейшее для Руси время! Кто-нибудь до него и после него такое делал? Особенно те, которые десятки и сотни тысяч казнили в один год — в Германии, Англии, Франции. А в этих 3-х тысячах за несколько десятилетий! После такой измены он и поехал покарать предателей. Причем они были осуждены судом, который заседал 3 недели и досконально разбирался с каждым, зная щепетильность Государя в таких делах, а не по личному его приказу. Иоанн лишь встревал иногда, чтобы миловать.
Более того, Псков за эту же измену, по просьбе блаженного Николая, он, увидев в том волю Божию, помиловал и никого не тронул, хотя все там этого заслуженно ждали и тряслись. К сожалению, в клевете на Святого Царя, после его смерти, особенно в распространении лжи о причастности его к убийству свт. Филиппа, большую лепту внес патриарх Никон — ярый противник самодержавия, желавший не только безраздельной церковной, но и государственной власти, так называемый папоцесаризм. Но за свои неугодные Богу действия он был посрамлен. По согласованию с 4-мя Восточными патриархами, двое из которых даже присутствовали там, решением Собора Никон был извержен из сана, и не только из патриаршего, но даже и из священнического. То есть он был разжалован до простого монаха, и до конца своих дней был сослан в монастырь на покаяние, по дороге куда и умер. Теперь об опричниках. Это был отряд всего в 300 человек, созданный по числу воинов ветхозаветного Гедеона и скорее всего, еще и по числу патрицианских родов Великого Рима, заседавших в Сенате: историю Иоанн Васильевич знал хорошо!
Возможно, Государь задумал сделать из них «патрициев» Третьего Рима — ред. Отбирались в него, как и там, самые достойные, чистые и богобоязненные. Все они проходили два пострига — княжеский и монашеский. Не зря их народ называл «государева светлость». Когда эти молитвенники, Христовы воины — монахи ехали через селения, бесноватые и колдуны истошно орали и разбегались в разные стороны. И к митр. Филиппу они, во главе с благочестивейшим их предводителем Малютой Скуратовым, приехали лишь в день похорон святителя, поскольку против них врагами Царя был выслан отряд в 500 человек, чтобы их задержать, пока они умерщвляли Владыку, знавшего всех заговорщиков. В этой стычке был тяжело ранен Малюта, и лишь ему полегчало — они сразу прибыли туда, хотя было поздно.
Царь Иоанн был одним из образованнейших людей своего времени, это признавали все, даже враги. А разве не известно, что Государь знал наизусть Священное Писание, чему все удивлялись, в т. А как истово и по сколько часов Государь ежедневно молился? От 6 до 10 часов, а то и более! Способен ли лицемер и изувер прости Господи! Более того, не его ли заслугами на Руси построено около 300 городов, в т. При нем же началось книгопечатание на Руси первопечатник Иван Федоров. Проведены пять церковных Соборов.
В это же время была создана 1-я регулярная армия и конница в 100 тыс. Из-за постоянной угрозы с моря был переделан под боевые корабли торговый флот.
Радуйся, неплодства родителей разрешение; радуйся, иерея Божия радость и веселие.
Радуйся, дщере Аароновы прозябение; радуйся, плод молитвы Богодарованный. Кондак 2 Видя Захария явльшагося ему Ангела, смутися, и страх нападе нань, и не верова словесем благовестия его о рождестве твоем; егда же за неверие немотою связан бысть, удивляшеся преславному чудеси, всем сердцем вопия Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разум неуразумеваемый разумети ищуще людие, ждуще Захарию, и чудяхуся, умедлившу ему в церкви; изшедшу же ему и не могущу глаголати к ним, но токмо помавающу, разумеша вси, яко видение виде в церкви.
Мы же, прославляюще дивнаго Творца чудес, Бога, вопием тебе таковая: Радуйся, благий виновниче безгласия отча; радуйся, слез матере твоея пременение на радость. Радуйся, тоя поношения в людех отъятие; радуйся, великое рождшим тя утешение. Радуйся, яко в шестый месяц о зачатии твоем Пресвятая Дева Мария в Назарете от Ангела известися; радуйся, яко о рождестве твоем мнози возвеселишася.
Радуйся, яко имя благодатное, от Ангела нареченное, получивый; радуйся, яко именем твоим немотствование отца твоего Захарии разрешися. Радуйся, яко имя Божие о тебе отцем твоим благословися; радуйся, яко о чуднем рождестве твоем страх и удивление в окрест живущих явися. Радуйся, яко по всей стране Иудейстей о дивнем рождестве твоем возвестися; радуйся, яко тобою спасение многим в мире сем явися.
Кондак 3 Сила Вышняго разреши неплодство заматоревшия во днех своих праведныя Елисаветы: зачат бо тя, славный Предтече Господень, и таяшеся месяц пять, глаголющи: яко тако мне сотвори Господь во дни, в няже призре отъяти поношение мое в человецех. Егда же прия Имущую во чреве Христа, исполнися Духа Свята и возопи гласом велиим: «Откуду мне сие, яко прииде Мати Господа моего ко мне! Икос 3 Имеяй предыти пред Господем духом и силою Илииною, еще из чрева матере твоея исполнился еси Духа Святаго, отонудуже и Пророк дивный показался еси, егда во утробе матере твоея сый, взыгрался еси радощами пришествию Матери Господней.
Бога бо познал еси носима в ложеснах Благодатныя и Того матерним гласом проповедал еси: подобаше бо Божественных вещей преславным быти началом. Сему убо благоговейно удивляющеся, с радостию тебе вопием: Радуйся, еще во утробе матерней предпославшаго тя Господа чудным веселием предъявивый; радуйся, яко тебе ради и матери твоей Елисавете воплощение Христово открыся. Радуйся, яко и та исполнися Духа Свята; радуйся, яко и она предивная пророчица явися.
Радуйся, яко и безсеменный плод Тоя Благословенным пронаречеся; радуйся, Премудросте Божественныя предъявление. Радуйся, святаго супружества благословение; радуйся, неплодных ложесн дивное прозябение. Радуйся, рождением твоим удививый люди; радуйся, светлый Слова гласе.
Кондак 4 Бурею сомнения смущенный, иерей Захария не можаше, по словеси ангельскому, проглаголати. Егда же по рождестве твоем, Предтече Господень, написа благодатное имя твое, абие отверзошася уста и язык его, и глаголаше, благословя Бога, и пророчествова, глаголя: благословен Господь Бог Израилев, яко посети и сотвори избавление людем Своим, и ты, отроча, Пророк Вышняго наречешися, поя Тому: Аллилуиа. Икос 4 Слышаша окрест живущии людие о преславнем и чуднем рождестве твоем, со удивлением глаголаху в себе: «Что убо отроча сие будет?
Радуйся, во младенчестве твоем от отца твоего Пророком Вышняго нареченный; радуйся, во отрочестве твоем Духом Святым просвещенный и укрепленный. Радуйся, Бога воплотившагося сродник по плоти бывый; радуйся, от Бога высокое звание Предтечи и Крестителя приемый. Радуйся, заре, Свет новый миру возвестившая; радуйся, звездо, путь, ведущий ко Христу, осветившая.
Радуйся, деннице Солнца незаходимаго; радуйся, светильниче Света неугасаемаго. Радуйся, путь грядущему Христу уготовляяй; радуйся, Ангела и человека в себе являяй. Кондак 5 Богопротивное веление беззаконнаго детоубийцы Ирода изгна тя из дому отча в непроходную пустыню, носима материю, Предтече Господень, идеже и пребывал еси до дне явления твоего ко Израилю, ядый акриды и мед дивий и Богу вопия: Аллилуиа.
Икос 5 Видяще дивное Божие о тебе промышление, Иоанне богохвальне, яко от младенческих пелен постническаго жития любитель показался еси, отонудуже волею Вышняго послан был еси проповедати людем грядущее во Христе спасение, сего ради со удивлением и любовию тебе взываем: Радуйся, яко, еще младенец сый, царя Ирода устрашил еси; радуйся, от напраснаго убиения тем десницею Вышняго сохраненный. Радуйся, пустыни шипок благовонный; радуйся, высотою подвигов твоих всех удививый.
Как читать акафист Иоанну Предтече?
- Домашняя молитва
- Форма поиска
- Акафист Предтече и Крестителю Господню Иоанну - текст читать
- Екатеринбургская Митрополия Русской Православной Церкви
- Виртуальный хостинг
- Акафист святому Предтече Господню Иоанну — Воскресенский храм в деревне Ботово
СЕТЬ ПРАВОСЛАВНЫХ САЙТОВ PRIHOD.RU - ПРИХОД.РУ
Акафист Иоанну Предтече читается в дни памяти пророка, текст был составлен в 1872 году иеросхимонахом Иеронимом. Ангельский образ нося, во плоти аки безплотен пожил еси, Иоанне: во спасение бо братий многия труды подъемля, делы добрыми Отца Небеснаго прославил еси. Видя Христос Господь сердца твоего благое намерение, Иоанн блаженный, предначертал тебе тернистый и многотрудный путь спасения: когда был с войском царя Петра. Акафист святителю Иоанну Шанхайскому сегодня вечером. Акафист святителю Иоанну Шанхайскому и Сан-Францисскому чудотворцу. Акафист Иоанну Предтече читается в дни памяти пророка, текст был составлен в 1872 году иеросхимонахом Иеронимом.
Please wait while your request is being verified...
Говорят, что акафист Иоанну Предтече читается даже в тех случаях, когда верующий испытывает сильные головные боли – многие молятся Крестителю Господню в таких ситуациях. Радуйся, Иоанне апостоле, наперсниче Христов и 8 Странно бе видети жрецем Аполлоновым, яко храм бога их и вся бывшия в нем идолы ты единым словом на. Акафист святителю Иоанну Шанхайскому сегодня вечером.
Форма поиска
- Похожие документы
- Святой акафист Пророку, Предтече и Крестителю Господню Иоанну
- Как читать акафист Иоанну Предтече?
- Акафист святому праведному Иоанну Русскому, исповеднику
- Mолитва по соглашению
СЕТЬ ПРАВОСЛАВНЫХ САЙТОВ PRIHOD.RU - ПРИХОД.РУ
Акафист Слава Богу за всё благодарственный. Akathist Glory to God prayer, thanksgiving. Смотрите видео онлайн «АКАФИСТ святому Мч. Иоанну Воину.» на канале «прот. Так как в последствии он изменил своим принципам и стал помогать нуждающимся, то и сейчас большое количество людей читают акафист Иоанну Воину.