Все новости об игре Satisfactory в жанре Симуляторы, Сэндбокс: выход обновления, раздача ключей, где купить, скачать игру. Узнай первым дату выхода Satisfactory, новости обновлений и системные требования. В обновлении Satisfactory Update 6 (Experimental) появилось множество нововведений для всех. Сейчас фанатам Satisfactory стоит дождаться объявления даты закрытого тестирования, призванного оценить готовность итогового билда. В обновлении Satisfactory Update 6 (Experimental) появилось множество нововведений для всех.
Satisfactory Update 5 Patch Notes – Early Access Release!
Разработчики симулятора строительства завода Satisfactory опубликовали трейлер, посвященный обновлению Update 3. Этот патч добавит в проект воздушные трубы и систему. Обновление Satisfactory 8 Fixes v0.8.3.1: Улучшения и исправления. Эта страница посвящена всем прямым трансляциям, нарезкам, утечкам и видео, которые были официально опубликованы Coffee Stain Studios о грядущих обновлениях.
Satisfactory перешла на Unreal Engine 5
Узнайте последние новости, обзоры и статьи об игре Satisfactory. Разработчики Satisfactory намерены освоить современный движок Unreal Engine 5. Coffee Stain Studios сделает игру технологичнее и решит некоторые проблемы. Обновление Сатисфактори. Satisfactory (Сатисфактори) – экономическая игра в жанре симулятора, где ты отправишься на покорение огромного открытого мира.
Satisfactory: последние новости
Update 4, крупнейшее обновление с момента премьеры Satisfactory, должно выйти 13 апреля. Обновление Сатисфактори. Satisfactory (Сатисфактори) – экономическая игра в жанре симулятора, где ты отправишься на покорение огромного открытого мира. Read the full list of Satisfactory Update 5 patch notes and learn what's changed. Satisfactory перейдет на Unreal Engine 5 в ближайшем обновлении Update 8.
К Satisfactory в апреле выпустят четвёртое крупное обновление
Будет ли Satisfactory лучше Factorio? Последнее обновление для Satisfactory v0.8.3.1 вносит ряд улучшений качества жизни и исправлений багов, включая опции управления и интерфейс. В пятом обновлении Satisfactory добавили новые блоки для строительства и возможность размещать перила на рампах. В этой серии будет обзор обновления 6 сатисфактори. These were a number of improvements you’ve requested and that we still wanted to make, which should significantly improve using Blueprints in Satisfactory. an above-average 1st-person factory building sim on a beautiful planet. |.
Симулятор заводов Satisfactory покинет ранний доступ в 2024-м
Сейчас фанатам Satisfactory стоит дождаться объявления даты закрытого тестирования, призванного оценить готовность итогового билда. Записаться на ЗБТ можно на официальном сайте, но количество мест для участников строго ограничено.
We also updated and improved the vista around the world, which has a huge impact on the look and feel of the areas at the edge on the map. With this one we are not fully done yet, but it is certainly an upgrade, and are excited for you to see the direction it is taking. They are the most menacing members of their family, defending their territory with devastating charges, and in case of the Nuclear Hog, also radiation. We also did a preliminary pass of Bamboo Fields and Rocky Desert as well to prepare them for Experimental Release, though there may still be changes on them in the future. Atmosphere It was time for us to take a look at lighting and sound in the world, both with the upgrade to Unreal Engine 5 and just in general to polish things up and get rid of lingering issues. You can find all the details in the patch notes below! Advanced Game Settings We are adding a number of settings that will allow you to customise your experience quite heavily when it comes to removing restrictions inherent to Satisfactory.
These Advanced Game Settings can alter the experience drastically, so you can either enable them when creating a new game or when converting your existing save to using these settings when loading a save from the main menu. There is a full list of all new settings in the detailed patch notes below, but they include things such as Flight Mode making traversal and building freely a non-issue, No Build Cost which means buildables no longer need the required items to be built, Set Starting Tier allowing you to start a new game with everything up to that point unlocked and some resources to get started quickly, and No Stinger Mode fully removing the spidery Stinger enemy from the game. Many of these settings change restrictions that are part of what makes Satisfactory what it is, but we also know that people find their fun in games in different ways, and we wanted to give you the option to experiment with that and find out how you enjoy Satisfactory the most. So, if your power would fail, the Priority Power Switches turn off in order of their set priority, shutting of the parts of your factory gated behind them until there is enough power available for the remainder of your grid to keep running. While they are great to prevent full power outages, they can also be switched off and on remotely from any other Priority Power Switch, allowing you to remotely control which parts of your factory are running. The Power Tower is a large building allowing you to connect power lines over longer distances. It comes in two versions, one with a ladder and platform that make them and excellent combination with the Zipline, and one version without for a cleaner look.
Из-за изменений в основной системе, эта настройка временно не будет работать и потребует значительной доработки. Исправления Багов Потенциальное исправление сбоя, связанного с подсистемой регенерации предметов ItemRegrow.
Исправлена проблема с залипанием клавиши CTRL при строительстве. Исправлена ошибка, когда инспектирование зданий было невозможно в некоторых случаях. Потенциальное исправление для функции Blueprint Sampling, иногда не работающей после загрузки сохранения. Исправлена ошибка, когда ручная добыча иногда застревала у клиента. Исправлены конвейерные ленты, сбрасывающиеся на стандартные настройки при их разделении.
В конце 2023-го команду игры снова объединили — все усилия сосредоточили на апдейте 1. Все ветки разработки соединили вместе, поэтому Coffee Stain больше не может поддерживать разные билды и выпускать новые крупные апдейты до релиза 1. Соответственно, до выхода из раннего доступа серьёзных обновлений у Satisfactory не появится. Как признаёт студия, это также означает, что игрокам придётся подождать исправления для проблем, возникших после восьмого апдейта. Раньше в грядущие апдейты могли поиграть все игроки через экспериментальную ветвь.
Satisfactory Update 5 Patch Notes – Early Access Release!
Команда Satisfactory состоит из настолько непосредственных, ярких и творческих личностей, что их яркость конфликтует с хромакеем, при этом ничуть не портя впечатления от нового ролика, где один из разработчиков посвящает в подробности работы над игрой и детали нового обновления. Речь, конечно, начинается с признания в любви к фанатам игры и выражения ненависти к тем, кто игру недолюбливает. Тьфу на вас, уважаемые пираты и хейтеры, от студии Coffee Stain. Дальше разработчик пожаловался на усталость и изменение планов по развития, чтобы студия могла перевести дух. Следующее крупное обновление назначено на конец июня, а потом у ребят начнутся каникулы. В своем блоге также предлагают отзывчивым игрокам помочь с переводом игры и вообще немного извиняются за неопытность в поддержке и разработке игр подобного рода.
По случаю важного релиза Coffee Stain опубликовала новый видеоролик, в котором доходчиво излагается вся информация по техническим новшествам.
Авторам комментариев в YouTube такой подход понравился. Полный список изменений из восьмого патча есть на странице игры в Steam. Satisfactory вышла в ранний доступ 23 марта 2019 года, пробыв 15 месяцев в магазине Epic Games Store на правах временного эксклюзива.
Поэтому добавление поездов и атомных электростанций поможет пользователям существенным образом улучшить свои доморощенные виртуальные производства. Игрок сможет прокладывать железнодорожные пути, организовывать крупные транспортные узлы по погрузке и выгрузке нужных грузов.
В общем, настраивать логистику на более продвинутом уровне.
По случаю важного релиза Coffee Stain опубликовала новый видеоролик, в котором доходчиво излагается вся информация по техническим новшествам. Авторам комментариев в YouTube такой подход понравился. Полный список изменений из восьмого патча есть на странице игры в Steam. Satisfactory вышла в ранний доступ 23 марта 2019 года, пробыв 15 месяцев в магазине Epic Games Store на правах временного эксклюзива.
Список исправлений v0.5.0.12 для Satisfactory Update 5
Также все созданное тобой со временем будет приносить свои плоды. Так, к примеру, обустроенная фабрика и машины будут действовать настолько слажено, что смогут разрабатывать мощные оружия, инструменты и транспорт. Обновлено до 0.
Ты сможешь развить на отдельной планете деятельность так, как посчитаешь нужным. Открой для себя природные новинки и покори мир, чтобы построить в нем свои многочисленные сооружения. Ты будешь строить фабрики по производству машин, которые также необходимо всячески развивать. Отправляйся на исследование локаций, чтобы раздобыть полезные ресурсы и ценные материалы.
The planet is filled with valuable natural resources just waiting to be utilized. Nature is yours to harvest! You have vehicles, jetpacks, jump pads and more at your disposal to make the exploration easier. Equip the proper safety gear as well, just in case you run into the local wildlife.
Epic construct, automate, explore! Satisfactory is a first-person open-world factory building game with a dash of exploration and combat. Play alone or with friends, explore an alien planet, create multi-story factories, and enter conveyor belt heaven! Satisfactory is a big and complex game that can be expanded and refined for a very long time and we believe that there is a community of factory builders out in the world that would love to join us to create this beast of a game together.
Новости Satisfactory
- ПЕРВЫЙ ВЗГЛЯД UPDATE 8 SATISFACTORY / ОБНОВЛЕНИЕ 8 САТИСФАКТОРИ.
- Satisfactory Patch 8 Notes – June 13, 2023
- Новости о Satisfactory
- Home - Satisfactory Game
- Satisfactory перешла на Unreal Engine 5
Новости Satisfactory
Thanks to this the Jetpack can be used before automating fuel with Solid Biofuel, and in the late game you can even use Turbofuel which has unparalleled acceleration. Parachute This feature has received some changes to make it a viable tool in the early to mid-game. For one, the Parachute no longer gets consumed when used, so you can now make one and use it for as long as you want. It now has a standard and sprint speed which match the Bladerunner speeds.
Of course, it also retains its signature function of preventing fall damage in any dicey situations you might find yourself in. Before it was sometimes impossible to build a pole because its initial starting position was invalid, even if you would be able to make it a valid placement after adjusting the height of the pole. We have now moved this validity check to the final placement of the pole to fix this.
While remaining in Dismantle Mode you will only highlight the selected type of building for dismantling, making it much easier to dismantle specific parts of your factory while avoiding removing the other parts you want to keep by accident. You can switch the filter freely while dismantling, and it works with both the new Blueprint Dismantle Mode and Mass Dismantle! Patch Notes Unreal Engine Upgraded to 5.
Fixed apply customization data to also apply extra data.
С Lumen связан интересный момент: разработчики не намерены поддерживать официально, игрокам предложат попробовать включить по желанию у разработчиков нет времени настраивать всё-всё. Обновление позволит разработчикам Satisfactory улучшить ввод команд игроком Enhanced Input System : одна кнопка может иметь разный контекст, например в зависимости от того находится ли он в транспорте или нет.
Также это должно решить проблему с багами ввода команд. Разработчики Satisfactory намерены дальше поддерживать DX11, но всё же рекомендуется использовать DX12. Системные требования Satisfactory пересмотрят.
So again, come our usual reminders: please back up your saves beforehand and let us know about any differences that you encounter, good or bad, while playing Update 8. The base line for you is that with world partitioning the level streaming should be much more flexible compared to the tile-based system we used before, reducing hitches that you will have encountered at specific parts of the world where these tiles used to intersect. There should be little to no changes when it comes to vehicle automation, but the manual driving of vehicles has been redone and we made improvements in feel and usage of the different vehicles. From our own tests we feel it is an upgrade overall, but we are curious to hear what you think after playing with them! With this we implemented contextual key bindings in the options, allowing for much more granularity and control over your control scheme across different contexts like the build mode, driving vehicles, using equipment, etc. Using the Enhanced Input system has also made it easier for us to fix bugs related to inputs. While the migration to the new system created some short-term issues, we have done an extensive pass to ensure all inputs work as intended. But there is always the possibility that you run into an issue that we have missed, in which case you can let us know on our questions site. Nanite With Unreal Engine 5 comes Nanite, a new way of rendering complex meshes allowing for high visual quality. Due to complications we only decided to convert a part of our content to Nanite.
Rocks, Cliffs and Conveyor items will be using Nanite for the time being. Lumen Lumen is a Global Illumination system that improves lighting and reflections. We decided to have Lumen disabled by default even on the ultra-preset due to its high demand on the hardware. There are several scalability options to make Lumen perform well on most hardware.
From there you are then able to nudge the hologram around to adjust the placement by using the arrow keys before building it. We also updated and improved the vista around the world, which has a huge impact on the look and feel of the areas at the edge on the map.
With this one we are not fully done yet, but it is certainly an upgrade, and are excited for you to see the direction it is taking. They are the most menacing members of their family, defending their territory with devastating charges, and in case of the Nuclear Hog, also radiation. You can find all the details in the patch notes below! Advanced Game Settings We are adding a number of settings that will allow you to customise your experience quite heavily. These Advanced Game Settings can alter the experience drastically, you can either enable them when creating a new game or when loading a save from the main menu. There is a full list of all new settings in the detailed patch notes below, but they include things such as Flight Mode, No Build Cost, Set Starting Tier, and No Stinger Mode fully removing the spidery Stinger enemy from the game.
So, if your power would fail the Priority Power Switches turn off in order of their set priority, shutting of the parts of your factory gated behind them until there is enough power available for the remainder of your grid to keep running. They can also be switched off and on remotely from any other Priority Power Switch, allowing you to remotely control which parts of your factory are running. The Power Tower is a large building allowing you to connect power lines over longer distances.