В Dead by daylight Скоро новый патч, и разработчики делятся свежими новостями! ← Следующая новость Предыдущая новость →. A wanderer in a decaying city. A tortured boy drawing away the pain. A young producer studying her idols. A gamer who spent hours on the “customization” screen. Reflect on Days Gone By with new.
Новое обновление 4.4.0 ПТБ в ДБД. Патчноут и обзор - Dead by Daylight
Сурвов Нерфят Взад, Орешек Возвращается Туннелинг Умножается, Dead By Daylight Новости Дбд Подлая Булка. 7 марта 2023 года Dead by Daylight выпустила обновление середины главы Tools of Torment. Это 27-я глава игры, которая была представлена как. В Dead by daylight Скоро новый патч, и разработчики делятся свежими новостями! Последнее в этом году обновление от разработчиков Dead by Daylight: Chucky присоединяется к игре, балансируемые изменения после PTB, тонкая настройка перков и усовершенствование. это многопользовательская игра в жанре ужасов в режиме (4 против 1), где один игрок берет на себя роль жестокого Убийцы, а четыре других игрока являются.
DBD 7.3.0 Update Patch Notes | Dead by Daylight Mid Chapter #dbd
Новости Dead by Daylight. На PlayStation и Xbox стартовали скидки до 50% на Золотое издание игры и некоторые DLC. Главная» Новости» Новости дбд dead by daylight. Новости Dead by Daylight. На PlayStation и Xbox стартовали скидки до 50% на Золотое издание игры и некоторые DLC. КЛОУН НА СПИДАХ Обзор ПТБ 4.5.0 Dead by Daylight Изменения карт Гидеон и Кротус Пренн в дбд. В Dead by daylight Скоро новый патч, и разработчики делятся свежими новостями!
Переход Dead by Daylight на Unreal Engine 5
- Навигация по записям
- Сейчас на главной
- Объявлены подробности грядущего обновления Dead by Daylight
- Летнее обновление Dead by Daylight изменит Онрё и уберёт захват у крюка — Игромания
- Subscription levels
Dead by Daylight Wiki
Лично опробовать нововведения можно будет во время публичного тестирования позднее на этой неделе. Отметим также, что во внутриигровом магазине Dead by Daylight появился новый набор с редкой косметикой Visions of the Future. Его трейлер можно посмотреть ниже.
Это первый случай, когда в игру отправляется реальный человек. Согласно анонсу, подробности о DLC появятся 5 июля. Фанатская группа DBDLeaks опубликовала ряд сведений о грядущем контенте Dead by Daylight: это расписание восьмого года разработки.
Все выдержано в научно-фантастической атмосфере.
На сервере будет комфортно как новичкам, которые только начинают постигать азы этой игры, так и более опытным игрокам, которые хотят и дальше совершенствовать свое игровое мастерство. На сервере присутствует система ролей по часам, игровым платформам и возрастной категории, с помощью которых можно выбрать себе людей для совместной игры. Не важно, сколько ты играл в эту игру — 1 час или несколько тысяч, любишь ли ты заводить генераторы, виртуозно исчезая при появлении маньяка, или милее всего тебе пьянящее чувство эйфории после удачного ухода от погони - ты всегда сможешь найти здесь компанию по душе.
Первый и единственный официальный партнёр Discord по "Dead by Daylight". Русскоязычный дискорд-сервер по игре Dead by Daylight с уникальной системой поиска команды. С ее помощью участники могут не только быстро и легко находить себе компанию для игры, но также самостоятельно управлять каналом.
Dead By Daylight 2024 roadmap for new DBD survivor and updates
When you reach maximum tokens, lose all tokens to automatically recharge the Toolbox to full. Scavenger is disabled for the remainder of the Trial after recharging a Toolbox. This perk grants the ability to rummage through an opened chest once per Trial and will guarantee a basic Toolbox. The climate resources were ideal to start anew, until it all went wrong, and a new lifeform takes over and it has no connection to humanity. The environment is split in two distinct biomes. A rocky and bare area that will give players a more open space to explore. A destroyed vehicle incased on spiky rocks serves as a testament of a fierce battle and can now serve as a landmark. On the opposite side of the map a lush and busy jungle will give the players a claustrophobic feeling even outside. The vegetation although menacing can be used by the Survivors to hide and wait for the real threat to pass by.
Consumes the Med-Kit on use. Can be used on other Survivors or yourself. The "Near Miss" Survivor challenge now no longer counts attacks while in the dying state or on a hook. Audio Adjusted the speed of audio as the Bloodwell autofills. Fixed an issue where the audio of Bloodweb Generation would play twice.
Survivors are no longer missing voiceovers when a Killer interrupts them while entering and exiting a Locker. Fixed a delay in the Terror Radius suppression after de-manifesting and gaining Undetectable with The Onryo. Fixed a delay in the Terror Radius suppression after crouching and gaining Undetectable with The Pig. Bots Bots in the Tutorial now have their names correctly localized. Bots are less likely to drop a Pallet while standing still on the same side as the Killer.
Bots are less likely to run into a Killer while attempting to evade them. Further reduced the odds of Bots failing to loop when a Killer is near. Bots no longer try solve the Lament Configuration while being chased. Animations should no longer appear choppy during gameplay. Fixed an issue that caused Performing a Lunge Attack with the Female Legion body to cancel the hit animation if the duration of Feral Frenzy ends during the animation.
The Female Legion cosmetics no longer use male walking animations while in the Trial. The Pig should no longer remain standing when Crouching. The Nurse can properly charge a Blink when being lit by a flashlight. Characters no longer show the missed Skill Check animation the next time they heal someone if they interrupted a healing action just as a Skill Check was appearing. The Dredge may no longer become invisible when teleporting during Nightfall.
The Clown may no longer push Survivors while reloading his Tonics. Environment Fixed an issue where the mist was not visible in the basement of RPD Fixed issues where the Skull Merchant can deploy drones in door ways. Fixed a bug where the Nightmare could not place his trap in the Asylum building. Fixed an issue where Nemesis Tentacles would go through barricaded windows of the Foundry. Updated the height of small bushes in Red Forest to improve visibility and navigation.
Fixed an issue preventing Victor from jumping on the Pot in the Temple of Purgation dungeon. Fixed an issue where a character could spawn in a car pile. Fixed an issue where Zombies get stuck on top of hills. Fixed an issue where the exit sign is misplaced in RPD. Fixed an issue where items were hidden in the books of Eyrie of Crows building.
Fixed an issue where a Pallet was clipping with the ground in the Yamaoka Family Residence. Fixed an issue in the Garden of Joy where Zombies could not patrol the Greenhouse. Fixed an issue where a Generator was not accessible on a tile in Junkyard. Fixed an issue where a trap could not be picked near the Yamaoka Family Residence. Fixed a Faux Appel near the Temple of Purgation.
Fixed issue where invisible collisions would block projectiles in the main building of The Shattered Square, Fixed an issue where a placeholder tile could spawn on Haddonfield. Fixed an issue in Dead Dawg Saloon where waking up against a wall would send the Survivors out of the world. Fixed an issue where Legion was not able to vault the Pallet in the shack of the Red Forest. Fixed an issue where the Nurse could not blink in the bungalow in Badham Preschool Fixed an issue where a trap would spawn inside of a Generator in Treatment Theater. Updated the weight of the Generators in Haddonfield to prevent them from being too close.
Fixed an issue where a Bear Trap would spawn in the Bus tile in Junkyard. Perks Gearhead no longer activates when a Survivor disconnects. Gearhead no longer activates when a Survivor gains a health state.
Fixed a Faux Appel near the Temple of Purgation. Fixed issue where invisible collisions would block projectiles in the main building of The Shattered Square, Fixed an issue where a placeholder tile could spawn on Haddonfield. Fixed an issue in Dead Dawg Saloon where waking up against a wall would send the Survivors out of the world. Fixed an issue where Legion was not able to vault the Pallet in the shack of the Red Forest. Fixed an issue where the Nurse could not blink in the bungalow in Badham Preschool Fixed an issue where a trap would spawn inside of a Generator in Treatment Theater.
Updated the weight of the Generators in Haddonfield to prevent them from being too close. Fixed an issue where a Bear Trap would spawn in the Bus tile in Junkyard. Perks Gearhead no longer activates when a Survivor disconnects. Gearhead no longer activates when a Survivor gains a health state. Thrill of the Hunt now grants extra Bloodpoints as per perk design Merciless Storm no longer causes Generator progress to regress while the Generator is blocked. Merciless Storm no longer causes the Generator to lose progress when succeeding the Skill Check. UI Fixed alignment and overlaps for the input switchers in the Full-screen image viewer of the archives. Fixed button overlaps between Main Menu and Options button on multiple languages on the Onboarding Screen.
The HUD is properly hidden when spectating a Mori. The heartbeat icon is no longer visible when using a Flashlight. The remaining time text in the Shrine of Secrets is no more cut-off in certain languages. Fixed localization issues in some of the system error messages. Fixed the tooltip positioning in the Archive Compendium Tab. Fixed an unlocalized String in the Match Result screen. Added prompt icons support for PS5 controller when playing on PC. Miscellaneous Equipping Cosmetics that have unique voice lines should now have the subtitles always in sync.
Archive and Event cinematics should now be accessible in lobbies and be interruptable. Inviting a player on PS5 to your lobby made on PS4, or vice-versa, should now work correctly, even if the invited player does not have the game running. When playing against The Dredge, Bots are more likely to lock lockers. When playing on the Rancid Abattoir map, Bots no longer infinitely vault a window when going for an Unhook. Smoke VFX no longer appear when switching between certain locked Cosmetics. When The Skull Merchant destroys a Pallet, the animation plays out as intended. Fixed an issue where, as The Spirit, vaulting from a high location and falling to the ground would cause her to jitter in the air instead of falling continuously. The Cenobite may no longer teleport far from the Survivor when the teleport is triggered right after the Survivor starts solving the Lament Configuration.
Fixed an issue that caused some of the cosmetic VFX to disappear while playing a match. Fixed an issue where when a Survivors starts healing another Survivors immediately after unhooking them, they get positioned in a way that clipping occurs between them. Animation Disable an optimization on animation that caused choppy or low-frame rate animations in certain situation. Fixed an issue on all maps around the killer shack where a collision would hinder navigation around the exterior of the shack. Fixed an issue on The MacMillan Estate Groaning Storehouse map where the killer could body block access in the stairs to the basement. Fixed an issue on The MacMillan Estate Suffocation pit map where the killer could body block access in the stairs to the basement. Archives The "Salvation or Sacrifice" challenge no longer gains an unintended extra point of progress when hooking a Survivor during the End-Game Collapse. Issues related to the Core Memory challenges.
Memory fragments no longer spawn too close to the Player spawn points and to each other. The memory portal no longer remains displayed after another player interacts with it. The Demogorgon can no longer collect memory fragments while traversing the Upside Down. Survivors can no longer interact with the memory portal while Incapacitated with Victor when playing against The Twins. Fixed multiples issues to the Survivor interactions and visibility with memory fragments and memory portal interaction when Victor was unbound nearby Players when playing against The Twins. The Killer can no longer interact with the memory portal while carrying a Survivor.
Though some players were pleased with the changes, many longtime Onryo mains felt that her gameplay had changed too much from the Killer they once loved. In this update, we want to revisit Sadako once more to find a middle ground which better appeals to all her players, old and new. Condemned In the last update, Condemned would spread to all Survivors who were not holding a tape whenever Sadako projected to a TV. This allowed her to spread her curse more often, but many felt that this favoured teleporting as soon as possible rather than strategically during a chase. We have a few changes in mind to restore this gameplay while keeping Condemned more prominent: When The Onryo teleports, Survivors within 16m of a powered TV will receive a stack of Condemned. The teleport cooldown has been removed, allowing her to teleport more frequently. When a Survivor is hooked, their current Condemned progress becomes locked in, preventing it from being removed. Cursed Tapes no longer protect Survivors from gaining Condemned.
Dead by Daylight перевели на Unreal Engine 5 и существенно сократили размер на Xbox Series X | S
Всю важную информацию, которая может вам понадобиться в примечаниях к патчу Dead By Daylight (DBD) для обновления 5.5.0, можно найти ниже. актуальные новости, интересные обзоры и статьи, свежие видео и интервью. Последние новости DBD на сегодня и 2024 год. Все материалы Новости игр Статьи Руководства Индустрия Моды База игр. Узнай первым дату выхода Dead by Daylight, новости обновлений и системные требования.
Летнее обновление Dead by Daylight изменит Онрё и уберёт захват у крюка
Your running footsteps are silent. Visit landmarks familiar to the fans of the Alien franchise, in a unique setting where you will find yourself chased in and out of the ship. Run the Killer around the shuttle that brought Ripley to the world of the Entity. Navigate through the alien landscape, and you may yet escape from the remains of the wrecks. Tattered Tabbard — Increases Patrol time for all Guards by 8 seconds was 6 seconds. The Demogorgon Killer Power — Undetectable after teleport lasts 5 seconds was 3 seconds. Unknown Egg — Decreases the cooldown after traversing the Upside Down by 2. Violet Waxcap — Increases the duration of the Undetectable effect gained when emerging from a Portal by 1 second was 0. After emerging from a Portal, the auras of all Survivors within 16 meters of an active Portal are revealed for 3 seconds.
Tattered Tabbard — Increases Patrol time for all Guards by 8 seconds was 6 seconds. The Demogorgon Killer Power — Undetectable after teleport lasts 5 seconds was 3 seconds. Unknown Egg — Decreases the cooldown after traversing the Upside Down by 2. Violet Waxcap — Increases the duration of the Undetectable effect gained when emerging from a Portal by 1 second was 0. After emerging from a Portal, the auras of all Survivors within 16 meters of an active Portal are revealed for 3 seconds. Features New setting to toggle VSync on and off.
New setting to change the FPS limit. New setting tog toggle the anti aliasing on and off. Setting for resolution option update.
Random spawn points mean you will never feel safe as the world and its danger change every time you play. As a Killer you can play as anything from a powerful Slasher to terrifying paranormal entities.
Experience, skills and understanding of the environment are key to being able to hunt or outwit the Killer. Ambience, music, and chilling environments combine into a terrifying experience. These persons, or even people who have no history of seizures or epilepsy, may experience epileptic symptoms or seizures while playing video games.
Bear in mind this option only applies to first person field of view and therefore will not affect Survivors. Since Survivors play the game from the third person perspective, a wider FOV would add to an already advantageous camera view. Initially this feature will be accessible through the Beta Tab in game.
Though some players were pleased with the changes, many longtime Onryo mains felt that her gameplay had changed too much from the Killer they once loved. In this update, we want to revisit Sadako once more to find a middle ground which better appeals to all her players, old and new. Condemned In the last update, Condemned would spread to all Survivors who were not holding a tape whenever Sadako projected to a TV. This allowed her to spread her curse more often, but many felt that this favoured teleporting as soon as possible rather than strategically during a chase. We have a few changes in mind to restore this gameplay while keeping Condemned more prominent: When The Onryo teleports, Survivors within 16m of a powered TV will receive a stack of Condemned.
Новое обновление 4.4.0 ПТБ в ДБД. Патчноут и обзор - Dead by Daylight
Dead by Daylight Mobile - is Available Now | актуальные новости, интересные обзоры и статьи, свежие видео и интервью. |
Новости о Dead by Daylight | Читайте самые свежие новости, статьи, гайды и подборки по онлайн игре Dead by Daylight. |
Разработчики Dead by Daylight объявили об интересном нововведении | GameMAG | Наконец все новости и обновления Dead by Daylight собраны в одном месте! |
Разработчики Dead by Daylight объявили об интересном нововведении
График обнов в Dead by Daylight | Dead by Daylight Mobile developers have released the new 4.25 patch notes. This update has a ton of exciting new features and improvements to offer, thanks to this most recent patch. |
DBD Patch Notes PTB 7.2.0 Latest Updates | Gaming Acharya | Blood Lodge and Gas Heaven Updated the layout to reduce the concentration of low line-of-sight tiles. Updated the placement of the main buildings. |
Разработчики Dead by Daylight объявили об интересном нововведении
Dead by Daylight получила глобальный патч 7.7.0 а так же перешла на движок Unreal Engine 5 | актуальные новости, интересные обзоры и статьи, свежие видео и интервью. Последние новости DBD на сегодня и 2024 год. |
Разработчики Dead by Daylight объявили об интересном нововведении | GameMAG | One of the most notable updates of the DBD 7.7.0 patch is that the game engine has switched to Unreal Engine 5, which explains the big download file. |
Dead by Daylight перевели на Unreal Engine 5 и существенно сократили размер на Xbox Series X | S | О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям Разработчикам. |
Новости Dead by Daylight
Пассаж про «Игра стала выглядеть как World of Warcraft», видимо, способ привлечения внимания к статье, ибо заявление не объясняет ничего, скриншотов для демонстрации нет и поспорить не получится, ввиду абсурдности заявления. Почему именно WoW? Тем более игра не выглядит как Wow ни в одном своём аспекте.
Please note that players will be able to progress for the duration of the PTB, but none of that progress will make it back to the Live version of the game. By accessing a Control Station, it can enter these tunnels to quickly move around the map, detect the presence of nearby Survivors, and speed up the cooldown time of its Runner Mode ability. Survivors can interact with these stations to get a Remote Flame Turret, while the Xenomorph can enter and exit the tunnels underneath the Control Stations. When the Xenomorph enters the radius and line of sight of a Turret, the Turret attacks; this attack staggers the Xenomorph and will cause Runner Mode to end. If a Turret successfully knocks the Xenomorph out of Runner Mode or fires for too long, it overheats, and must be repaired by a Survivor. The Xenomorph can attack Turrets to destroy them. Perks Ultimate Weapon When you open a locker, this perk activates for 30 seconds.
Survivors entering your Terror Radius scream and reveal their position and gain Blindness for 30 seconds. Rapid Brutality You can no longer gain Bloodlust.
Примечание разработчика: поскольку все выжившие имеют одинаковую механику, они больше не разделены на разные уровни сложности. Сложность «Убийца» основана на общей механической и стратегической сложности, особенно для новых игроков. Dead by Daylight Update 5. В будущем обновлении мы планируем рассмотреть влияние покачивания более широко, но сейчас мы смягчаем влияние Boil Over, чтобы предотвратить особенно вопиющие случаи. Строки были обновлены, чтобы уточнить, что увеличение частоты кровотечения по-прежнему присутствует в Sloppy Butcher, в дополнение к новому эффекту. Новое: после 4 успешных попаданий «Свирепым ударом» следующий Feral Slash поставит выжившего в предсмертное состояние и положит конец Feral Frenzy. Удалена потеря шкалы мощности при успешных автоатаках Когда Feral Frenzy заканчивается, индикатор силы теперь начинает заряжаться немедленно ранее ждал окончания последовательности усталости. Усталость после Feral Frenzy длится 3 секунды было 4 секунды Добавить -на — Список озорства Увеличивает продолжительность Дикого бешенства на 2 секунды было 1 секунда.
Дополнение — Грязный клинок Увеличивает время, необходимое выжившим для лечения, на 4 секунды было 2,5 секунды. Дополнение — Радужная кнопка. Удален эффект, при котором радиус террора распространяется на всю карту. Переработанное дополнение — Исследование колотых ран Ауры выживших, самостоятельно излечивших глубокую рану от Feral Frenzy, отображаются в течение 4 секунд после этого Переработанное дополнение — Браслет дружбы Увеличивает продолжительность выпадов во время Feral Frenzy на 0,3 секунды. Переработанное дополнение — Булавка со смайликом. Выжившие, которые самостоятельно лечат глубокую рану от Feral Frenzy, получают слепоту на 60 секунд. Переработанное дополнение — Изуродованная булавка со смайликом. Выжившие, которые самостоятельно лечат глубокую рану от Feral Frenzy, получают эффект «Изувеченный». Переработанное дополнение — Гравированный правитель. Выжившие, пораженные «Звериным ударом», получают эффект «Забвение» на 60 секунд.
Переработанное дополнение — Таблетки, которые никогда не спят. Увеличивает продолжительность Дикого бешенства на 10 секунд.
Получите 2 жетона, максимум 5 жетонов за один раз. Вы видите ауру хранилищ, заблокированных Клаустрофобией на время действия. Территориальный императив: Раскрывает потенциал способности чтения ауры. Территориальный императив может срабатывать только один раз в 45 ;секунд. Помни меня: Каждый раз, когда ваша Одержимость теряет состояние здоровья, вы получаете жетон. На одержимость не влияет Помни меня. Эффекты Hex сохраняются, пока связанный Hex Totem стоит. Тропа мучений: После отключения генератора вы становитесь незаметным до тех пор, пока генератор не перестанет регрессировать.
В это время перед выжившими открывается желтая аура генератора. Этот же бонус применяется ко всем остальным Выжившим в пределах досягаемости. Выжившие могут одновременно подвергаться воздействию только одного эффекта «Проявить себя». Мы будем жить вечно: Скорректированное описание указывает, что это работает для ВСЕХ жалюзи, а не только для фонариков. Пораженные генераторы будут видны всем Выжившим в виде желтой ауры.
Dead by Daylight: Новое обновление разработчика — Chucky и изменения в PTB, Ноябрь 2023
актуальные новости, интересные обзоры и статьи, свежие видео и интервью. In the DBD Patch Notes PTB 7.2.0 version players are so much excited about this horror game as the developers always bring drastic updates to the game. Все материалы Новости игр Статьи Руководства Индустрия Моды База игр. Также анонсировано сразу две игры по вселенной DbD.
Dead By Daylight 7.7.0 Patch Notes (April 2024): Updates & Latest PTB News
Billy Buffs, STBFL Nerfs, Gen Regression Changes, and more – DBD January 2024 Developer Updates. Telegram канал Google Новости Яндекс Новости Яндекс Дзен. dead by daylight dbd alan wake ps4 ps5 xbox game pass nintendo switch leaksbydaylight.
Разработчики Dead by Daylight объявили об интересном нововведении
Чем ближе убийца, тем быстрее бьётся сердце у выжившего, что даёт последнему возможность сбежать или спрятаться. Выжившие могут использовать различные объекты на карте — окна для быстрого прыжка, шкафы для маскировки, деревянные доски «паллеты», от англ. Убийца в свою очередь видит через всю карту взрыв от неудачной починки генератора, поломки активированного тотема, срабатывание ловушек и капканов, снятие выжившего с крюка, быстрые прыжки через окна и преграды, опрокидывания деревянных досок, быстрые прыжки в шкафчики и случаи с провалом проверки реакции. Контуры выживших и убийцы так называемая «аура» при использовании определённых навыков и в некоторых ситуациях могут быть видимы через препятствия, иногда — по всей карте.
У каждого выжившего и убийцы есть три персональных навыка, связанных с их историями. Каждый убийца обладает своей особой силой в дополнение к обычной атаке, одинаковой у всех убийц , меняющей геймплей — так, персонаж Охотник может ставить капканы, Чума — заражать выживших своей рвотой, Каннибал — резать бензопилой, и так далее. Персонажи прокачиваются в кровавой паутине англ.
Bloodweb , тратя очки крови основная игровая валюта на получения предметов, навыков, улучшений и подношений Сущности.
Fixed an issue that caused Bear Traps to float when placed under Survivors. Fixed an issue that caused Killers to play the normal vault animation and start falling too early when vaulting into a drop. Fixed an issue that caused Killers to fail to be Blinded by Firecrackers and Flashbangs when a downed Survivor is in front of the Killer. Fixed an issue with the Shack on Greenville Square where the Killer could hit through a visual blocker. Fixed an issue that caused Bear Traps to clip inside a rock on the hill in Coldwind Farm maps. UI Fixed an issue where Killers could see a random Grade displayed in their scoreboard in the tally screen. Fixed an issue where the scale of the reward tooltip was not applied properly according to the option. Fixed an issue where the search result of friends cannot be scrolled with a Controller. Misc Fixed an issue where players would not disconnect from their party when closing the game.
Fixed an issue where players could not block other players. Fixed an issue that could cause Survivors to be unable to unhook after cancelling an unhook interaction. Fixed an issue that could cause Survivors to become unhookable if they had previously unhooked themselves just before reaching the struggle stage. Victor can sometimes not be crushed by pallets. Due to the internal engine changes, update download size is bigger than usual, since the game needs to be re-downloaded. Add-Ons Crushing Victor when attached inflicts Hemorrhage until healed. Reverted Sewer Sludge: Increases time to crush Victor when attached by 2 seconds. Reverted Silencing Cloth: Charlotte gains Undetectable for 20 seconds after waking from her dormant state. Reverted Killer Updates - The Blight.
Этот же бонус применяется ко всем остальным Выжившим в пределах досягаемости.
Выжившие могут одновременно подвергаться воздействию только одного эффекта «Проявить себя». Мы будем жить вечно: Скорректированное описание указывает, что это работает для ВСЕХ жалюзи, а не только для фонариков. Пораженные генераторы будут видны всем Выжившим в виде желтой ауры. На генераторе может быть активна только одна ловушка. Когда Убийца оказывается на расстоянии 14 метров от генератора-ловушки, его аура открывается всем Выжившим. Повреждение генератора уничтожает ловушку. Диверсант: Видите ауры крюка в радиусе 56 метров от места подбора, если несут Выжившего. Крючки Плети показаны желтым цветом. Открывает возможность саботировать крюки без ящика с инструментами. Чтобы саботировать крючок без набора инструментов, требуется 2,3 секунды.
Пристегнуться: Исцеляя выжившего в предсмертном состоянии, вы оба можете видеть ауру убийцы. Spine Chill: Получайте уведомления, когда убийца находится в пределах 36 метров.
A destroyed vehicle incased on spiky rocks serves as a testament of a fierce battle and can now serve as a landmark. On the opposite side of the map a lush and busy jungle will give the players a claustrophobic feeling even outside. The vegetation although menacing can be used by the Survivors to hide and wait for the real threat to pass by. Between the two biomes is the Toba Landing, now a desolate remnant of what was once a second chance of life and is now a carcass of advance technology. Players will be able to explore every level from underneath, all the way to the top of the structure. This planet looks wild and untouched, but the more you look around, it is possible to notice a civilization once thrived and left evidence of its presence on some familiar elements, such as the shack and the exit gate. Wildlife is present in the environment and a good guide to help players find their way around. Enigmatic blue flowers seem to feed on the energy of The Entity and light up when source of energy like Generators and Exit Gates are around.
Decreases the time Dire Crows stay idle before disintegrating by 2 seconds was 4 seconds.